Ik heb de afgelopen uren constant vol bereik gehad en kon toch niet bellen/smsen/gebeld worden, dus dat zegt helemaal niets...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dennis101 het volgende:
Hmm, m'n telefoon heeft ondertussen wel vol bereik (was 0 streepjes de afgelopen uren) maar kan nog niet sms'en, zou het einde in zicht zijn?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dennis101 het volgende:
Hmm, m'n telefoon heeft ondertussen wel vol bereik (was 0 streepjes de afgelopen uren) maar kan nog niet sms'en, zou het einde in zicht zijn?
wat zij zegt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen uren constant vol bereik gehad en kon toch niet bellen/smsen/gebeld worden, dus dat zegt helemaal niets...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:41 schreef Dennis101 het volgende:
Jullie menen het, niet zo serieus dames...
Ja en 't is wel ironisch dat het juist nu is, want ik heb net vandaag mijn nieuwe pokkie ontvangen. Een pokkie met bloemetjes!!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
het gaat om een erg seriueze zaak: ons pokkie!
Een watquote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja en 't is wel ironisch dat het juist nu is, want ik heb net vandaag mijn nieuwe pokkie ontvangen. Een pokkie met bloemetjes!!Wilde hem net graag uitproberen.
WTF is een pokkie?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja en 't is wel ironisch dat het juist nu is, want ik heb net vandaag mijn nieuwe pokkie ontvangen. Een pokkie met bloemetjes!!Wilde hem net graag uitproberen.
Oh pokkie is weer een nieuw breezersletten woord voor telefoon dus?quote:Op woensdag 18 november 2009 16:17 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
haar nieuwe tellie je weet toch
De laatste maand geen tv gekeken gekeken? Iets met reclame en Hi.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oh pokkie is weer een nieuw breezersletten woord voor telefoon dus?![]()
De jeugd en taalgebruik.
'De jeugd en taalgebruik' bwhaha.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:20 schreef HugoBaas het volgende:
[..]
Oh pokkie is weer een nieuw breezersletten woord voor telefoon dus?![]()
De jeugd en taalgebruik.
Ik kijk geen tv. Niet naar tv zenders in ieder geval.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:25 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
De laatste maand geen tv gekeken gekeken? Iets met reclame en Hi.
Neuh, ze laten ons liever nog een paar dagen zonder verbinding zitten, gewoon, omdat het kan...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:26 schreef Cybey het volgende:
Ze hebben niet echt haast met het fixen...
Het is nu half 5. Over een half uurtje gaan ze allemaal naar huis toe en kijken morgenochtend wel weer verder. Wel er even voor zorgen dat al hun telefoons en nummers via de nog werkende verdelers gaanquote:Op woensdag 18 november 2009 16:29 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Neuh, ze laten ons liever nog een paar dagen zonder verbinding zitten, gewoon, omdat het kan...
Hier in Den Haag kampen ze met mobiel internet al drie dagen met problemen... Toen was er nog geen storm.quote:Op woensdag 18 november 2009 15:09 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
[..]
Vodafone heeft een technisch mankement aan een van de vier poorten die het mobiele verkeer regelen.
Daardoor kan een kwart van de klanten niet bellen.
Het komt waarschijnlijk door de storm heeft een medewerker gezegd...
(heb voor m'n werk contact personen bij Vodafone zitten)
Ze zijn er wel druk mee bezig, maar hebben nog geen oplossing in zicht...
Dat terwijl ze zeggen dat ze verwachten het probleem in de loop van de middag op te lossen...
Kan ook komen doordat door de storing heel veel mensen hun site proberen te bereiken...quote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef BrandX het volgende:
Hun eigen site ligt er ook nog uit, dus kan me haast niet voorstellen dat het probleem al helemaal is opgelost...
Zou ook gewoon een onverwachte stormloop kunnen zijn i.v.m. de storing.quote:Op woensdag 18 november 2009 16:50 schreef BrandX het volgende:
Hun eigen site ligt er ook nog uit, dus kan me haast niet voorstellen dat het probleem al helemaal is opgelost...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |