Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beukenquote:Op donderdag 5 november 2009 22:36 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Heer vergeef hem, hij wist niet beter
Dat is waar, daarvoor moet je ook getrouwd zijnquote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beuken
Neuh je kan dan altijd nog gewoon dronken op de bank in slaap pleuren ofzo .. veel minder schadequote:Op donderdag 5 november 2009 22:58 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja, heej, als je een zuiplap bent hoef je toch nog niet je vrouw in elkaar te beuken
Huh? Die begrijp ik niet ?quote:Op donderdag 5 november 2009 23:01 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dat is waar, daarvoor moet je ook getrouwd zijn
+ hormonen..quote:Op donderdag 5 november 2009 21:30 schreef judge666 het volgende:
[..]
ook weer waar, en het roken, en de wijn, en de 3x mishandelingen...
Als je ongetrouwd bent kun je je vrouw niet in elkaar beuken als je gedronken hebt, hooguit de vrouw van iemand anders.quote:
Dat voel ik wel zo helaas,wat een energie heeft DGK me gekost,maar is niet Huub z'n schuld ,maar mijn eigen schuldquote:Op donderdag 5 november 2009 22:03 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Anderhalf jaar met Huub kost je tien jaar van je leven!
*zucht*quote:Op donderdag 5 november 2009 23:04 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Als je ongetrouwd bent kun je je vrouw niet in elkaar beuken als je gedronken hebt, hooguit de vrouw van iemand anders.
Ik voel me nu dus veilig bij jouquote:Op donderdag 5 november 2009 23:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
*zucht*![]()
Ik vind dat je nooit of te nimmer welke vrouw dan ook in elkaar kunt beuken. Ook zijn ze nog zo irritant als Sunny en Mooiii !
En dat mag... maar dat wil nog niet zeggen dat ik je gezelschap op prijs stel ..quote:Op donderdag 5 november 2009 23:08 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ik voel me nu dus veilig bij jou
Klopt! dus hou er eens mee op!quote:Op donderdag 5 november 2009 23:09 schreef Mooiiiiiii het volgende:
Hoewel,geestelijke intimidatie doet ook wat bij mensen..
Vermoedquote:Op donderdag 5 november 2009 23:10 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt! dus hou er eens mee op!
En laten we ons nu richten op Huub, de man die naar ik vermoed zijn vrouw compleet kort geslagen heeft!
Mits je uit die slaap wordt gehouden omdat je allerlei jaloerse vragen en gezeur moet beantwoorden.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
Neuh je kan dan altijd nog gewoon dronken op de bank in slaap pleuren ofzo .. veel minder schade
Ja in dat geval sla je erop natuurlijkquote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Mits je uit die slaap wordt gehouden omdat je allerlei jaloerse vragen en gezeur moet beantwoorden.
Oke, jullie kunnen weer verder.
quote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
Mits je uit die slaap wordt gehouden omdat je allerlei jaloerse vragen en gezeur moet beantwoorden.
"Papa! Wat ruik je raar! Wakker worden, papa!"quote:Op donderdag 5 november 2009 23:21 schreef Jian het volgende:
[..]
Ja in dat geval sla je erop natuurlijk
precies, dan gooi je dr een telefoon naar dr hoofd. werkt dat niet, sla je dr met dr hoofd door de deur en als ook dat niet werkt ga je pas echt losquote:Op donderdag 5 november 2009 23:19 schreef sunny16947 het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |