Ik ook, er stond een cardboard versie in de apotheek aan de Grote Markt in Delft.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, er stond een cardboard versie in de apotheek aan de Grote Markt in Delft.
KOM VECHTEN DAN!quote:
Ja maar het duurde wel heel erg lang.quote:
´quote:
Lapohunten wordt niet beloond.quote:
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohuntenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het duurde wel heel erg lang.
En lapohunten is verboden
/ care.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had de lapo.
Ow, dan gaan we wel alleen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Lieverd, mozy en chai willen ons niet zien
Wat, waarom nietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
quote:
2.30quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohunten
Vroeger, goede oude tijd.quote:
Nachtmerriequote:
Ik ook. Fijn dat jij het met me eens bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
Ik word een beetje moe van de Zh kaalheidsgrapjes.![]()
Extra bestanden
Hihi.
Lul.quote:
Was voor de gein man!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2.30
En: "Nu ik" + "1" vat ik wel op als lapohunten.
Ik denk dat wij sociaal wat sterker zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Fijn dat jij het met me eens bent.
Zullen we een HHSreünie doen? Met Devvie!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger, goede oude tijd.![]()
HHSx mijoen miljard.
Je zag ook mijn trein!quote:
JAAAAquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we een HHSreünie doen? Met Devvie!
[..]
Je zag ook mijn trein!
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat wij sociaal wat sterker zijn.
Deal!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
In dat mokkamore (oid)![]()
![]()
![]()
Je achterlichten ja.
Wat?quote:
Je aangesproken voelen als Maartje "Lieverd" zegt.quote:
En 3 seconden later sloeg je mequote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal!
Ik liet Crack zien waar je klasgenoten werken!
Ja, dat is toch iets!
O ja, toen ook al.quote:
Dat was slechts een kleine bijkomstigheid, jaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je aangesproken voelen als Maartje "Lieverd" zegt.
Dat zei Mozy tegen je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Jonge, dat is gewoon allebei BIels hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent idd atletisch, onweerstaanbaar? Juist..
Biels pwned!
De middelste is biels, en in zijn fobo heeft hij ook een foto waar die totaal niet op lijkt.
Mijn vrienden willen Maartje wel gewoon zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was slechts een kleine bijkomstigheid, jaIk wou eigenlijk gewoon serieus weten waarom ze jullie niet willen meeten.
Mag ik je beschermen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
Ze lachen me uit in DIG.Sorry dat ik niet zo'n nerd ben.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, dat is gewoon allebei BIels hoor
Waar mijn klasgenoten werken?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal!
Ik liet Crack zien waar je klasgenoten werken!
Ja, dat is toch iets!
Inderdaad, ik vraag mij af hoe die TS er dan uitzietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Niet heel veel mis met die middelste, gewoon een iemand
Pavlov!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mijn klasgenoten werken?
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.quote:
Hij zou er morgen 1 rond gaan PM'en.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pavlov!
[..]
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.
Internetheld.
Altijd.quote:
Ik zeg niet dat hij lelijk is. Maar hij zei dat hij knap gespierd was en vervolgens ziet hij dit en doet hij snel zijn hyves dicht. Opzich frapant.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag mij af hoe die TS er dan uitzietZeker een mooiboy
OWWWW ja...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pavlov!
[..]
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.
Internetheld.
Vast niet naar mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zou er morgen 1 rond gaan PM'en.
En je inbox zit vol
Biels is knap..quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat hij lelijk is. Maar hij zei dat hij knap gespierd was en vervolgens ziet hij dit en doet hij snel zijn hyves dicht. Opzich frapant.
Je kan mij weer pm-en met antwoord op mijn vraag.quote:
Ja?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Mijn vrienden willen Maartje wel gewoon zien.
Ze vonden ons schattig samen.
[..]
Mag ik je beschermen?
Dat zeiden ze.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja?
Jamaar vonden ze me nou ook aardig of niet?
Maar ik weet het niet en het is alweer voorbij, omdat wiskundequote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je kan mij weer pm-en met antwoord op mijn vraag.
Wiskunde.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:53 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Maar ik weet het niet en het is alweer voorbij, omdat wiskunde
Het was dus niets ?quote:
Pizza laten bezorgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiskunde.
Morgen.
Wat ga ik eten? Geen zin om te koken.
Ga eens een film checken?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Wiskunde.
Morgen.
Wat ga ik eten? Geen zin om te koken.
Ik heb de laatste tijd al 3 keer pizza besteld.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pizza laten bezorgen.
Bij ons is er geen enkele lekkere pizzeria..
Of ik moet het nog ondekken...
Oke.quote:
Die twee bovenste bandsquote:
Als we zo op bed liggen muziek te luisteren, en je gaat zo zachtjes met de muziek meezingen, en kusjes aan me geven en me liefjes strelen op mn wangetjequote:
Dikzak.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:57 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd al 3 keer pizza besteld.
[..]
Oke.
Iemand tips?
Ja maar ik zing zachtjes omdat ik niet kan zingen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:58 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als we zo op bed liggen muziek te luisteren, en je gaat zo zachtjes met de muziek meezingen, en kusjes aan me geven en me liefjes strelen op mn wangetje
Fuck, wat ben jij geweldig![]()
Het hoort ook niet dat je hard zou gaan zingen als ik naast je lig, dit is zo liefquote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar ik zing zachtjes omdat ik niet kan zingen.
Shenkiesquote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
Zo, probleem gefixt thanks to Zh.Dat die DIG-sjenkies een plasbuisinfectie mogen krijgen.
Maar ik wist het ook niet precies. Ik had eerlijk gezegd geen zin om windows te moeten opstarten.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef Fascination het volgende:
Zo, probleem gefixt thanks to Zh.Dat die DIG-sjenkies een plasbuisinfectie mogen krijgen.
Ja maar in de bios!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikzak.
En maar klagen dat je knoopjes niet dichtgaan![]()
Perfume
Pathology (duh)
Der Untergang
Allen hele opbeurende films![]()
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:00 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Het hoort ook niet dat je hard zou gaan zingen als ik naast je lig, dit is zo lief
Je doet alleen de hele lieve stukjes namelijk
OWH...quote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar in de bios!
En m'n knoopjes gaan wel dicht hoor!
[..]
Maar SPANGAS OP SURVIVAL (NL), de goafheid!
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OWH...
Ja geen idee, want ik ga bijna nooit naar de bios.
Daar zijn mensen..
Wil je echt daarheen?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:01 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja maar in de bios!
En m'n knoopjes gaan wel dicht hoor!
[..]
Maar SPANGAS OP SURVIVAL (NL), de goafheid!
Gaan wij nog naar de Cloos of hoe zit datquote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In de CLOOS ook.
Die versie is zo
Die draait alleen in de middag.quote:
Ja! Volgend weekend? Na m'n tentamens?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Gaan wij nog naar de Cloos of hoe zit dat
En dan echt?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:06 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Die draait alleen in de middag.
Ik ben aan het zoeken.
[..]
Ja! Volgend weekend? Na m'n tentamens?
DAAROM!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:04 schreef Zotheid het volgende:
[..]
In de CLOOS ook.
Die versie is zo
quote:
Perfume? Ik vond dat zo ontzettend lelijk einde.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dikzak.
En maar klagen dat je knoopjes niet dichtgaan![]()
Perfume
Pathology (duh)
Der Untergang
Allen hele opbeurende films![]()
Ik moet hem nog kijken.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Perfume? Ik vond dat zo ontzettend lelijk einde.
ALLE STUKJES VALLEN SAMEN!quote:
Ja ik verwachtte echt een veel sterker einde, want de rest vond ik wel goed. Alleen ik dacht echt.. waar slaat dit op.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik moet hem nog kijken.
Maar het einde is idd wel bizar.
En de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar....quote:
Ik vond het einde van de titanic ook een beetjequote:Op donderdag 5 november 2009 18:11 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja ik verwachtte echt een veel sterker einde, want de rest vond ik wel goed. Alleen ik dacht echt.. waar slaat dit op.![]()
Zonde.
Ja precies. Als er een ander zaadje had gewonnen was ik hier niet!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de wereld hangt van toevalligheden aan elkaar....
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:13 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ja precies. Als er een ander zaadje had gewonnen was ik hier niet!
Op je tellen ja?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:14 schreef phpmystyle het volgende:
Ik moet op me tellen gaan passen.
Inderdaad!quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |