quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Zouden ze ondertussen al getrouwd zijn?quote:Op dinsdag 19 februari 2008 19:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Whaha dankje, maar ben gewoon flieft hoorIk ga niet trouwen ofsoa
Nohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Zouden ze ondertussen al getrouwd zijn?
Zou hij al een rijbewijs en W123 hebben?quote:Op dinsdag 1 november 2005 01:15 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
En een sticker op de voorkant "Powered by Geil"
Die was opeens weg nadat zijn schaamhaar via Hugster op een weblog kwam.quote:Op zondag 2 januari 2005 15:27 schreef Fwnk het volgende:
Voor Deawoo moet je geen gevoel hebben
Dat zijn gewoon "auto's"
Dat vraag ik mezelf ook wel eens afquote:Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef Anne het volgende:
Inderdaad, wat zouden we moeten zonder jou!!
Het laatste wat ik van Vlad gehoord heb is dat ie ging ontdooien in Braziliëquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Anne het volgende:
En waar is vlad eigenlijk? En Xtreem?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |