Ik ook, er stond een cardboard versie in de apotheek aan de Grote Markt in Delft.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, er stond een cardboard versie in de apotheek aan de Grote Markt in Delft.
KOM VECHTEN DAN!quote:
Ja maar het duurde wel heel erg lang.quote:
´quote:
Lapohunten wordt niet beloond.quote:
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohuntenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het duurde wel heel erg lang.
En lapohunten is verboden
/ care.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had de lapo.
Ow, dan gaan we wel alleen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Lieverd, mozy en chai willen ons niet zien
Wat, waarom nietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
quote:
2.30quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohunten
Vroeger, goede oude tijd.quote:
Nachtmerriequote:
Ik ook. Fijn dat jij het met me eens bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
Ik word een beetje moe van de Zh kaalheidsgrapjes.![]()
Extra bestanden
Hihi.
Lul.quote:
Was voor de gein man!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2.30
En: "Nu ik" + "1" vat ik wel op als lapohunten.
Ik denk dat wij sociaal wat sterker zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Fijn dat jij het met me eens bent.
Zullen we een HHSreünie doen? Met Devvie!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger, goede oude tijd.![]()
HHSx mijoen miljard.
Je zag ook mijn trein!quote:
JAAAAquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we een HHSreünie doen? Met Devvie!
[..]
Je zag ook mijn trein!
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat wij sociaal wat sterker zijn.
Deal!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
In dat mokkamore (oid)![]()
![]()
![]()
Je achterlichten ja.
Wat?quote:
Je aangesproken voelen als Maartje "Lieverd" zegt.quote:
En 3 seconden later sloeg je mequote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal!
Ik liet Crack zien waar je klasgenoten werken!
Ja, dat is toch iets!
O ja, toen ook al.quote:
Dat was slechts een kleine bijkomstigheid, jaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je aangesproken voelen als Maartje "Lieverd" zegt.
Dat zei Mozy tegen je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Jonge, dat is gewoon allebei BIels hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent idd atletisch, onweerstaanbaar? Juist..
Biels pwned!
De middelste is biels, en in zijn fobo heeft hij ook een foto waar die totaal niet op lijkt.
Mijn vrienden willen Maartje wel gewoon zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was slechts een kleine bijkomstigheid, jaIk wou eigenlijk gewoon serieus weten waarom ze jullie niet willen meeten.
Mag ik je beschermen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
Ze lachen me uit in DIG.Sorry dat ik niet zo'n nerd ben.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, dat is gewoon allebei BIels hoor
Waar mijn klasgenoten werken?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal!
Ik liet Crack zien waar je klasgenoten werken!
Ja, dat is toch iets!
Inderdaad, ik vraag mij af hoe die TS er dan uitzietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Niet heel veel mis met die middelste, gewoon een iemand
Pavlov!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mijn klasgenoten werken?
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.quote:
Hij zou er morgen 1 rond gaan PM'en.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pavlov!
[..]
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.
Internetheld.
Altijd.quote:
Ik zeg niet dat hij lelijk is. Maar hij zei dat hij knap gespierd was en vervolgens ziet hij dit en doet hij snel zijn hyves dicht. Opzich frapant.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag mij af hoe die TS er dan uitzietZeker een mooiboy
OWWWW ja...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pavlov!
[..]
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.
Internetheld.
Vast niet naar mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zou er morgen 1 rond gaan PM'en.
En je inbox zit vol
Biels is knap..quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij lelijk is. Maar hij zei dat hij knap gespierd was en vervolgens ziet hij dit en doet hij snel zijn hyves dicht. Opzich frapant.
Je kan mij weer pm-en met antwoord op mijn vraag.quote:
Ja?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn vrienden willen Maartje wel gewoon zien.
Ze vonden ons schattig samen.
[..]
Mag ik je beschermen?
Dat zeiden ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?
Jamaar vonden ze me nou ook aardig of niet?
Maar ik weet het niet en het is alweer voorbij, omdat wiskundequote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan mij weer pm-en met antwoord op mijn vraag.
Wiskunde.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet en het is alweer voorbij, omdat wiskunde
Het was dus niets ?quote:
Pizza laten bezorgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiskunde.
Morgen.
Wat ga ik eten? Geen zin om te koken.
Ga eens een film checken?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiskunde.
Morgen.
Wat ga ik eten? Geen zin om te koken.
Ik heb de laatste tijd al 3 keer pizza besteld.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pizza laten bezorgen.
Bij ons is er geen enkele lekkere pizzeria..
Of ik moet het nog ondekken...
Oke.quote:
Die twee bovenste bandsquote:
Als we zo op bed liggen muziek te luisteren, en je gaat zo zachtjes met de muziek meezingen, en kusjes aan me geven en me liefjes strelen op mn wangetjequote:
Dikzak.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd al 3 keer pizza besteld.
[..]
Oke.
Iemand tips?
Ja maar ik zing zachtjes omdat ik niet kan zingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we zo op bed liggen muziek te luisteren, en je gaat zo zachtjes met de muziek meezingen, en kusjes aan me geven en me liefjes strelen op mn wangetje
Fuck, wat ben jij geweldig![]()
Het hoort ook niet dat je hard zou gaan zingen als ik naast je lig, dit is zo liefquote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar ik zing zachtjes omdat ik niet kan zingen.
Shenkiesquote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
Zo, probleem gefixt thanks to Zh.Dat die DIG-sjenkies een plasbuisinfectie mogen krijgen.
Maar ik wist het ook niet precies. Ik had eerlijk gezegd geen zin om windows te moeten opstarten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
Zo, probleem gefixt thanks to Zh.Dat die DIG-sjenkies een plasbuisinfectie mogen krijgen.
Ja maar in de bios!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikzak.
En maar klagen dat je knoopjes niet dichtgaan![]()
Perfume
Pathology (duh)
Der Untergang
Allen hele opbeurende films![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het hoort ook niet dat je hard zou gaan zingen als ik naast je lig, dit is zo lief
Je doet alleen de hele lieve stukjes namelijk
OWH...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar in de bios!
En m'n knoopjes gaan wel dicht hoor!
[..]
Maar SPANGAS OP SURVIVAL (NL), de goafheid!
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWH...
Ja geen idee, want ik ga bijna nooit naar de bios.
Daar zijn mensen..
Wil je echt daarheen?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar in de bios!
En m'n knoopjes gaan wel dicht hoor!
[..]
Maar SPANGAS OP SURVIVAL (NL), de goafheid!
Gaan wij nog naar de Cloos of hoe zit datquote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In de CLOOS ook.
Die versie is zo
Die draait alleen in de middag.quote:
Ja! Volgend weekend? Na m'n tentamens?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaan wij nog naar de Cloos of hoe zit dat
En dan echt?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die draait alleen in de middag.
Ik ben aan het zoeken.
[..]
Ja! Volgend weekend? Na m'n tentamens?
DAAROM!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In de CLOOS ook.
Die versie is zo
quote:
Perfume? Ik vond dat zo ontzettend lelijk einde.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikzak.
En maar klagen dat je knoopjes niet dichtgaan![]()
Perfume
Pathology (duh)
Der Untergang
Allen hele opbeurende films![]()
Ik moet hem nog kijken.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Perfume? Ik vond dat zo ontzettend lelijk einde.
ALLE STUKJES VALLEN SAMEN!quote:
Ja ik verwachtte echt een veel sterker einde, want de rest vond ik wel goed. Alleen ik dacht echt.. waar slaat dit op.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken.
Maar het einde is idd wel bizar.
En de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar....quote:
Ik vond het einde van de titanic ook een beetjequote:Op donderdag 5 november 2009 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte echt een veel sterker einde, want de rest vond ik wel goed. Alleen ik dacht echt.. waar slaat dit op.![]()
Zonde.
Ja precies. Als er een ander zaadje had gewonnen was ik hier niet!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar....
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Als er een ander zaadje had gewonnen was ik hier niet!
Op je tellen ja?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet op me tellen gaan passen.
Inderdaad!quote:
quote:
Nee.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op je tellen ja?
Je faalt zonder dat je het doorhebt.
[..]
Inderdaad!
[..]
Dat is wel pas om half 10, of je moet om 18:50 al willen.
Ik vond 'me' een grotere faal.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Op je tellen ja?
Je faalt zonder dat je het doorhebt.
[..]
Inderdaad!
[..]
Dat is wel pas om half 10, of je moet om 18:50 al willen.
Dus je foto is ook met 2 dagen vertraagd?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee.
Ik ga 2 dagen lang minder fokken zodat de situatie weer tot bedaren is.
Dat bedoelde ik ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vond 'me' een grotere faal.
PM werkt nog steeds hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dus je foto is ook met 2 dagen vertraagd?
Ja want wij zijn verantwoordelijk voor jouw gedrag.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik laat me niet uit de tent lokken anders zou ik door jullie een ban aangesmeerd krijgen.
Je faalt alweer.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:20 schreef phpmystyle het volgende:
Ik laat me niet uit de tent lokken anders zou ik door jullie een ban aangesmeerd krijgen.
Medeplichtigquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want wij zijn verantwoordelijk voor jouw gedrag.
Iddquote:Op donderdag 5 november 2009 18:21 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want wij zijn verantwoordelijk voor jouw gedrag.
Flikker toch opquote:
Neequote:
quote:
quote:
JE ZOU ME TOCH NEGEREN?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Laatste keer dat ik op jou in ga vandaag.
Zeg Php als wij jouw gedrag zo sterk beïnvloeden? Hoe kunnen we je beïnvloeden voor altijd uit deze SC weg te blijven?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:22 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Nee![]()
![]()
![]()
Laatste keer dat ik op jou in ga vandaag.
Door 100 euro over te makenquote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg Php als wij jouw gedrag zo sterk beïnvloeden? Hoe kunnen we je beïnvloeden voor altijd uit deze SC weg te blijven?
Stuur hem naar PUBquote:Op donderdag 5 november 2009 18:25 schreef Chai het volgende:
[..]
Zeg Php als wij jouw gedrag zo sterk beïnvloeden? Hoe kunnen we je beïnvloeden voor altijd uit deze SC weg te blijven?
ZIe pm.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ten name van wie en op welk rekeningnummer?
Oh.quote:
Ja hallooo, maar het is morgen alquote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef Chai het volgende:
[..]
Weet niet?
Ik moet iig nog iets voor ckv doen.
Zie PMquote:Op donderdag 5 november 2009 18:26 schreef Chai het volgende:
[..]
Ten name van wie en op welk rekeningnummer?
Wat is morgen?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja hallooo, maar het is morgen al
Waar heb je het nou overquote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is morgen?
Ik kan ook gewoon voor een kerk gaan staan, foto laten maken en zeggen dat ik hem bezocht heb.
UPquote:Op donderdag 5 november 2009 18:36 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat is morgen?
Ik kan ook gewoon voor een kerk gaan staan, foto laten maken en zeggen dat ik hem bezocht heb.
Waar?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:39 schreef phpmystyle het volgende:
Ik ga mijn lieve FOK!kertjes, jullie zien mij vanavond wel op TV.
Moet je wel goed zoeken hoor, maar ergens bij de vip van Twentequote:
RTV Oost?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Moet je wel goed zoeken hoor, maar ergens bij de vip van Twente
Die zender heb ik.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohunten
Het is gewoon geen mooie foto.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij lelijk is. Maar hij zei dat hij knap gespierd was en vervolgens ziet hij dit en doet hij snel zijn hyves dicht. Opzich frapant.
Ja, ik ook weleens voor de grap.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn ouders keken er altijd jonge leu en oale groond op.
Als je maar niet ook zo praat.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, ik ook weleens voor de grap.
Neuh dat niet, al heb ik wel een licht accent.quote:
Vraag bio anders.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee, ik heb nog een reden bedacht waarom php lamon is.
Toen lamon zei: ik kom hier nooooit meer en dat de eerste 53 keer wel nog deed, was php hier nauwelijks. Nu is Lamon ECHT weg en komt hij ineens hier.
tOeval?
Ik dacht het niet!
Dat dus.quote:
Ik vind accenten sowieso voor boeren.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind alle accenten (voor mannen) beter dan Brabants of Limburgs
Nee, je hapt te leuk.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:57 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Vraag bio anders.
Stel dat jou theorie klopt, dan moet je je 1 ding afvragen. Iemand die zo irritant is zoals ik en waar zoveel commotie om is zou dan allang gebanned zijn.
Maar goed, vraag een fa maar.
IK BEN LAMON NIET!!!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, je hapt te leuk.
Bovendien heb ik een punt
Ik vind dat je best een accentje mag horen, dat heeft wel iets, als ze maar niet volledig dialect gaan praten.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:58 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik vind accenten sowieso voor boeren.
Ik heb een zachte Gquote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef gers het volgende:
accenten![]()
behalve limbo ren fries
vlaams accent![]()
bohquote:Op donderdag 5 november 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een zachte G
Wel raar om mensen die dat niet van zichzelf hebben met een zachte G te horen praten.
Ik kan zelf geen harde G uitspreken, dat klinkt echt heel stom
Nouja, het is hier zo dat mensen met sterk accent altijd echt heel erg boers zijn. En in de steden zijn de mensen met sterk accent aso's.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind dat je best een accentje mag horen, dat heeft wel iets, als ze maar niet volledig dialect gaan praten.
Ja want dan ga je zeker zo kggggkkgggg.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik heb een zachte G
Wel raar om mensen die dat niet van zichzelf hebben met een zachte G te horen praten.
Ik kan zelf geen harde G uitspreken, dat klinkt echt heel stom
Ik ben Martijn, ik praat met een rrr maar voortaan zeg ik ook "kei"quote:
Dat kun je ook nietquote:Op donderdag 5 november 2009 19:05 schreef Zotheid het volgende:
Volgens Maartje kan ik haar naam niet goed uitspreken.
Ja, of Grrrquote:Op donderdag 5 november 2009 19:02 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want dan ga je zeker zo kggggkkgggg.
Dat kei zei ik net expres.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik ben Martijn, ik praat met een rrr maar voortaan zeg ik ook "kei"
Wel waar!quote:
Ik niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik heb ook een beetje rrrr, maar ik kan hem wel inhouden bij mensen die het niet hebben.
Niet dat ging niet expres, en nee jij zegt een beetje zo "Maatje"quote:Op donderdag 5 november 2009 19:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat kei zei ik net expres.
[..]
Wel waar!
[..]
Ik niet.
Dat doe ik volgens mij ook hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Niet dat ging niet expres, en nee jij zegt een beetje zo "Maatje"
Iedereen die uit brabant komt die zegt mn naam goedquote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat doe ik volgens mij ook hoor
Ja want anders moet je een nietrollende r uitspreken en die lijkt net een g.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
WEL WAAR!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:07 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan Maartje zegt dan krijg je MaaRRRRRRRRRRRRRRRRRRtjequote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
WEL WAAR!
Er zit een duidelijk verschil tussen "Maatje" en "Maartje"!
Iedereen in het westen zegt jouw naam goed!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen die uit brabant komt die zegt mn naam goed
PRECIES!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja want anders moet je een nietrollende r uitspreken en die lijkt net een g.
Jij kunt geen zachte g doen, en als je een poging doet dan lijkt het net alsof je homo bentquote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Iedereen in het westen zegt jouw naam goed!
[..]
PRECIES!
Ja, het is ook nooit goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan Maartje zegt dan krijg je MaaRRRRRRRRRRRRRRRRRRtje
Alsof ik Rrrr heet
Op zich een zachte g is dat ook wel.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kunt geen zachte g doen, en als je een poging doet dan lijkt het net alsof je homo bent![]()
Ook al ik het tijdens het seksen zeg?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jij kunt geen zachte g doen, en als je een poging doet dan lijkt het net alsof je homo bent![]()
Nee want dan betaal jij en jij gaat niet betalenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja, het is ook nooit goed.
Kan ik de film nou al reserveren?
DAT DUS!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Op zich een zachte g is dat ook wel.
Wtf, dat is bij mij echt niet zoquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei dat ze iemand met een zachte g die boos wordt niet serieus kan nemen omdat het zo vreemd klinkt.
Ik weet niet, dat heb je nog nooit gedaanquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ook al ik het tijdens het seksen zeg?
Mijn r hoor je ook niet altijd even goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Iedereen die uit brabant komt die zegt mn naam goed
Geloof maar dat je me serieus neemt als ik boos benquote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn beste vriendin zei dat ze iemand met een zachte g die boos wordt niet serieus kan nemen omdat het zo vreemd klinkt.
Verdomde emancipatie!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want dan betaal jij en jij gaat niet betalen
GODVERDOMME!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn r hoor je ook niet altijd even goed.
Alsik langzaam praat wel, maar dat doe ik niet altijd.
[..]
Geloof maar dat je me serieus neemt als ik boos ben
Nee hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wtf, dat is bij mij echt niet zo
LIEVERD VIND JIJ EEN ZCAHTE G LELIJK?
Als ik dat doe zal het vast een "No shit Sherlock"momentje zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik weet niet, dat heb je nog nooit gedaan
Waarom zei ik dat ook al weer?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:16 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Als ik dat doe zal het vast een "No shit Sherlock"momentje zijn.
quote:
Ja is goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar 3d film is duurder en jij betaalt volgende week
Dat jij betaald of emancipatie?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:15 schreef Crack_ het volgende:
En alsof je dat erg vindt trouwens :p
Ik zei dat ik een kleine piemol had.quote:
Dat ik betaalquote:Op donderdag 5 november 2009 19:18 schreef Zotheid het volgende:
[..]
[..]
Ja is goed.
[..]
Dat jij betaald of emancipatie?
Maar volgende week betaal ik.quote:
Klinkt herkenbaarquote:Op donderdag 5 november 2009 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het is toch gewoon Maartje?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja maar als jij dan Maartje zegt dan krijg je MaaRRRRRRRRRRRRRRRRRRtje
Alsof ik Rrrr heet
Tof. Dankje. Je krijgt wel een rondje.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:11 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee want dan betaal jij en jij gaat niet betalen
Mijn eur hoor je wel heel goedquote:Op donderdag 5 november 2009 19:13 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn r hoor je ook niet altijd even goed.
Alsik langzaam praat wel, maar dat doe ik niet altijd.
[..]
Geloof maar dat je me serieus neemt als ik boos ben
*Kickje*quote:Op donderdag 5 november 2009 19:20 schreef Japsnars het volgende:
Jongens, jullie moeten eens de volledige lyrics beluisteren van:
Echt genious![]()
![]()
![]()
Jij kwam mij ook geen appeltaart brengenquote:Op donderdag 5 november 2009 19:30 schreef Breathtaking het volgende:
Wie komt me een bak Ben&Jerry's brengen?
Er staat nogquote:Op donderdag 5 november 2009 19:32 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Jij kwam mij ook geen appeltaart brengen
Oeh allebei erg leuk!quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben
Schoenen H&M, 39,95.quote:
Ik vind de schoenen erg lelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:35 schreef wolvendagen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hebben
Het is m'n account voor het geval dat mensen FoK! zien staan in het openingsscherm van Chrome/het forum zien openstaan zodat als ze vragen: "Hee, zit jij op FoK!?" ik ja kan zeggen en ze dat account kan laten zienquote:Op donderdag 5 november 2009 19:47 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind de schoenen erg lelijk.Je kunt zien dat ze goedkoop zijn.
Waitwut?quote:Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is m'n account voor het geval dat mensen FoK! zien staan in het openingsscherm van Chrome/het forum zien openstaan zodat als ze vragen: "Hee, zit jij op FoK!?" ik ja kan zeggen en ze dat account kan laten zien.
Ja, maar met die ene quote erbij klinkt het allemaal nog wat vaag.quote:
Ik wilde het ook PM'en naar haar maar dr inbox was vol.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:01 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja, maar met die ene quote erbij klinkt het allemaal nog wat vaag.
Alhoewel je inderdaad wel ooit vertelde dat je een 'schuilaccount' ging aanmaken
Daar dacht ik ook aan ja, daarom vermeldde ik ook niet je andere accountnaam.quote:Op donderdag 5 november 2009 19:57 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Het is m'n account voor het geval dat mensen FoK! zien staan in het openingsscherm van Chrome/het forum zien openstaan zodat als ze vragen: "Hee, zit jij op FoK!?" ik ja kan zeggen en ze dat account kan laten zien.
vrouwenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
Okee.
Ik heb mijn ex vorige week woensdag en afgelopen zondag een mal gestuurd met daarin twee vragen die ik allebei graag beantwoord zou zien. Ik heb dus ook gevraagd of hij zsm wil reageren en ik hoor maar niks.
Dat is erg irritant en frustrerend.
Ik heb ook al vaker gevraagd of hij wat sneller zou kunnen reageren en mij dingen eerder zou kunnen laten weten, maar hij trekt zich daar niets van aan
Flikker toch op man.quote:
Vlaarquote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef Otis2.0 het volgende:
FM 2010: Ron Vlaar, Kevin Strootman, Nick Viergever, Ricky van Wolfswinkel, Nicky Kuiper, Jan-Arie van der Heijden. Allen te bezichtigen bij mijn Willem II.
Ja wegens geldproblemen bij Feyenoord moest hij per se wegquote:
sorryquote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Echt, ik heb geen idee wat je probleem met mij tegenwoordig is, maar dit is gewoon kut omdat het om redelijk belangrijke dingen mbt de kindjes gaat.
Houd je kutcommentaar gewoon voor je aub
Hij is gewoon gefrustreerd omdat hij nog nooit iets met een vrouw gedaan heeft.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Echt, ik heb geen idee wat je probleem met mij tegenwoordig is, maar dit is gewoon kut omdat het om redelijk belangrijke dingen mbt de kindjes gaat.
Gast, je weet überhaupt niet waar je over praat. Je kan beter niks zeggen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef gers het volgende:
[..]
sorry![]()
ik wil alleen maar zeggen als je ex het niet wilt vertellen of het verrekt kun je hier helaas vrij weinig aan doen . Je kan dit alleen eerlijk tegen je kinderen zeggen.
wist niet dat het zo hoog was ,sorry
Whehequote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ja wegens geldproblemen bij Feyenoord moest hij per se weg. Hij verdiende daar 11,500 en bij mij slechts 5,000 en heeft als status reserve
.
Van basis bij Feyenoord naar bank bij Willem II en de helft van je salaris inleveren. SUCKS TO BE YOU RON VLAAR.quote:
Je staat daar serieus geregistreerd als Diederik-Jan?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:32 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Hij is gewoon gefrustreerd omdat hij nog nooit iets met een vrouw gedaan heeft.
Hi Diederik-Jan,
We thought that you'd like to know that the following product(s) from your order 394372 have been checked, carefully packed and are on their way to you.
Up To Now Limited Edition Fan Version by Snow PatrolHopelijk is hij snel hier.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:33 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Gast, je weet überhaupt niet waar je over praat. Je kan beter niks zeggen.
Gaat het?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Flikker toch op man.
Dat doe ik overal.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:34 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Je staat daar serieus geregistreerd als Diederik-Jan?
Je gedraagt je als een peuter.quote:
Zijn maagdelijkheid.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:27 schreef JaniesBrownie het volgende:
Echt, ik heb geen idee wat je probleem is,
zal ik happenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:36 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat doe ik overal.
[..]
Je gedraagt je als een peuter.
Ik wou eigenlijk puber typen, maar de meeste pubers hebben wel interesse in de andere sekse.quote:
Ik moet iets bekennen, ik ben ook een puber hequote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk puber typen, maar de meeste pubers hebben wel interesse in de andere sekse.
Hij heeft ook wel interesse in de andere sekse. Het is helaas niet wederzijds.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik wou eigenlijk puber typen, maar de meeste pubers hebben wel interesse in de andere sekse.
Het gaat om Sinterklaas op mn werk, dat is in zijn weekend en ik wil ze dan meenemen, dat zou ik wel graag willen kortsluiten voor het zover isquote:Op donderdag 5 november 2009 20:30 schreef gers het volgende:
[..]
sorry![]()
ik wil alleen maar zeggen als je ex het niet wilt vertellen of het verrekt kun je hier helaas vrij weinig aan doen . Je kan dit alleen eerlijk tegen je kinderen zeggen.
wist niet dat het zo hoog was ,sorry
Ik haat mijn ex echtquote:
JA IK OOK.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moet iets bekennen, ik ben ook een puber he
Bwhehehequote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij heeft ook wel interesse in de andere sekse. Het is helaas niet wederzijds.
Hmhm, doet hij het expres?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik haat mijn ex echt
En dat is gewoon kut.
Ik ben nooit lang boos, ik maak me nooit lang druk en nu.
Echt.
Hij doet stoer op internet maar ik denk dat hij in het echt niet tegen een meisje durft te praten.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:44 schreef Zotheid het volgende:
[..]
JA IK OOK.
[..]
Bwhehehe
Maar met opmerkingen als "Vrouwen" is dat ook niet zo heel gek.
Hij kan zich gewoon niet zo goed inleven in andere mensen.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het gaat om Sinterklaas op mn werk, dat is in zijn weekend en ik wil ze dan meenemen, dat zou ik wel graag willen kortsluiten voor het zover is
En het gaat om de verzekeringen, ik moet die binnenkort veranderen en daar heb ik zijn toestemming voor nodig.
Het gaat dus niet om onzin dingen ofzo.
Denk niet dat dat iets vrouwelijks is om je daaraan te storen...
Ik heb een beetje het idee dat je de laatste tijd vaker zo reageert (naar mij toe, verder valt t me niet op) en dat vind ik vervelend.
ik moest lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:38 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Jaquote:
Waarschijnlijk dacht hij dat het nu hij bij een studentenvereniging zit wel anders zou zijn, maar na 2 maanden is er nog niks veranderd.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Hij doet stoer op internet maar ik denk dat hij in het echt niet tegen een meisje durft te praten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij kan zich gewoon niet zo goed inleven in andere mensen.
quote:
is het weer het wekelijkse bash gers uurtjequote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dacht hij dat het nu hij bij een studentenvereniging zit wel anders zou zijn, maar na 2 maanden is er nog niks veranderd.
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Dat heeft hij in elk geval altijd gedaan, ik heb geen reden om aan te nemen dat het nu anders is.
Dagelijks toch?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
is het weer het wekelijkse bash gers uurtje
Je maakt het er toch zelf naar?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
maar als hij zo altijd al heeft gedaan waarom ga je dan langs de officiële wegen om je ex te dwingen mee te werken, scheelt denk ik frustratiequote:Op donderdag 5 november 2009 20:47 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja
Dat heeft hij in elk geval altijd gedaan, ik heb geen reden om aan te nemen dat het nu anders is.
Stuur JB een bloemetje.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
Ik doe daar niet aan mee hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 20:48 schreef gers het volgende:
[..]
Dank je.quote:
dat doe ik alleen als haar noorse vriendin in het ziekenhuis ligtquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 20:51 schreef Fascination het volgende:
Oh en bedankt nog voor je advies, Lakitu.Kleuter.
Wat was je advies?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
En damn proud of it. Volwassenen![]()
!
Ik vind het echt een beetje triest. Maar goed, het is allemaal opgelost. Fijn dat jij je lolletje van de dag hebt gehad.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef Lakitu het volgende:
[..]
![]()
![]()
En damn proud of it. Volwassenen![]()
!
Dat gaat niet zo gemakkelijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:50 schreef gers het volgende:
[..]
maar als hij zo altijd al heeft gedaan waarom ga je dan langs de officiële wegen om je ex te dwingen mee te werken, scheelt denk ik frustratie
Boeien. Ik ging stukquote:Op donderdag 5 november 2009 20:54 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik vind het echt een beetje triest. Maar goed, het is allemaal opgelost. Fijn dat jij je lolletje van de dag hebt gehad.
Jij bent echt simpel. Je moeder zal blij zijn met zo'n mongooltje als kind.quote:
Dat ze haar system32 mapje moest verwijderen.quote:
Blijer dan als ik een pot was ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:57 schreef Fascination het volgende:
[..]
Jij bent echt simpel. Je moeder zal blij zijn met zo'n mongooltje als kind.
Ik moest lachenquote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Dat ze haar system32 mapje moest verwijderen.En ze wou het nog doen ook
![]()
![]()
Classic 4chan shit
Mensen die het woord "pot" gebruiken.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blijer dan als ik een pot was ja.
Wat heeft dát er nou weer mee te maken, jezusquote:Op donderdag 5 november 2009 20:58 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Blijer dan als ik een pot was ja.
Makkelijk scoren.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wat heeft dát er nou weer mee te maken, jezus
Die heb ik niet gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:59 schreef Skylark. het volgende:
[ afbeelding ]
Fas, ik had zelfs nog deze gepost. Dan voel je toch aan je water dat er iets niet in de haak zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |