quote:Het hebben van een micropenis heeft voor veel mannen grote gevolgen op hun seksleven. Zo is het moeilijk om een vrouw te bevredigen en kunnen ze zich onzeker voelen, waardoor ze niet optimaal presteren. Maar sinds een paar jaar is er een nieuwe manier om mannen met een micropenis te bevredigen, het vleugelen. Bij deze vorm van geslachtsgemeenschap, penetreert de man met zijn penis de neus van een vrouw, terwijl zij met haar tong aan zijn testikels likt. Vleugelen is nog grotendeels onbekend voor de gewone man, maar door mannen met een micropenis wordt deze techniek vaak toegepast.
Nee ik vroeg het me gewoon af.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:51 schreef DutchErrorist het volgende:
Je bent er wel door geobsedeerd hè griekjeee? Zit er wat dwars?
Jij hem?quote:
Ik ben weggelopenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Een vraag aan de dames. Stel je hebt pas een nieuwe relatie, en jullie zijn toe aan de eerste keer. Hij kleed zich uit en tovert een immens klein toverstafje tevoorschijn. En met klein bedoel ik ook echt klein hè. Wat doe je, krijgt hij een kans of niet?
TS trapt af: Kut migraine die altijd de kop opsteekt.
Ben je serieus weggelopen?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben weggelopen![]()
Maar goed, ik was niet echt verliefd en hij was ECHT ECHT ECHT klein
O en ik was zat, anders had ik het subtieler aangepakt
edit: zo klein dat dat vleugelen wel had gekund![]()
Dat had ik niet, ik ben gewoon omgedraaid en weggelopenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ben je serieus weggelopen?![]()
Wat was je excuus?
Ahwquote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat had ik niet, ik ben gewoon omgedraaid en weggelopen
Ik had wel echt teveel gedronken, anders had ik WEL een excuus bedacht
Ik zou bij jou beginnen met het geven van eigengemaakte koekjes, is dat een goed begin?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:49 schreef MissHobje het volgende:
Dan is het wel te hopen dat ie een hoop andere kwaliteiten heeft![]()
Dus ja een kans zal hij wel krijgen.
griekje? .. haat jij mannen die klein geschapen zijn? .quote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Een vraag aan de dames. Stel je hebt pas een nieuwe relatie, en jullie zijn toe aan de eerste keer. Hij kleed zich uit en tovert een immens klein toverstafje tevoorschijn. En met klein bedoel ik ook echt klein hè. Wat doe je, krijgt hij een kans of niet?
Nee waarom zou ik ze haten? Ik ben alleen wel van mening dat grootte er toe doet, en ik vroeg me af hoeveel vrouwen nu werkelijk hem een kans zouden geven.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:06 schreef aychelle het volgende:
[..]
griekje? .. haat jij mannen die klein geschapen zijn? .
Mwa, natuurlijk doet grootte ertoe, maar dat geldt ook andersom, een pik van 30 cm hoef ik ook niet zo nodigquote:Op donderdag 5 november 2009 23:27 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Nee waarom zou ik ze haten? Ik ben alleen wel van mening dat grootte er toe doet, en ik vroeg me af hoeveel vrouwen nu werkelijk hem een kans zouden geven.
Want 13cm is ook echt heeeeeel kleinquote:Op donderdag 5 november 2009 23:45 schreef VeerEli het volgende:
Tja,,je hebt klein, en je hebt klein.
Als het eentje van 13cm ofzo is en ik zou hem héél leuk vinden, zou ik denk ik niet weggaan alleen om zn piemeltjeMaar ik zou wel FLINK balen
En als het echt een ieniemienie is (lees: ongeveer onder de 13 cm) dan denk ik dat ik wel echt heel hard afknap.....hoe erg het ook is eigenlijk![]()
Maar als ik een jongen écht heel leuk vind in de zin van dat ik er een toekoms mee zou zien of écht in de wolken zou zijn, dan zou ik gewoon een vibrator aanschaffen om veel mee te doen samen enzo..
Net als die gast op Fok! Die zijn vriendin alleen nog met een vibrator mocht bevredigenquote:Op donderdag 5 november 2009 23:45 schreef VeerEli het volgende:
Tja,,je hebt klein, en je hebt klein.
Als het eentje van 13cm ofzo is en ik zou hem héél leuk vinden, zou ik denk ik niet weggaan alleen om zn piemeltjeMaar ik zou wel FLINK balen
En als het echt een ieniemienie is (lees: ongeveer onder de 13 cm) dan denk ik dat ik wel echt heel hard afknap.....hoe erg het ook is eigenlijk![]()
Maar als ik een jongen écht heel leuk vind in de zin van dat ik er een toekoms mee zou zien of écht in de wolken zou zijn, dan zou ik gewoon een vibrator aanschaffen om veel mee te doen samen enzo..
Sommigen zijn van mening dat het er niet toe doet, al deel ik die mening niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mwa, natuurlijk doet grootte ertoe, maar dat geldt ook andersom, een pik van 30 cm hoef ik ook niet zo nodig
Bij de hoeren worden mannen die te groot geschapen zijn zelfs gewoon geweigerd.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:49 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Net als die gast op Fok! Die zijn vriendin alleen nog met een vibrator mocht bevredigen
Wat Hobje zegtquote:Op donderdag 5 november 2009 22:49 schreef MissHobje het volgende:
Dan is het wel te hopen dat ie een hoop andere kwaliteiten heeft![]()
Dus ja een kans zal hij wel krijgen.
Tuurlijk knulquote:Op donderdag 5 november 2009 23:46 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Want 13cm is ook echt heeeeeel klein(overdrijven is een kunst)
Ps. ik zit mezelf niet te verdedigen overigens
Kom op, het maakt echt wel beiden uit.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:53 schreef DutchErrorist het volgende:
It's not the size of the waves but the motion of the oceanOfzo...
Ik vind het allemaal wel primaquote:Op donderdag 5 november 2009 23:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Kom op, het maakt echt wel beiden uit.De meeste vrouwen zullen het met karakter compenseren.
Tuurlijk doet het er wel toe.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Sommigen zijn van mening dat het er niet toe doet, al deel ik die mening niet.
Oké thanx.quote:
In mijn geval was hij al stijf.quote:Op vrijdag 6 november 2009 07:53 schreef stbabylon het volgende:
TS hou je wel rekening met bloedlullen voor je iemand er uit schopt? Als ik mijn broek laat zakken en hij is nog slap, is het niet echt opwindend. Maar als hij begint te groeien....
<<< dat gezicht is mij niet vreemd
(niet dat ik extreem boven gemiddeld ben, maar het verschil is nogal groot zeg maar)
Dat is meestal zo patsertjequote:Op vrijdag 6 november 2009 07:53 schreef stbabylon het volgende:
TS hou je wel rekening met bloedlullen voor je iemand er uit schopt? Als ik mijn broek laat zakken en hij is nog slap, is het niet echt opwindend. Maar als hij begint te groeien....
<<< dat gezicht is mij niet vreemd
(niet dat ik extreem boven gemiddeld ben, maar het verschil is nogal groot zeg maar)
Nou als hij goed is met zijn mond en vingers krijgt hij een kans bij mij, heb zelf een vriend met een grote, maar hij kan er niks van.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:48 schreef griekjeee het volgende:
Ik kan alleen over mijn eigen ervaring praten. Daarom doe ik dat. En het gaat over de echte penis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 08:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
In mijn geval was hij al stijf.
Ik begrijp niet zo goed waarom je je internetpenis zo wil promoten btw.
In dat andere topic ook al
Op internet aan je formaat mannelijkheid refereren heeft toch iets droevigs, vinnik.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:34 schreef stbabylon het volgende:
Ik kan alleen over mijn eigen ervaring praten. Daarom doe ik dat. En het gaat over de echte penis.
Als je dat in allerlei topics doet ja.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Op internet aan je formaat mannelijkheid refereren heeft toch iets droevigs, vinnik.
In Nederland zijn we wat groter geschapen, maar 13 cm is ongeveer het wereldwijde gemiddelde, maar whateverquote:Op donderdag 5 november 2009 23:45 schreef VeerEli het volgende:
Ze had zoals onze grote vrind pisnicht al zei, vermoedelijk een flubberkutquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef speknek het volgende:
[..]
In Nederland zijn we wat groter geschapen, maar 13 cm is ongeveer het wereldwijde gemiddelde, maar whatever.
Op zo'n forum als dit, in een topic als dit, associeert dat toch al snel met "Hey dames, hij is dus groot en de PMbox staat open, for your convenience."quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:42 schreef stbabylon het volgende:
Als het in een topic gaat over het formaat van de mannelijkheid... is dat volgens mij niet meer dan logisch.
Hey, don't change on my account.quote:Maar ik zal in het vervolg liegen of gewoon iets nietszeggends zeggen
Verbazingwekkend hoeveel gemiddelden er eigenlijk zijn als het gaat om penisformaten. Alsof degene die het gemiddelde post zijn eigen maat als gemiddelde aanhoudt, zou je haast denken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:44 schreef speknek het volgende:
In Nederland zijn we wat groter geschapen, maar 13 cm is ongeveer het wereldwijde gemiddelde, maar whatever.
Mijn penis is precies zo lang als mijn gemiddelde penis.quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:51 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Verbazingwekkend hoeveel gemiddelden er eigenlijk zijn als het gaat om penisformaten. Alsof degene die het gemiddelde post zijn eigen maat als gemiddelde aanhoudt, zou je haast denken.
je e-penis, daarentegen...quote:Op vrijdag 6 november 2009 09:55 schreef Sander het volgende:
Mijn penis is precies zo lang als mijn gemiddelde penis.
Mijn PMbox staat altijd open. Maar niet voor dames die puur voor mijn penis komenquote:Op vrijdag 6 november 2009 09:49 schreef Garisson72 het volgende:
Op zo'n forum als dit, in een topic als dit, associeert dat toch al snel met "Hey dames, hij is dus groot en de PMbox staat open, for your convenience."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |