En daarom weet jij precies hoe het in elkaar zit, want alles staat in je grote boek.quote:
Ik denk dat Huub in een behoorlijk kwetsbare positie zit en niet wil riskeren Sophie niet meer te mogen zien.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:06 schreef Bunker-Renate het volgende:
O.k. stel, Huub is onschuldig, waarom dan z,n blog weg? Dan laat je je toch juist kennen? Tuurlijk is het fucked up als je steeds voor wifebeater, etc, wordt gebackstabbed maar de aanhouder wint dan toch uiteindelijk? waarom dan niet meer bloggen?
Zou het om Sophie zijn?
juist omdat die blog weg is geeft mij dat alleen maar meer het gevoel dat het wél is gebeurd.
OmFgquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Hij is gesignaleerd met Andries dus kwam het verhaal van Huub zelf. Maar misschien was dat wel het toegevoegde stukje dat hij er verder niets over wilde zeggen en het privé wilde houden.
Allemaal aannames dus.
Nee want jij hebt het boek van mij gestolenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:37 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
En daarom weet jij precies hoe het in elkaar zit, want alles staat in je grote boek.
Playstation 3quote:
quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:39 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Playstation 3
Nieuw keyboard
Wireless toetsenbord en muis
een paar DVD's
Chocolade letters G en S.
Nieuwe sokken.
Dat is slechts een aanname van jou. Je schuift hem iets in de schoenen wat je niet hard kan maken.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef sandra17 het volgende:
[..]
Huub heeft zijn verhaal al gedaan in de party, via een bekende van hem, voordat claire naar buiten kwam met haar verhaal. Dus zijn kant van het verhaal kan je al lezen. Slim van hem door het een bekende te laten doen maar laf want hij kan zich daar achter verschuilen en zeggen ik heb niks naar buiten gebracht.
Ach.. verwijten. Als er dingen voor waar worden aangenomen die in feite slechts aannames zijn, dan kaart ik dat aan. En voor de rest hebben we er allemáál onze mening over en speculeren we over 't een en ander, ik ook.quote:Je neemt het wel heel erg op voor hem en je verwijt anderen die het voor claire doen. Hypocriet?
Ja. Om te zeggen dat je er verder niks over wil zeggen, ga je met Andries en je nieuwe vriendinnetje in De Kei in Hilversum zitten.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:32 schreef sunny16947 het volgende:
Hij is gesignaleerd met Andries dus kwam het verhaal van Huub zelf. Maar misschien was dat wel het toegevoegde stukje dat hij er verder niets over wilde zeggen en het privé wilde houden.
dat zei ik gisteren al, kan me gewoon niet voorstellen, oke een straatverbod wel en dan 5 kilometer in de omtrek, maar een stadverbod lijkt me echt vaag hoor.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
Maar hoe zit het nou precies met dat straatverbod, waarvan Sunny zei dat het zelfs geldt voor de hele stad en Blauwe Meer of zoiets
Ik neem aan, want weet dat niet zeker, dat ze met een kant en klaar verhaal komen, je dat voorleggen en dan wederhoor toepassen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ja. Om te zeggen dat je er verder niks over wil zeggen, ga je met Andries en je nieuwe vriendinnetje in De Kei in Hilversum zitten.
Kom op je tweede stukje kan ik inkomen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:42 schreef Gert het volgende:
[..]
Dat is slechts een aanname van jou. Je schuift hem iets in de schoenen wat je niet hard kan maken.
Wat géén aaname is: dat Claire zelf met RTL Boulevard en de bladen in zee is gegaan.
[..]
Ach.. verwijten. Als er dingen voor waar worden aangenomen die in feite slechts aannames zijn, dan kaart ik dat aan. En voor de rest hebben we er allemáál onze mening over en speculeren we over 't een en ander, ik ook.
En Blauwe Meer,... Zei Sunny en dan geloof ik hetquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:47 schreef Toverheks het volgende:
[..]
dat zei ik gisteren al, kan me gewoon niet voorstellen, oke een straatverbod wel en dan 5 kilometer in de omtrek, maar een stadverbod lijkt me echt vaag hoor.
Dat gebeurt niet op die manier. Als hoor- en wederhoor bij de yellow press sowieso al gebeurt, wat ik ten zeerste betwijfelquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:47 schreef sunny16947 het volgende:
Ik neem aan, want weet dat niet zeker, dat ze met een kant en klaar verhaal komen, je dat voorleggen en dan wederhoor toepassen.
Ach ja, jij (of was het iemand anders) zet dus gewoon neer dat hij een straatverbod heeft gekregen van de rechter als feit. Nou ik denk, zal je helpen en het nog een beetje uitbreiden. Zo werkt dat hier toch?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:44 schreef Jian het volgende:
Maar hoe zit het nou precies met dat straatverbod, waarvan Sunny zei dat het zelfs geldt voor de hele stad en Blauwe Meer of zoiets
Holy fuck, wat heb jij met de quotes gedaanquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:51 schreef Elske6 het volgende:
[
[..]
Dacht dat het in nederland was: Je bent onschuldig tot het tegendeel bewezen is. Bij jou dus andersom. Maar er hebben er meer jaren vastgezeten voor een [b]vermeende misdaad, door glasharde beschuldigingen[/b].
[/q uote]
maar er lopen er meer rond die door "gebrek aan bewijs " worden losgelaten,en dat is net zo erg.......
dan geloven we Huub toch?????? Het feit dat hij nergens reageert is al een bekenning ergens. wie zwijgt stemt toequote:Op vrijdag 6 november 2009 12:25 schreef sunny16947 het volgende:
Dacht dat Huub als reactie al had gezegd dat hij van niks weet en deze aantijgingen nieuw voor hem zijn. Al zou hij dat 100 keer herhalen, maakt dat toch niks uit.
Er stond anders duidelijk bij de reactie van Huub, Wij hebben Huub om een reactie gevraagd.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat gebeurt niet op die manier. Als hoor- en wederhoor bij de yellow press sowieso al gebeurt, wat ik ten zeerste betwijfel
Dus je zat het gewoon te verzinnenquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Ach ja, jij (of was het iemand anders) zet dus gewoon neer dat hij een straatverbod heeft gekregen van de rechter als feit. Nou ik denk, zal je helpen en het nog een beetje uitbreiden. Zo werkt dat hier toch?
Er stond ook duidelijk in dat claire zijn telefoon zonder pardon had opgezegd en dat hij niet meer bereikbaar was. Op het einde van het verhaal staat er wij belden huub om een reactie en hij zegt bla bla blaquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Er stond anders duidelijk bij de reactie van Huub, Wij hebben Huub om een reactie gevraagd.
Na een tijdje gaat het als vanzelfquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Elske6 het volgende:
sorry Ian, ben er nu ( ja, eindelijk !! ) achter dat je niet alles weg moet halen met qouten........
Beschuldig mij eens van iets. Dikke kans dat ik het de moeite van het reageren niet waard vind.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef Elske6 het volgende:
[..]
dan geloven we Huub toch?????? Het feit dat hij nergens reageert is al een bekenning ergens. wie zwijgt stemt toe
ik ook hoorquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:50 schreef Jian het volgende:
[..]
En Blauwe Meer,... Zei Sunny en dan geloof ik het
En dat om een reactie vragen gebeurt echt niet in een gemoedelijke cafésfeer, maar via telefoon of mail.quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:54 schreef sunny16947 het volgende:
Er stond anders duidelijk bij de reactie van Huub, Wij hebben Huub om een reactie gevraagd.
Lach niet anders geef ik Judge666 een unbanquote:Op vrijdag 6 november 2009 12:55 schreef Ian_Nick het volgende:
Lol, dus zelfs dat beetje nieuws was niet echt nieuws
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |