Waarom begon je hem homo te noemen?quote:Z heeft ook altijd commentaar op X als X wat doms zegt tijdens de les, volledig terecht van Z vind ik.
Nu hadden Z X en ik gym vandaag, Ik noem hem zo homo
dit was de OPquote:Hallo,
Zouden jullie aub mee willen denken met mij?
X was een goede vriend van mij, alleen gedraagt hij zich als een homo, ik heb niets tegen homo's.
Maar het is gewoon vreselijk vervelend als hij tijdens de les dingen gaat vragen die al uitgelegd zijn, achterlijke verhalen gaat vertellen, dat hij met zijn opa en oma naar België is geweest...
Vorig jaar had ik nog wel vaker ruzie met hem, maar het is [helaas] altijd weer goedgekomen.
Hij wordt vaak uitgescholden voor homo door vrienden van mij en door mijzelf.
Dan slaat hij me ook weer op zo'n nigtige manier of geeft me een bitch slap.
Meestal heb ik dan zoiets van whatthafuck? homo.
Z heeft ook altijd commentaar op X als X wat doms zegt tijdens de les, volledig terecht van Z vind ik.
Nu hadden Z X en ik gym vandaag, Ik noem hem zo homo, hij scheld me uit voor dikzak en alles, wij wat elkaar uitschelden, Z komt zich ermee bemoeien en schelt X ook uit.
X gaat mij weer slaan op zijn homo manier..
Z en ik moeten zich melden na de les, homojong gaat zich omkleden.
Wij leggen het zo uit aan de docent en X moet daarna zich ook melden bij de docent.
Zo zielig hoe X is gaat hij na de gym naar de mentor om te vertellen hoe zielig hij wel is en hoe grote pestkoppen X en ik wel zijn. Mentor is daar gevoelig voor, Z en ik moeten zich morgen melden voor een gesprek.
Nu willen Z en ik ons goed gaan verdedigen, alleen wat moeten we nu nou zeggen?
Mijn vriendenkring "pest" nogal veel binnenin, zo wordt ik ook best vaak geplaagd wat anderen pesten noemen door mijn beste vriend, en ik ga ook niet zeiken bij de mentor.
Ik ben al van plan om dit te zeggen:
Dat doen jongens bij elkaar, elkaar "pesten". Joep en anderen doen dat ook wel eens bij mij.
Z noemt mij ook vaak klootzak maar dan ga ik ook niet naar de mentor.
Een aantal dagen geleden stond ik bij een aantal mensen en bij X en toen was X ook iedereen aan het opsteuken tegen mij, maar dit was wat erger dan wat onze klasgenoten bij hem doen.
(Er werd geprobeerd een prullenbak op mij te gooien door een klas hogergeplaatste en ik werd vriendelijk gevraagd om maar op te rotten).
X vraagt erom om hem homo te noemen, (nichterig gedrag enz.)
Ik wil al langer geen vrienden meer met X zijn, nu hebben we ruzie gehad, als X het kan wil ik ook wel weer normaal tegen hem doen.
Weet iemand nog een paar argumenten:P?
puike user zijt gij!quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:02 schreef Tamashii het volgende:
Niks mis met homo's, latente homo's daarentegen. :|
Soort enge Jort Kelders. ;/
Waarom zijn jullie ook alweer "beste vrienden?"quote:X was een goede vriend van mij, alleen gedraagt hij zich als een homo, ik heb niets tegen homo's.
Maar het is gewoon vreselijk vervelend als hij tijdens de les dingen gaat vragen die al uitgelegd zijn, achterlijke verhalen gaat vertellen, dat hij met zijn opa en oma naar België is geweest...
Vorig jaar had ik nog wel vaker ruzie met hem, maar het is [helaas] altijd weer goedgekomen.
Hij wordt vaak uitgescholden voor homo door vrienden van mij en door mijzelf.
Dan slaat hij me ook weer op zo'n nigtige manier of geeft me een bitch slap.
Meestal heb ik dan zoiets van whatthafuck? homo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |