Ik ook, er stond een cardboard versie in de apotheek aan de Grote Markt in Delft.quote:
quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ik ook, er stond een cardboard versie in de apotheek aan de Grote Markt in Delft.
KOM VECHTEN DAN!quote:
Ja maar het duurde wel heel erg lang.quote:
´quote:
Lapohunten wordt niet beloond.quote:
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohuntenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Ja maar het duurde wel heel erg lang.
En lapohunten is verboden
/ care.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:37 schreef phpmystyle het volgende:
Ik had de lapo.
Ow, dan gaan we wel alleen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Lieverd, mozy en chai willen ons niet zien
Wat, waarom nietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
quote:
2.30quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Amper 1 minuut man. En ik zat niet te lapohunten
Vroeger, goede oude tijd.quote:
Nachtmerriequote:
Ik ook. Fijn dat jij het met me eens bent.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Fascination het volgende:
Ik word een beetje moe van de Zh kaalheidsgrapjes.![]()
Extra bestanden
Hihi.
Lul.quote:
Was voor de gein man!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Japsnars het volgende:
[..]
2.30
En: "Nu ik" + "1" vat ik wel op als lapohunten.
Ik denk dat wij sociaal wat sterker zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:40 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Ik ook. Fijn dat jij het met me eens bent.
Zullen we een HHSreünie doen? Met Devvie!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vroeger, goede oude tijd.![]()
HHSx mijoen miljard.
Je zag ook mijn trein!quote:
JAAAAquote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Zullen we een HHSreünie doen? Met Devvie!
[..]
Je zag ook mijn trein!
Ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik denk dat wij sociaal wat sterker zijn.
Deal!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
JAAAA
In dat mokkamore (oid)![]()
![]()
![]()
Je achterlichten ja.
Wat?quote:
Je aangesproken voelen als Maartje "Lieverd" zegt.quote:
En 3 seconden later sloeg je mequote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal!
Ik liet Crack zien waar je klasgenoten werken!
Ja, dat is toch iets!
O ja, toen ook al.quote:
Dat was slechts een kleine bijkomstigheid, jaquote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Je aangesproken voelen als Maartje "Lieverd" zegt.
Dat zei Mozy tegen je?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef Crack_ het volgende:
Jonge, dat is gewoon allebei BIels hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef phpmystyle het volgende:
Je bent idd atletisch, onweerstaanbaar? Juist..
Biels pwned!
De middelste is biels, en in zijn fobo heeft hij ook een foto waar die totaal niet op lijkt.
Mijn vrienden willen Maartje wel gewoon zien.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Dat was slechts een kleine bijkomstigheid, jaIk wou eigenlijk gewoon serieus weten waarom ze jullie niet willen meeten.
Mag ik je beschermen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:44 schreef Fascination het volgende:
Ze lachen me uit in DIG.Sorry dat ik niet zo'n nerd ben.
Ik weet het niet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Jonge, dat is gewoon allebei BIels hoor
Waar mijn klasgenoten werken?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Deal!
Ik liet Crack zien waar je klasgenoten werken!
Ja, dat is toch iets!
Inderdaad, ik vraag mij af hoe die TS er dan uitzietquote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef Maisnon het volgende:
Niet heel veel mis met die middelste, gewoon een iemand
Pavlov!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Waar mijn klasgenoten werken?
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.quote:
Hij zou er morgen 1 rond gaan PM'en.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pavlov!
[..]
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.
Internetheld.
Altijd.quote:
Ik zeg niet dat hij lelijk is. Maar hij zei dat hij knap gespierd was en vervolgens ziet hij dit en doet hij snel zijn hyves dicht. Opzich frapant.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Inderdaad, ik vraag mij af hoe die TS er dan uitzietZeker een mooiboy
OWWWW ja...quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Pavlov!
[..]
Gast, je post zelf ook geen foto of wat dan ook.
Internetheld.
Vast niet naar mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef Japsnars het volgende:
[..]
Hij zou er morgen 1 rond gaan PM'en.
En je inbox zit vol
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |