Was ik echt niet!quote:
Dan kan ik straks uitrekenen hoe groot mijn kans is om een fokker met een grote penis aan te treffen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't mistake my kindness, for weakness.
Op maandag 28 december 2009 21:48 schreef Boomfluisteraar het volgende:
Griekjeee _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_ _O_
Ik aanbid U, o Grote Griekjeee O+ O+ O+ _O_ _O_ _O_ _O_
11-17 is idd gemiddeld dus daar zouden de meesten onder moeten vallen.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:17 schreef P8 het volgende:
Als ik internet mag geloven ligt het gemiddelde op 13-15 cm.
Waarom dan de optie 11-17, daar valt volgens wiki iets van 90 procent onder
Op FOK! niet hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 23:18 schreef griekjeee het volgende:
[..]
11-17 is idd gemiddeld dus daar zouden de meesten onder moeten vallen.
Zijn gewoon aparte vragen allemaal, ik had het over een week kunnen uitspreiden maar wat maakt het uit? Ik vond het overigens ook niet te combineren.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:23 schreef Adolecens het volgende:
Een topic over de FOK! lul?![]()
Die zijn toch 80% > 20 cm en 20% tussen de 17 en 20cm??
Kansloze poll!![]()
Volgens mij heeft TS ineens allemaal visioenen vanavond over de lul, ik zag al 3 topics van haar hand. Een combinatie was lastig geweest?
Ik geloof jequote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom staat er geen >30 in. Nu kan er gedacht worden dat ik ergens rond de 21 zit oid
Denk je dat ik het zomaar aanneem?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:49 schreef switchboy het volgende:
Dit is Fok! iedereen heeft hier een pik van >20cm
Je moet hier voor bias corrigeren. Of het topic opnieuw aanmaken in KPD met fotobewijs als eis.
Het kan natuurlijk gewoon waar zijn. Dat toevallig op Fok! geen gemiddeld publiek zit. Hier is namelijk ook iedereen rijk, knap en slim.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:51 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Denk je dat ik het zomaar aanneem?Ik vroeg me af hoe er geantwoord zou worden, met de kennis van hoe het ongeveer zou moeten zijn.
Uiteraard.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:51 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk gewoon waar zijn. Dat toevallig op Fok! geen gemiddeld publiek zit. Hier is namelijk ook iedereen rijk, knap en slim.
Erect.quote:
Ik zie je punt.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:02 schreef MASD het volgende:
Ik zit uiteraard bij de 20+, maar ik vroeg mij af wat mensen met een penis van 10,5 cm moeten stemmen.
Aan de binnenkant gok ik zo ...quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef sig000 het volgende:
Ik mis de optie: Nog nooit gemeten.
En *btw aan welke kant?
Je moet het meetlint er helemaal omheen wikkelen. Dan weet je 't.quote:Op vrijdag 6 november 2009 01:07 schreef sig000 het volgende:
Ik mis de optie: Nog nooit gemeten.
En *btw aan welke kant?
dat zou ik niet eens willen, een lul van 30. het is echt niet hoe langer hoe beter. ik hoop ook echt dat die van mij tch niet langer wordt dan 20/21quote:Op donderdag 5 november 2009 23:39 schreef Barcaconia het volgende:
Waarom staat er geen >30 in. Nu kan er gedacht worden dat ik ergens rond de 21 zit oid
dromen heeft iedereenquote:Op vrijdag 6 november 2009 11:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb natuurlijk een knuppel van 23 cm, ik ben tenslotte een Fok!ker. Ik heb ook een universitaire studie gedaan, rijdt in een dikke BMW, heb een enorme villa en ik ben ongelofelijk knap en sexy. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen en ik heb gelijk 6 hete vrouwen om me heen staan die met elkaar vechten om met me te mogen neuken. Het leven van een Fok!ker is mooi.
Hihi!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:55 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik heb natuurlijk een knuppel van 23 cm, ik ben tenslotte een Fok!ker. Ik heb ook een universitaire studie gedaan, rijdt in een dikke BMW, heb een enorme villa en ik ben ongelofelijk knap en sexy. Ik hoef maar met m'n vingers te knippen en ik heb gelijk 6 hete vrouwen om me heen staan die met elkaar vechten om met me te mogen neuken. Het leven van een Fok!ker is mooi.
Je moet em ook niet gelijk droog in die doos rammenquote:Op vrijdag 6 november 2009 13:14 schreef Nixx- het volgende:
Die normale merk condooms scheur ik altijd zo uit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |