Onder de 10cm is ook wel erg klein. Net zoals cup AA erg klein is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef Blush007 het volgende:
[..]
Ergens wel. Maar dan praat ik toch wel over <10 cm hoor.
Daaromquote:Op vrijdag 6 november 2009 20:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Onder de 10cm is ook wel erg klein. Net zoals cup AA erg klein is.
Niet dat er iets mis met Cup AA is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:03 schreef Blush007 het volgende:
[..]
Daarom![]()
* Blush007 blij is met haar cupmaat
Ja, maar dan klopt de uitspraak dus niet hequote:Op vrijdag 6 november 2009 19:59 schreef Blush007 het volgende:
[..]
Ergens wel. Maar dan praat ik toch wel over <10 cm hoor.
Mochten ze willenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel gemiddelden er eigenlijk zijn als het gaat om penisformaten. Alsof degene die het gemiddelde post zijn eigen maat als gemiddelde aanhoudt, zou je haast denken.
Neuh, maar als ik jou over je liefde voor monsterlullen hoor praten, vraag ik me af hoe wijd je kut wel niet is.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
Je moet het ook niet persoonlijk oppakken.
Waarvoor veel dank.quote:Op vrijdag 6 november 2009 14:31 schreef Dipkip het volgende:
Het was trouwens maar 1 klap, niet dat ik mezelf volkomen in mekaar heb laten stampen ofzo. Maar eentje is genoeg, dus ben ik hem gesmeerd en heb ik het verhaal online gekwakt. Real sophisticated likeik weet wel dat het niet chique is maar steeds als er een kleine piemel topic op fok is moet ik gewoon even gepost hebben.
Hoe lang dat is? 13 cm. Niet zo langquote:
Stel het gemiddelde is 13 cm (las ik hierboven ergens), dan is het niet alleen niet absurd klein, maar ook gewoon niet klein. Een gemiddelde kan nooit absoluut klein zijn.quote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hoe lang dat is? 13 cm. Niet zo lang
Maar oke jij je zin, ook niet absurd klein ofzo. Maar ik zei toch dat ik iemand met 13 cm wel een kans zou gevenMaar wel zou balen. Naja sorry, ik heb 'm liever wat groter. Jullie hebben toch ook voorkeuren qua borsten
Uiteraard, maar dat is dan je persoonlijke voorkeur. Daarover heeft geen statistisch gegeven iets te zeggen natuurlijk.quote:
Toen ik een x tegen een ex (duh) zei dat ik liever cup D in mijn handen had nadat ze me vroeg hoe ik haar borsten (A) vond kreeg ik een klap voor mijn harsesquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Maar oke jij je zin, ook niet absurd klein ofzo. Maar ik zei toch dat ik iemand met 13 cm wel een kans zou gevenMaar wel zou balen. Naja sorry, ik heb 'm liever wat groter. Jullie hebben toch ook voorkeuren qua borsten
Hmhm, maar maakt het verschil of je om statische of voorkeursredenen op je piemol wordt afgewezen?quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:07 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is dan je persoonlijke voorkeur. Daarover heeft geen statistisch gegeven iets te zeggen natuurlijk.
Even hypothetisch gesproken in het licht van dit onderwerp zou dat voor mij zeker wel verschil maken. Het zou verschil maken omdat in het eerste geval het (gevoelsmatig) zou gaan om een fysieke tekortkoming. In het tweede geval zou het echter gaan om een mismatch tussen twee mensen.quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hmhm, maar maakt het verschil of je om statische of voorkeursredenen op je piemol wordt afgewezen?
Ik had het precies andersom, ze had een c en ik vond dat kleiner mooier wasquote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Toen ik een x tegen een ex (duh) zei dat ik liever cup D in mijn handen had nadat ze me vroeg hoe ik haar borsten (A) vond kreeg ik een klap voor mijn harses
Ik geef toch mijn mening? En IK vind 13cm WEL kleinquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:57 schreef servus_universitas het volgende:
[..]
Stel het gemiddelde is 13 cm (las ik hierboven ergens), dan is het niet alleen niet absurd klein, maar ook gewoon niet klein. Een gemiddelde kan nooit absoluut klein zijn.
Hahahaha ah gossiequote:Op zaterdag 7 november 2009 00:08 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Toen ik een x tegen een ex (duh) zei dat ik liever cup D in mijn handen had nadat ze me vroeg hoe ik haar borsten (A) vond kreeg ik een klap voor mijn harses
Oke duidelijkquote:Op vrijdag 6 november 2009 23:53 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Mweheh. Ik beloof dat ik mijn krachten alleen voor het goede aan zal wenden. Mijn ambitie is wereldvrede. Tenzij ik premenstrueel ben natuurlijk.quote:Op vrijdag 6 november 2009 18:44 schreef Garisson72 het volgende:
Gevaarlijke vrouw. Je hebt ons te goed door. You'll need to go.
kutexcuusquote:Op zaterdag 7 november 2009 18:07 schreef Dipkip het volgende:
[..]
Mweheh. Ik beloof dat ik mijn krachten alleen voor het goede aan zal wenden. Mijn ambitie is wereldvrede. Tenzij ik premenstrueel ben natuurlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |