Ik heb de afgelopen uren constant vol bereik gehad en kon toch niet bellen/smsen/gebeld worden, dus dat zegt helemaal niets...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dennis101 het volgende:
Hmm, m'n telefoon heeft ondertussen wel vol bereik (was 0 streepjes de afgelopen uren) maar kan nog niet sms'en, zou het einde in zicht zijn?
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Dennis101 het volgende:
Hmm, m'n telefoon heeft ondertussen wel vol bereik (was 0 streepjes de afgelopen uren) maar kan nog niet sms'en, zou het einde in zicht zijn?
wat zij zegt...quote:Op woensdag 18 november 2009 15:39 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen uren constant vol bereik gehad en kon toch niet bellen/smsen/gebeld worden, dus dat zegt helemaal niets...
quote:Op woensdag 18 november 2009 15:41 schreef Dennis101 het volgende:
Jullie menen het, niet zo serieus dames...
Ja en 't is wel ironisch dat het juist nu is, want ik heb net vandaag mijn nieuwe pokkie ontvangen. Een pokkie met bloemetjes!!quote:Op woensdag 18 november 2009 15:44 schreef fembol het volgende:
[..]
het gaat om een erg seriueze zaak: ons pokkie!
Een watquote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja en 't is wel ironisch dat het juist nu is, want ik heb net vandaag mijn nieuwe pokkie ontvangen. Een pokkie met bloemetjes!!Wilde hem net graag uitproberen.
WTF is een pokkie?quote:Op woensdag 18 november 2009 15:46 schreef Evelien het volgende:
[..]
Ja en 't is wel ironisch dat het juist nu is, want ik heb net vandaag mijn nieuwe pokkie ontvangen. Een pokkie met bloemetjes!!Wilde hem net graag uitproberen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |