Kopje koffie, Glazenwasser?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:15 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
In het weekend word ik graag met 'Mevrouw Wanda' aangesproken
Ze stopt het verkeerde in d'r mondquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Kopje koffie, Glazenwasser?
[ afbeelding ]
Het gaat om de suggestiequote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ze stopt het verkeerde in d'r mond
Tsss met de pasta ben je langer bezig dan met couscous.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:23 schreef Loveless85 het volgende:
nee geen kebab of couscous![]()
Denk iets met pasta![]()
gekruide runderreepjes met pasta, roergebakken spinazie en champignons ofzo
Ik maak couscous het liefst met veel citroen munt en kaneel, rozijnen, paprika en uiquote:
yum ook lekker.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik maak couscous het liefst met veel citroen munt en kaneel, rozijnen, paprika en ui
Nou niet echt meet, Greys zou wat doen met Goodbye ofzo, en toen ging ze ineens met Maes naar Blijdorp, en ik riep dat ik ook al ff niet in Blijdorp was geweest dus toen moest ik van Qwea mee omdat ik anders een nicht was.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:24 schreef nokwanda het volgende:
Is er morgen een dierentuinmeet of zo? Dat heb ik blijkbaar ook gemist
Oh echt?quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:27 schreef nieslief het volgende:
[..]
yum ook lekker.
Ik denk da tik maar eens op zoek ga in de vriezert naar snijbonen. Ik zag iets heel lekkers staan van jou.
Je vergeet te vertellen dat je een roze handtasje bij je hebt en dat je mevrouw Wanda heet in het weekend.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Nou niet echt meet, Greys zou wat doen met Goodbye ofzo, en toen ging ze ineens met Maes naar Blijdorp, en ik riep dat ik ook al ff niet in Blijdorp was geweest dus toen moest ik van Qwea mee omdat ik anders een nicht was.
Zoiets.
Iets met gelijk uit de vriezer even blancheren, fruiten met een uitje, peper en zout erop.quote:
Oh dat ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Iets met gelijk uit de vriezer even blancheren, fruiten met een uitje, peper en zout erop.
Tsjonge zeg jij doet ook steeds meer ideeen op.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:31 schreef oh-oh het volgende:
Oeh das ook alweer iets lekkers voor in mn bento![]()
Ik wil mn box
Ja nu die bentobox nog he.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef nieslief het volgende:
[..]
Tsjonge zeg jij doet ook steeds meer ideeen op.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:29 schreef nieslief het volgende:
[..]
Je vergeet te vertellen dat je een roze handtasje bij je hebt en dat je mevrouw Wanda heet in het weekend.
Daarom, en met een tacogriepje kan je best naar Blijdorpquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Helaas moet ik dat nou net missen.
Ik mag me "vermaken" op een familie reunie van mijn mans familie waarvan hij het grootste deel ook niet kent.![]()
Ik vertel hem net dat de tacogriep best een geloofwaardig excuus is.
quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik mag me "vermaken" op een familie reunie van mijn mans familie waarvan hij het grootste deel ook niet kent.![]()
Ik verwacht ook foto's hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:37 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik vond het meer kinderboxjes eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:38 schreef Pagan het volgende:
En voor de rijpere vrouw is er de bentobotox.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |