SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Kostte me 10 minuten.[quote][img=12,12]http://i.fokzine.net/templates/new/i/p/1.gif[/img] Op dinsdag 2 juni 2009 02:28 schreef 8D het volgende:
Netzoals die mensen die nog aan het posten zijn rond deze tijd op Fok! Kansloos gewoon :') !
[/quote]
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Sjibble het volgende:
Je weet wel wieOnze Fokker die zo gespierd is, heel sociaal vaardig is, en vooral o zo knap is.
Internet is a bitch
FokTip#1: Nooit je Foknick als je Hyvenick gebruiken.10 minuten? LameSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PS: Kostte me 10 minuten.
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
quote:
Wat, heb je liever dat ie jou lastig valt?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef griekjeee het volgende:
Je stalkt hem nu al in meerdere van je topics, wat is jouw probleem nu eigenlijk TS?
die grijze duif die we op het achterhoofd kijken?quote:
Het valt me gewoon op, en is een beetje triest aan het worden.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Wat, heb je liever dat ie jou lastig valt?
Dat klopt, deze foto is namelijk 4 jaar oud.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef phpmystyle het volgende:
Ik wist het!
Die foto in je fobo lijkt helemaal niet op de middelste!
Ts good work!
Oh, hij is de grijze.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Al die mongolen die te stom zijn om even aan haarkleuren te denken.
Gevalletje kant noch wal.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:42 schreef Skylark. het volgende:
Al die mongolen die te stom zijn om even aan haarkleuren te denken.
Doe is recente.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:43 schreef Biels het volgende:
[..]
Dat klopt, deze foto is namelijk 4 jaar oud.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Waar je afzonderlijk van mensen erop staat, ik begin ineens een vaag vermoeden te krijgen. Ook hoop dat het niet zo is.quote:
quote:
die foto is 4 jaar oud. hij heeft ondertussen net zoveel rimpels alsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 28 oktober 2009 20:49 schreef Stoeprand het volgende:
''Ik heb de kleinste penis hier.''
Spectaculaire onthulling man!quote:Op donderdag 5 november 2009 17:46 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Waar je afzonderlijk van mensen erop staat, ik begin ineens een vaag vermoeden te krijgen. Ook hoop dat het niet zo is.
P.s dat ik dit na Emimich nog mocht mee maken
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:47 schreef dopy14 het volgende:
[..]
die foto is 4 jaar oud. hij heeft ondertussen net zoveel rimpels alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Volgens mij heb ik ook recentere foto's van hem hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Baby darling doll face honey
Toch heeft het wel wat.quote:
Je vergeet het feit dat TS een randmongool is die weliswaar ICT doet maar nog geen zin fatsoenlijk op het scherm weet te krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
TS doet trouwens ICT.
En de enige die hem gelijk geeft heet phpmystyle..
??>????quote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Chriz2k het volgende:
TS doet trouwens ICT.
En de enige die hem gelijk geeft heet phpmystyle..
SBS6 is groot geworden met zulke ontmaskeringen.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:49 schreef Chriz2k het volgende:
Hoe hard kan je jezelf vernederen?
Eerst zó gefrustreerd raken door iemand op het internet dat je met een rode waas voor je ogen op zoek gaat naar het Hyvesprofiel van die persoon, om vervolgens zijn (normale) profielfoto op FOK! te posten in de hoop dat mensen jou enorm stoer vinden door deze 'ontmaskering'.
Hoe is het tegendeel bewezen?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
??>????
Niemand zegt dat Biels lelijk is want hij is ook niet lelijk. Maar het punt van TS is dat Biels altijd dikke verhalen heeft over meisjes hosselen atletisch zijn en super groot en gespierd. Het tegendeel is bewezen.
Maar dat is mijn mening
Waar baseer je dit nou weer op?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Je vergeet het feit dat TS een randmongool is die weliswaar ICT doet maar nog geen zin fatsoenlijk op het scherm weet te krijgen.
En hoe weet jij welke van de 3 TS is?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
??>????
Niemand zegt dat Biels lelijk is want hij is ook niet lelijk. Maar het punt van TS is dat Biels altijd dikke verhalen heeft over meisjes hosselen atletisch zijn en super groot en gespierd. Het tegendeel is bewezen.
Maar dat is mijn mening
Dat wou ik net zeggen. Ik eet op dit moment een zalmhaasje van 213 gram in de hoop genoeg eiwitten binnen te krijgen om ook zulkse spieren te krijgen.quote:
php denkt dat, omdat het publiceren van een foto van hem dit gevolg zou hebben. Hij projecteert zn eigen gedachtegang een beetje op die van Biels.quote:
Geef eens drie links dan. Drie links waaruit blijkt dat hij serieus is als hij het heeft over hosselen en zijn atletische bouw heeft. Dat moet toch wel lukken, jij zwaargewicht op het internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:52 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
??>????
Maar dat is mijn mening
Vind jij hem groot en gespierd?quote:
Die wil pas sex na het huwelijk gap. Hij mag r hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:51 schreef Supersoep het volgende:
Toch jammer. Want nu hosselt Biels natuurlijk alle chickies die zien hoe geyl hij wel niet is, waaronder Marokkaanse18. Bedankt TS.
Ik had ook meer verwacht, /sighquote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef griekjeee het volgende:
Wat een faaltopic, hier had TS denk ik meer van verwacht.
Op je woorden letten graag, debiel.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:54 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Geef eens drie links dan. Drie links waaruit blijkt dat hij serieus is als hij het heeft over hosselen en zijn atletische bouw heeft. Dat moet toch wel lukken, jij zwaargewicht op het internet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |