Ja studiekosten trek ik allemaal af op m'n werk dus het valt allemaal wel mee.. Het is eigenlijk een beetje overdreven, maar nog steeds goedkoper dan een auto nemenquote:Op donderdag 3 december 2009 16:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
die taxisjonnies bij het station!!!
Maar dat is wel een duur grapje, tenzij je tegelijekrtijd een baan hebt....
5 minuten lopen, luie krentquote:Op donderdag 3 december 2009 15:55 schreef Irritatie100 het volgende:
Het is zo jammer dat Kralingse Zoom zover lopen is, want de metro kan je altijd wel zitten.
Hehe, dat is ook mijn probleem ja. Denk niet dat ik voor deze toets hoog ga scoren, maar hoop echt wel dat ik voor het hoofdtentamen een voldoende haal.quote:Op maandag 7 december 2009 15:33 schreef Sjappel het volgende:
het snappen vind ik geen probleem, het zelf kunnen daarentegen
Eh... Neequote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie voor micro ook van die werkgroepen waar je een soort val rollenspel moet doen waar je dingen moet verkopen of kopen?
quote:Op maandag 7 december 2009 18:12 schreef wikwakka2 het volgende:
Hebben jullie voor micro ook van die werkgroepen waar je een soort val rollenspel moet doen waar je dingen moet verkopen of kopen?
Bij ons krijg je een papiertje met: 'het kost X om een product te verkopen, vind een koper aan wie je het met winst door kan verkopen' en dan heeft iedereen een andere Xquote:Op maandag 7 december 2009 18:24 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]![]()
![]()
Wij hadden vorig jaar in de Powerweek (ook zoiets nutteloos) wel een of ander spel waarbij je een landmark uit Rotterdam kreeg toegewezen (Erasmusbrug bijvoorbeeld) en dan moest je de onderdelen die je nodig had om dat te bouwen middels verschillende soorten veilingen aankopen.
Kijk maar eens naar het www-adres wat je krijgt als je naar myeur gaat.quote:Op maandag 7 december 2009 20:39 schreef dumpertje het volgende:
Btw wat heeft dat falafel met de EUR te maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |