Ik rijd al een weekquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:15 schreef mstr het volgende:
[..]
Je gaat vandaag je scheurbak ophalen?
Heb alleen woensdagochend een verplichte workshop. [Photoshop voor gevorderden]quote:
Wat doe je bij photoshop voor gevorderden?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:26 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Heb alleen woensdagochend een verplichte workshop. [Photoshop voor gevorderden]![]()
En. Euhm. 'Smiddags langs bij 2 bedrijven.
Voorderest vrij.Lekker geld verdienen.
Geen idee. Ik hoop iets voor gevorderden. Die basis shit heb ik echt gehad nu.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat doe je bij photoshop voor gevorderden?
Wat is de basis shit dan?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop iets voor gevorderden. Die basis shit heb ik echt gehad nu.
Waar moet ik dan aan denken? Pentool, lagen maken, filters gebruiken, laageffecten etc.?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:49 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Gewoon. Om kunnen gaan met photoshop.
Dat ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Waar moet ik dan aan denken? Pentool, lagen maken, filters gebruiken, laageffecten etc.?
Gast uit mijn project-groepje geeft die cursusquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:40 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Geen idee. Ik hoop iets voor gevorderden. Die basis shit heb ik echt gehad nu.
mstr is chagerijnig.quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:11 schreef mstr het volgende:
Wat kan ik mensen afschieten die dingen smsen als 'Het was echt super gezellig!' toen ze uit zijn geweest.
Leuk hè, als je een keer je grot uit komt.
Een eerstejaars?quote:Op vrijdag 6 november 2009 13:06 schreef Myraela het volgende:
[..]
Gast uit mijn project-groepje geeft die cursus
Ja,quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja,
En waarschijnlijk vind die het afschuwelijk eng, want hij was ook dood nerveus voor de presentatie vandaag
Oh, en waarschijnlijk iets van deze site: http://www.photoshoptopsecret.com.
Ik ga toch geen gevorderde workshop volgen van een fucking eerstejaars die mij een tutorial laat doen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja,
En waarschijnlijk vind die het afschuwelijk eng, want hij was ook dood nerveus voor de presentatie vandaag
Oh, en waarschijnlijk iets van deze site: http://www.photoshoptopsecret.com.
Wat een koekenbakkerquote:Op vrijdag 6 november 2009 14:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
O God. Hij.Had nog een foto van hem gemaakt in de introductieweek.
Mooie man.quote:Op vrijdag 6 november 2009 @ 14:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag naar de beginners cursus. Die geeft die ook.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:36 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
De beginnerscursus wordt gegeven door Janneke.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:44 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ga dinsdag naar de beginners cursus. Die geeft die ook.
Nouja, het zal iig beter zijn dan die cursus in het begin van het jaar.
Die ging uitleggen wat de meest gebruikte knopjes deden.
Zo dom ben ik dan ookweer niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |