quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zouden ze ondertussen al getrouwd zijn?
quote:Op 11 November 2009 12:44 schreef Biieluh het volgende:
Beste Herman , ik heb een probleem met mijn scooter(yamaha aerox) , en op dit forum heb ik gemerkt dat jij er wel iets van kent. Mijn scooter start niet meer , zowel elektrisch als met kickstarter. Ik heb er nog mee gereden , toen heeft hij 8 uur stil gestaan en startte hij niet meer. Heb de bougi al zuiver gemaakt + een nieuwe gekocht maar nog steeds vonkt hij niet . Mijn lichten gaan trouwens ook niet aan als ik het contact opzet, maar mijn batterij geeft wel 12 V aan. Wat scheelt er ?
Mvg. Brent
Ja en nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zou hij al een rijbewijs en W123 hebben?
Ik kan nog steeds niet bellenquote:
Woon je al in Duitsland? (ja er zal ongetwijfeld een topic over zijn en nee dat ga ik niet doorspittenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:21 schreef Anne het volgende:
Nouja, zal ik dan maar de nieuwe BoJo worden?
Ik verveel me.
Ah, er is een nieuwe.quote:Op woensdag 18 november 2009 20:25 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag net samenwonen versie 2.0 beëindigd![]()
Verder geen commentaar
Same here, en is vrij vervelend als je iemand moet bereikenquote:Op woensdag 18 november 2009 20:50 schreef Dingest het volgende:
Nog een Vodafone slachtoffer hier, al sinds het begin van de middag geen service
Nog niet. Het einde is wel in zicht. Laatste update is;quote:Op woensdag 18 november 2009 21:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Woon je al in Duitsland? (ja er zal ongetwijfeld een topic over zijn en nee dat ga ik niet doorspitten)
Ziet er netjes uit!! Maarre; meubels voor het schilderen en laminaat...? Is dat niet vragen om problemen?quote:Op woensdag 18 november 2009 21:58 schreef Anne het volgende:
[..]
Nog niet. Het einde is wel in zicht. Laatste update is;
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Morgen komen de meubels voor in de woonkamer en zaterdag willen we al het schilderwerk klaar hebben (al betwijfel ik of dat gaat lukken), zodat we volgende week, in de avonden, laminaat kunnen leggen.
Nee, gaat om boven. De keuken en woonkamer zijn geschilderd en de vloer beneden ligt er al in.quote:Op woensdag 18 november 2009 23:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit!! Maarre; meubels voor het schilderen en laminaat...? Is dat niet vragen om problemen?
Wij hebben dus de hele dag zo'n beetje plat gelegen, dank je wel Vodafonequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |