Lieke is top!!!quote:
Anderhalf jaar met Huub kost je tien jaar van je leven!quote:Op donderdag 5 november 2009 21:27 schreef Maanvis het volgende:
Ik zie net dat claire pas 25 is? Ze lijkt op de foto's wel 35 of ouder.. kan iemand me dat verschil uitleggen?
Als je die anderhalf jaar overleeft uiteraardquote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anderhalf jaar met Huub kost je tien jaar van je leven!
Ik gok op Ratna.quote:
In China hebben ze de gewoonte om een pasgeboren meisje door te spoelen... en voor een jongetje te gaan!quote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
In bulgarije hebben ze een traditie om baby's als ze de 1e verjaardag vieren op een kleed te zetten met een aantal spulletjes. Het spulletje dat het kind dan als eerste pakt zegt iets over wat het kind later gaat worden.
Het lijkt me een goed idee om dat niet met Sophie te gaan doen.
Als je geen smaak hebt kan je er ook niet over twisten.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:02 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kolere.. je valt nog steeds op dat vreselijke kind?
Huub ging meteen voor de kersenbonbon, .... ben inderdaad benieuwd wat zijn dochter doetquote:Op donderdag 5 november 2009 22:05 schreef Maanvis het volgende:
In bulgarije hebben ze een traditie om baby's als ze de 1e verjaardag vieren op een kleed te zetten met een aantal spulletjes. Het spulletje dat het kind dan als eerste pakt zegt iets over wat het kind later gaat worden.
Het lijkt me een goed idee om dat niet met Sophie te gaan doen.
gok op een telefoon en het vervolgens meteen naar iemands hoofd gooitquote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef Jian het volgende:
[..]
Huub ging meteen voor de kersenbonbon, .... ben inderdaad benieuwd wat zijn dochter doet
Ja naar die van d'r moeder, dat heb ze zo geleerd van Papaquote:Op donderdag 5 november 2009 22:12 schreef gomi het volgende:
[..]
gok op een telefoon en het vervolgens meteen naar iemands hoofd gooit
precies. t is een braaf kind en goed voorbeeld doet goed volgenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:14 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja naar die van d'r moeder, dat heb ze zo geleerd van Papa
TVZedongquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:27 schreef gomi het volgende:
[..]
zolang ze maar niet teveel op dr vader gaat lijken he
quote:Is alcoholisme erfelijk?
In sommige families blijkt alcoholisme van generatie op generatie voor te komen. Er wordt de laatste jaren veel onderzoek gedaan naar de erfelijkheid van alcoholisme. Er zijn aanwijzingen dat er zoiets is als een erfelijke aanleg. Dat houdt in dat bepaalde mensen een verhoogde gevoeligheid hebben voor alcohol waardoor ze er sneller dan anderen afhankelijk van kunnen worden. Dit betekent natuurlijk niet dat iemand met zo'n erfelijke aanleg ook daadwerkelijk verslaafd raakt. Iemand die matig drinkt of afziet van alcoholgebruik kan nog zo'n erfelijke belasting hebben , verslaafd aan de drank zal hij niet raken. Een vermoedelijk grotere rol in het 'overbrengen' van alcoholisme van de ene generatie op de andere, speelt de opvoeding, de voorbeeldfunctie van ouders . Een verslaafde ouder verkeert nu eenmaal niet in een ideale positie om op te voeden. Zo kan het voorkomen dat een kind hierdoor in de knel komt, waardoor het later bij het volwassen worden ook problemen krijgt. Wanneer zo iemand dan ook nog alcohol gebruikt, is de kans groot dat alcohol als probleemoplosser of als verdover van pijn/verdriet gaat functioneren. Op die manier kan alcoholisme worden doorgegeven zonder dat er sprake is van erfelijkheid.
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:18 schreef Scrutinizer het volgende:
Laten we allemaal onze posts wijzigen!
Wijnneus maakte er een puinhoop vanquote:Op donderdag 5 november 2009 22:31 schreef yvonne het volgende:
[..], ik kan heus wel lezen wat er stond heur
Heer vergeef hem, hij wist niet beterquote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
dus eigenlijk kan Huub er niks aan doen dat het een zuiplap is
Idd.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, ik wilde jouw slechte quote quotenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Wijnneus maakte er een puinhoop van
hmm, weet je nog die ene keer dat zijn moeder hem belde in dgk?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:35 schreef Jian het volgende:
[..]
dat was toch andersom dat Huub haar wakker belde?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:43 schreef gomi het volgende:
[..]
hmm, weet je nog die ene keer dat zijn moeder hem belde in dgk?
ik gok dat hij erfelijk belast is langs moeders kant
ah idd. heb je gelijk in volgens mijquote:Op donderdag 5 november 2009 22:52 schreef frensje het volgende:
[..]
dat was toch andersom dat Huub haar wakker belde?
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beukenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heer vergeef hem, hij wist niet beter
Dat is waar, daarvoor moet je ook getrouwd zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beuken
Neuh je kan dan altijd nog gewoon dronken op de bank in slaap pleuren ofzo .. veel minder schadequote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beuken
Huh? Die begrijp ik niet ?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar, daarvoor moet je ook getrouwd zijn
+ hormonen..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef judge666 het volgende:
[..]
ook weer waar, en het roken, en de wijn, en de 3x mishandelingen...
Als je ongetrouwd bent kun je je vrouw niet in elkaar beuken als je gedronken hebt, hooguit de vrouw van iemand anders.quote:
Dat voel ik wel zo helaas,wat een energie heeft DGK me gekost,maar is niet Huub z'n schuld ,maar mijn eigen schuldquote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anderhalf jaar met Huub kost je tien jaar van je leven!
*zucht*quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je ongetrouwd bent kun je je vrouw niet in elkaar beuken als je gedronken hebt, hooguit de vrouw van iemand anders.
Ik voel me nu dus veilig bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Ik vind dat je nooit of te nimmer welke vrouw dan ook in elkaar kunt beuken. Ook zijn ze nog zo irritant als Sunny en Mooiii !
En dat mag... maar dat wil nog niet zeggen dat ik je gezelschap op prijs stel ..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik voel me nu dus veilig bij jou
Klopt! dus hou er eens mee op!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hoewel,geestelijke intimidatie doet ook wat bij mensen..
Vermoedquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! dus hou er eens mee op!
En laten we ons nu richten op Huub, de man die naar ik vermoed zijn vrouw compleet kort geslagen heeft!
Mits je uit die slaap wordt gehouden omdat je allerlei jaloerse vragen en gezeur moet beantwoorden.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh je kan dan altijd nog gewoon dronken op de bank in slaap pleuren ofzo .. veel minder schade
Ja in dat geval sla je erop natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Mits je uit die slaap wordt gehouden omdat je allerlei jaloerse vragen en gezeur moet beantwoorden.
Oke, jullie kunnen weer verder.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Mits je uit die slaap wordt gehouden omdat je allerlei jaloerse vragen en gezeur moet beantwoorden.
"Papa! Wat ruik je raar! Wakker worden, papa!"quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja in dat geval sla je erop natuurlijk
precies, dan gooi je dr een telefoon naar dr hoofd. werkt dat niet, sla je dr met dr hoofd door de deur en als ook dat niet werkt ga je pas echt losquote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |