Voor mij is het ook wel verdrietig geweest, het afscheid van m'n collega's, maar om eerlijk te zijn vind ik het zo tijdens mijn verlof heerlijk om me te kunnen isoleren.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:17 schreef Lijnloos het volgende:
Hier net aangekomen op mijn laatste werkdag, maar ben een beetjeVind het stiekum helemaal niet leuk om 4 maanden niet meer bijna elke dag mijn collega's te zien. *mompelt iets over hormonen en zo*
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:15 schreef freecell het volgende:
Ik wist al dat ik een schimmeltje had, maar nu heb ik ook nog spruwEn ik ben er even goed zat van
Pff, ik was altijd al bang dat je stiekem een kloon van mij was, maar hier heb ik gelukkig (nog?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef freecell het volgende:
Vannacht trouwens flink kramp gehad in mijn kuiten, maar ze willen niet echt soepel meer worden nu
quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:23 schreef Incantrix het volgende:
*Komt topic binnengesloft, bromt goedemorgen, gaat zitten en lurkt aan kopje thee*
Mag ik even klagen over maagzuur? Ja? Ja. Het ging echt even beter, maar vannácht, bwuh.. Ik moest er gewoon van overgeven en kauwtabletjes hielpen echt voor geen meter
Wat dan wel weer bizar is: ik ben vandaag 36 weken![]()
En Luna, zet 'm op vandaag meid!Kom maar op met die vlotte bevalling, 4 cm. had je al, hopelijk komt de rest ook lekker makkelijk!
![]()
![]()
Lijnloos, na een paar dagen was dat gevoel bij mij gezakt en nu ben ik verschrikkelijk blij dat ik lekker in mijn coconnetje mag en kan wonen
ik heb nog een aantal nieuwe boeken staan.. in mijn eigen bieb haha... (had ik al ingeslagen voor verlof enzo...)quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Incantrix 36 weken al weer, nog even en je hebt meldplicht
Davinia al weer 32 weken.....wij schelen niet echt veel (iets minder dan 2 weken)
Beessie, misschien een wandeling richting de dichtsbijzijnde bieb? Kan je nieuwe boeken halen.
Lijnloos, laatste werkdag!! Misschien heel stom maar ik mis mijn werk totaal niet. En ik ben al sinds september uit de running en dat tot mei ongveer. Neem denk ik nog een week of wat vakantie op na mijn verlof. Ik mis wel het iets anders om handen hebben dan mijn kinderen maar verders mis ik het niet hoor.
Ik mag straks de reguliere griepprik halen, deel 1 van 3 prikken tot ergens begin december. Kinderen moeten ook geprikt worden, dat zal wel huilen en hoog drama gehalte worden.
De gewone griepprik stelt echt niets voor! Ik heb hem woensdag gehad en echt waar, je voelt hem niet eens. Ik baalde omdat de buurvrouw niet thuis was en ik dus Ruben mee moest nemen, maar Ruben heeft niet eens gemerkt dat ik een spuitje kreeg, ik zei tegen hem "kijk eens wat mooi" en wees ergens naar toe en toen zat de prik er al inquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:50 schreef Faja-Lobi het volgende:
Incantrix 36 weken al weer, nog even en je hebt meldplicht
Davinia al weer 32 weken.....wij schelen niet echt veel (iets minder dan 2 weken)
Beessie, misschien een wandeling richting de dichtsbijzijnde bieb? Kan je nieuwe boeken halen.
Lijnloos, laatste werkdag!! Misschien heel stom maar ik mis mijn werk totaal niet. En ik ben al sinds september uit de running en dat tot mei ongveer. Neem denk ik nog een week of wat vakantie op na mijn verlof. Ik mis wel het iets anders om handen hebben dan mijn kinderen maar verders mis ik het niet hoor.
Ik mag straks de reguliere griepprik halen, deel 1 van 3 prikken tot ergens begin december. Kinderen moeten ook geprikt worden, dat zal wel huilen en hoog drama gehalte worden.
het voelt minder aanwezig ofzo... beetje vreemd... en ook al lees ik overal dat dat normaal is en bij de termijn van de zwangerschap hoort, toch is het even wennenquote:Op vrijdag 6 november 2009 10:33 schreef Incantrix het volgende:
Klopt BJ, deze beweegt vooral anders, probeert zijn ruimte in te nemen zeg maar.. Ik had dat in elk geval ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |