Dat er statistisch gezien altijd minstens één ongesteld isquote:
Ja, oh-oh. Dat wil ik nou ook wel eens eindelijk wetenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:28 schreef Loveless85 het volgende:
smeerlappen!
Een beetje rellen zonder mij.
Oh-oh, ben jij verliefd op Qwea?
Ik weet niet waarom, maar dat vroeg ik me zomaar ineens af na het lezen van de laatst 100 posts in het vorige topic![]()
![]()
Ik ben ongesteldquote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Dat er statistisch gezien altijd minstens één ongesteld is
Nee joh, ze zijn hier al lang gesynchroniseerdquote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Of anderszins PMS-ontregeldquote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
Ah joh komt wel weer goedquote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef Loveless85 het volgende:
Oeh muis![]()
Een nieuwe afvoer fur zhe brains![]()
Sterkte overal mee, en niet te hard trippen op die kekke pilletjes
Als je dr een hele zooi in een huis stopt zonder anti-conceptie dan gaat het het op een gegeven moment toch synchroon?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:31 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Verwend wordenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ah joh komt wel weer goeden dan heb ik weer een reden om verwend te worden
We are Borg, you will be menstruatedquote:Op donderdag 5 november 2009 17:32 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nee joh, ze zijn hier al lang gesynchroniseerd
Je epic humorquote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
[..]
We are Borg, you will be menstruated
Spuit 11quote:Op donderdag 5 november 2009 17:33 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Als je dr een hele zooi in een huis stopt zonder anti-conceptie dan gaat het het op een gegeven moment toch synchroon?
Zou dat ook over teh interwebs werken? Het zou iig wel eea verklaren
Het spreekt wel redelijk voor zich volgens mij.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Qwea het volgende:
Ik heb nog steeds geen antwoord van oh-oh
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:34 schreef Muis006 het volgende:
We are Borg, you will be menstruated
Ze is gewoon een smoor verliefde stalker. OMFG, nu in het bezit van mn huisadres en mobiel nrquote:Op donderdag 5 november 2009 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Het spreekt wel redelijk voor zich volgens mij.![]()
Doe voor lol weer mee met SS, ik gok dat we dan zo weer een andere deelnemer erbij hebben
Nooit in een gemengd studentenhuis gewoond dus?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja sorry dat ik geen hogere menstruatiekunsten heb gestudeerd
Hij homo, vrouwen zijn engquote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nooit in een gemengd studentenhuis gewoond dus?
Nou, soort van half.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:36 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Nooit in een gemengd studentenhuis gewoond dus?
Half, want het was wel een studentenhuis maar niet gemengd?quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Half, want het was wel een studentenhuis maar niet gemengd?
Ik kan geen andere "half" verzinnen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, anders?quote:
Half als in; ik woonde er niet echt, ik sliep er toevallig 3 á 4 nachtjes per week omdat een van die studentes mijn vriendin wasquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef MrSubtle het volgende:
[..]
Half, want het was wel een studentenhuis maar niet gemengd?
- wel overdag, niet 's nachtsquote:Op donderdag 5 november 2009 17:38 schreef MrSubtle het volgende:
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef Nonneke het volgende:
erh.. eww?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op woensdag 11 november 2009 18:10 schreef ElisaB het volgende: Ik ben ElisaB en stiekem verliefd op MrS O+
China verslagje: [sc] 611 Waar Geer een lijk probeert te verbergen...
Oh sorry, let me rephrase:quote:Op donderdag 5 november 2009 17:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
- wel overdag, niet 's nachts
- alleen in hett voor- en najaar
- op de oneven dagen
- etc...
quote:Ik kan geen andere lollige "half" verzinnen
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:41 schreef Loveless85 het volgende:
Viespeuken, het wordt tijd dat ik het topic weer ga verlaten
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:45 schreef remlof het volgende:
ymme kan niet meer posten op het forum totdat ze haar V&A-deal is nagekomen.
wij eten stokbroodjes vandaagquote:Op donderdag 5 november 2009 17:45 schreef MrSubtle het volgende:
Misschien toch maar eens even koken ... *zucht*
ik heb geeeeen zin
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
wij eten stokbroodjes vandaag, en heb een Old Amsterdam kaasbrood meegenomen bij de AH
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |