Maakt niet uit, maar had dan je PM wat duidelijker gemaaktquote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:03 schreef SolidasRock het volgende:
Zucht, zal het wel weer eens voorkauwen. Suusje zoekt sonic & knuckles, en Harajuku zegt deze spel dubbel te hebben en geeft al een hint deze zeker niet voor 5 euro weg te doen. Ik zeg: kom op, bied dan een goede prijs voordat iemand anders wederom die spel voor haar neus kaapt.
Vervolgens PMt ze me terug, half slaperig met wwwwwwwat, wwwwie waar??? en dan ook nog deze post openlijk, weg verassingsbod.
En ja, waar bemoei ik me mee, ik wou alleen maar helpen sufferd omdat ik het ietsjes jammer vond dat ik dat spel al had verkocht.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef Suusje-V het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
17 jarig ...... ja, goodlooking .....(
![]()
)
En bedankt nog SolidasRock, ben erg blij met mijn nieuwe oude console![]()
Tezamen met de spelletjes Sonic, Sonic and Knuckles, en Shadow Dancer, the secret of Shinobi.
Op de ebay interwebs heb ik Superhang on al besteld, en eigenlijk zijn mijn leukste herinneringen daarmee al weer in huis gehaald, al kan ik me herinneren een hele grote stapel Sega Megadrive spelletjes te hebben vroeger, dit leeft nog bij me...
[ Bericht 42% gewijzigd door BYM op 08-01-2010 10:20:13 ]Speak only if it improves upon the silence....
Op Zophar's Domain kun je de soundtrack van bijna elk denkbaar Master System- of Megadrive-spel downloaden. Om er een MP3 van te maken zul je echter wat werk moeten verzetten, want de bestanden daar zijn in het VGM- of GYM-formaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 11:51 schreef Chaos-Zero het volgende:
Weet iemand waar ik de geweldige intro van Hang-On van de Master System kan vinden als MP3? Ik wil deze graag als ringetone hebben eigenlijk
quote:A new games console that will emulate the Wii as well as allowing you to play classic Sega games is being launched in the summer.
The console, called the Sega Zone, will come with 20 classic Sega titles, like Alex Kid, Golden Axe, Sonic and Knuckles and Ecco the dolphin as well as a further 30 games, 16 of which are motion controlled.
Users will be able to control the action via two included wireless remote controls and when not playing Sega titles be able to play the usual array of sports classics like table tennis, darts, fencing, beach volleyball, and golf by waving the controller in front of the screen as they do with the Nintendo console.
However, gamers hoping to be able to load in more games will be disappointed, although the makers say that they hope to offer more Sega titles in the future, you won't be able to add them to this system.
Priced at around £50, the Sega Zone is expected to be out in the summer.
The Sega Zone follows the launch of a revamped Sega Mega Drive console launched in April 2009.
The console, which is smaller than the original comes preloaded with 15 Sega licensed games, many of which are also featured on the Sega Zone.
It is, however, able to take old cartridges and is priced at £39.95.
quote:Op donderdag 7 januari 2010 23:55 schreef Suusje-V het volgende:
[..]
No, I'm doin' it Old Skool
good-lookingSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.met die kin van hier tot tokio zeker.
![]()
niet zoveel aan. kun je beter een mega drive kopen. de meeste spellen zijn namelijk toch kut. en die controller ziet er belabberd uit.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pocket-lint.co(...)sole-hitting-summer/
Gebruik de finetune-functie van je televisie. Als er langdurig een zwart scherm op je TV verschijnt is het goed. Anders sluit je hem aan op een monitorquote:Op woensdag 17 februari 2010 15:38 schreef Flodder450 het volgende:
ik heb een Megadrive 1 gekoht en ik heb hem wel werkend gezien bij de man bij wie ik hem kochht,maar nu ik hem hier heb aangesloten,komt er geen beeld
ik gebruik RF
Overweeg je die copybox evt. te verkopen?quote:Op dinsdag 20 april 2010 02:13 schreef aqua10 het volgende:
Krijg spontaan zin om m'n megadrive onder het stof vandaan te halen... heb 'm zelfs nog met copybox en extern diskettestation...
Vraag me af of dat allemaal nog werkt.. morgen maar 's kijken of het nog compleet is
Dus een el-cheapo Wii met een paar voorgeïnstalleerde Virtual Console ROMs. Nou, wow.quote:Op zaterdag 6 februari 2010 21:10 schreef Harajuku. het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
http://www.pocket-lint.co(...)sole-hitting-summer/
Master systemquote:Op woensdag 5 mei 2010 21:30 schreef Chaos-Zero het volgende:
Vanmorgen op een rommelmarkt een Master System 2 + kabels + 2 controllers gekocht voor 7,50!
In die prijs zaten ook een Atari 2600 met 2 controlelrs, helaas zonder kabels, maar ook een Master System Converter. Dit is iets om SMS games op een SMD te spelen.
Allemaal voor 7,50!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |