Klopt jaquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:04 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Iemand moet het hebben... Jij bent toch een ex-roffel bezitter?
Kijk sinds ik mijn rijbewijs heb al naar de 850quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:06 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Klopt jaT5, m'n broer heeft hem nu.
Laatst een rekening van 1700 euro, dus ik ben blij dat ik hem niet meer heb![]()
Al zal zo'n fijne alfa vast niet goedkoop worden
Tja ik ben al tijden gewend om bij grote aankopen mijn ouders te raadplegen en als mijn pa volgend jaar misschien zijn werk kwijtraakt kunnen ze mij in geval van nood ook niet meer ondersteunen dan.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een onzin. Ik kocht mijn eerste auto op mijn laatste werkdag, en daarna een paar maanden werkeloos geweestGewoon een goedkoop knutselhok en een rol duct tape kopen.
Nee zelfde euvel wat hij had toen ik hem kocht.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Kijk sinds ik mijn rijbewijs heb al naar de 850.. Als ik zulke bedragen hoor voor reparaties schrik ik wel
![]()
. Moest er een nieuwe versnellingsbak in ofzo?
GLT kan ik ook prima mee leven waarschijnlijk, gaat vast vlotter dan de 75 paardjes in de Astra nuquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:13 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Nee zelfde euvel wat hij had toen ik hem kocht.
Airco kapot (heel zwak punt van de 850) Alleen destijds is het bij aankoop door de dealer verholpen.
Verder nog wat andere dingetjes. Bij een volvo dealer ben je dan gewoon aan de beurt natuurlijk.
Probleem is naar mijn mening dat hij hem 2 jaar naar een beun heeft gebracht. Daar kijken ze niet naar dat soort dingen en kan het dus langzaam kapot gaan.
Dealer is dus misschien duurder, maar in de loop der jaren valt dat denk ik best wel mee.
Persoonlijk zou ik nu voor een 850 2.5GLT gaan.
Stuk goedkoper in aanschaf. Verbruik zal ook iets gunstiger zijn dan 1 op 8.
En daarbij klinkt de non-turbo veel beter!
Maar niet iedereen wil in een barrel rijden natuurlijkquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Wat een onzin. Ik kocht mijn eerste auto op mijn laatste werkdag, en daarna een paar maanden werkeloos geweestGewoon een goedkoop knutselhok en een rol duct tape kopen.
850 glt zijn idd niet duur. En met fatsoenlijk onderhoud kun je er prima 1 kopen met 3 ton op de teller.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
GLT kan ik ook prima mee leven waarschijnlijk, gaat vast vlotter dan de 75 paardjes in de Astra nu. Aanschafprijs ligt natuurlijk ook een stuk lager
Zuipen, zwaar en verzekeringquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:15 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Maar niet iedereen wil in een barrel rijden natuurlijk![]()
Een beetje fatsoenlijke 850 die je niet elke dag bij de garage hoeft te brengen en welke nog een beetje fatsoenlijk er uit ziet is ook niet echt goedkoop voor een 19 jarige
10 klepper heeft 140 pk. De 20 klepper heeft er 170quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:16 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
850 glt zijn idd niet duur. En met fatsoenlijk onderhoud kun je er prima 1 kopen met 3 ton op de teller.
140 pk hebben die dingen geloof ik zo uit m'n hoofd.
Ik moet er niet teveel bij nadenken volgens mij. Anders wil ik m'n Alfa weer kwijtquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:17 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
10 klepper heeft 140 pk. De 20 klepper heeft er 170
Wat voor Alfa heb je?quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:20 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik moet er niet teveel bij nadenken volgens mij. Anders wil ik m'n Alfa weer kwijt![]()
Ik ben net in een positieve Alfa stemming
Zo eentje heeft iemand hier in de straat ook, een zwarte met van die mooie grote spaakvelgen. Prachtig ding om te zienquote:
Qua looks zijn er niet veel mooiere auto'squote:Op vrijdag 11 december 2009 23:25 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zo eentje heeft iemand hier in de straat ook, een zwarte met van die mooie grote spaakvelgen. Prachtig ding om te zien
quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua looks zijn er niet veel mooiere auto'sMaar ik zal hierna geen Alfa meer kopen.
Ik zou met volvo trouwens voor een S70 gaan tegenwoordig.
850 is wel heel oudS70's zijn niet zo duur meer.
Ik weet niet, vind de 850 net wat sportiever/agressiever ogen. Dat spreekt mij wel aanquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:26 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Qua looks zijn er niet veel mooiere auto'sMaar ik zal hierna geen Alfa meer kopen.
Ik zou met volvo trouwens voor een S70 gaan tegenwoordig.
850 is wel heel oudS70's zijn niet zo duur meer.
Ja baasquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:30 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
In je hok jij!Ik heb het over italiaans design, niet de 147 op zichzelf
Niks. Zolang je maar een fatsoenlijke OP maakt dat te maken heeft met 1399.quote:Op vrijdag 11 december 2009 23:31 schreef Sjoegerd het volgende:
Wat is hier de procedure met de lapo?
Ah okayquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Niks. Zolang je maar een fatsoenlijke OP maakt dat te maken heeft met 1399.
Ben je nou nog niet wegquote:Op vrijdag 11 december 2009 23:33 schreef Anne het volgende:
[..]
Niks. Zolang je maar een fatsoenlijke OP maakt dat te maken heeft met 1399.
Schijnbaar nietquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |