abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 3 januari 2010 @ 02:49:17 #126
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_76348110
Pffff, herrrrinneringen tot en met

Had deze :

En deze :

En deze :

(deze heb ik trouwens eergisteren opnieuw gekocht, enkelt het spel helaas, maar goed voor 3,50¤ mag je niet klagen )

Ik had nog een hele stapel spelletjes vroeger, een paar maandsalarissen toch wel aan uitgegeven, vrienden verklaarden me voor gek toen

En nu, tsjah ...

Ik ga maar weer kijken voor een 20"monitor voor hier op kantoor, want ik geloof dat er weer een mega drive aan zit te komen

Ik kan me herrinneren ooit zelfs een tatoeage van Sonic op mijn arm willen laten zetten, als je in Sonic1 een tijdje niks doet, gaat hij met z'n armen over elkaar staan en met een voetje ongeduldig op de grond staan tappen, en zo'n blik van HALLO, komt er nog wat van, nou in die stand dus maar dan op mijn arm
Speak only if it improves upon the silence....
pi_76348234
quote:
Op zaterdag 2 januari 2010 13:13 schreef Integrity het volgende:

[..]

Terminator 2 speel je bijvoorbeeld met gun.
Heb ik idd ook nog nooit van gehoord!
Ik speel T2 altijd gewoon met de normale controllers, gaat prima
  zondag 3 januari 2010 @ 03:02:43 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_76348292
Ik ben dus nog steeds niet door de Cave of Wonders met Aladdin.
Resistance is futile.
  zondag 3 januari 2010 @ 08:57:11 #129
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76349456
quote:
Op zondag 3 januari 2010 02:49 schreef BYM het volgende:
Pffff, herrrrinneringen tot en met

Had deze :

[ afbeelding ]

En deze :

[ afbeelding ]

En deze :

[ afbeelding ]

(deze heb ik trouwens eergisteren opnieuw gekocht, enkelt het spel helaas, maar goed voor 3,50¤ mag je niet klagen )

Ik had nog een hele stapel spelletjes vroeger, een paar maandsalarissen toch wel aan uitgegeven, vrienden verklaarden me voor gek toen

En nu, tsjah ...

Ik ga maar weer kijken voor een 20"monitor voor hier op kantoor, want ik geloof dat er weer een mega drive aan zit te komen

Ik kan me herrinneren ooit zelfs een tatoeage van Sonic op mijn arm willen laten zetten, als je in Sonic1 een tijdje niks doet, gaat hij met z'n armen over elkaar staan en met een voetje ongeduldig op de grond staan tappen, en zo'n blik van HALLO, komt er nog wat van, nou in die stand dus maar dan op mijn arm

Wel mooier dan dit hoop ik
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  zondag 3 januari 2010 @ 08:57:30 #130
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76349457
quote:
Op zondag 3 januari 2010 03:02 schreef Seven. het volgende:
Ik ben dus nog steeds niet door de Cave of Wonders met Aladdin.
! Ik moet een beetje lachen .
  zondag 3 januari 2010 @ 11:38:53 #131
20468 BYM
Ohjáhjoh?
pi_76351916
quote:
Op zondag 3 januari 2010 08:57 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wel mooier dan dit hoop ik

Brrrrrr wat lelijk zeg
Nee dat soort smudge moet ik niet op mijn lijf, het moet er wel frisser, scherper en strakker uitzien dan dat ......
Speak only if it improves upon the silence....
pi_76352001
Heel vet! Heb een tijdje terug ook een mega drive gescoord op internet. Vroeger nooit zo'n ding gehad (was en ben niet zo een consolegamer), maar de sega sprak me wel altijd het meest aan. Heb nu Sonic 2 erbij, Gauntlet IV en Golden Axe.
Oh, and that's a bad miss!
pi_76513315
Ik verkoop enkele Megadrive spellen:

[TK] Megadrive spellen te koop aangeboden (allen met doosje)

Bekijk het topic!
pi_76531968
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 09:51 schreef BeardedDragon het volgende:
Ik verkoop enkele Megadrive spellen:

[TK] Megadrive spellen te koop aangeboden (allen met doosje)

Bekijk het topic!
Jij verkoopt ze tenminste voor een normale prijs
Niet zoals die l0c4lh0st die er 15 euro per stuk voor vroeg

Ik zal er ff tussen kijken
pi_76537286
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 18:46 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Jij verkoopt ze tenminste voor een normale prijs
Niet zoals die l0c4lh0st die er 15 euro per stuk voor vroeg

Ik zal er ff tussen kijken
Als je het topic goed had gelezen had je gezien dat die 15 euro een minimale prijs was voor het duurste spel.

Dus: Bied iets zinnigs en je hebt het spel... Ik hoef geen 15 euro per Megadrive spel.

Maar goed. Ga lekker mensen zwart maken.
pi_76546606
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 20:45 schreef l0c4lh0st het volgende:

[..]

Als je het topic goed had gelezen had je gezien dat die 15 euro een minimale prijs was voor het duurste spel.

Dus: Bied iets zinnigs en je hebt het spel... Ik hoef geen 15 euro per Megadrive spel.

Maar goed. Ga lekker mensen zwart maken.
Ik maak je niet zwart hoor.
Maar je vroeg 30 euro excl. verzendkosten voor 2 hoogbejaarde spellen voor een console die nooit meer gebruikt wordt of überhaupt ergens te koop is met spellen die (zelfs vroeger) bijna nooit iemand speelde
We hebben het zelfs nog over de PM daarover gehad en toen vroeg je óók 30 euro voor 2.

De megadrive spellen die ik de afgelopen 3 jaar heb gekocht waren meestal rond de 5 euro p.s.
Dus dan vind ik 15 toch wel te veel hoor
pi_76546806
Suusje, heb je een xbox360 of een Playstation 3? Zo ja, dan kan je de gebundelde versie op dvd overwegen waarin 40 populaire games zitten voor 20 euro ongeveer.
  donderdag 7 januari 2010 @ 23:53:58 #138
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76546831
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:47 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Ik maak je niet zwart hoor.
Maar je vroeg 30 euro excl. verzendkosten voor 2 hoogbejaarde spellen voor een console die nooit meer gebruikt wordt of überhaupt ergens te koop is met spellen die (zelfs vroeger) bijna nooit iemand speelde
We hebben het zelfs nog over de PM daarover gehad en toen vroeg je óók 30 euro voor 2.

De megadrive spellen die ik de afgelopen 3 jaar heb gekocht waren meestal rond de 5 euro p.s.
Dus dan vind ik 15 toch wel te veel hoor
5 Is wel erg goedkoop, hoor. 10 is toch wel het minimale.
pi_76546905
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef SolidasRock het volgende:
Suusje, heb je een xbox360 of een Playstation 3? Zo ja, dan kan je de gebundelde versie op dvd overwegen waarin 40 populaire games zitten voor 20 euro ongeveer.
No, I'm doin' it Old Skool
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_76547057
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet.
Bij sommige spellen misschien, als je echt stervende bent om 'm te hebben/krijgen/kopen.
Maar die mensen willen er toch vanaf?
Bijna niemand speelt die shit nog, en anders belandt het in de prullenbak.
Doe 't dan ook voor een redelijke prijs weg (zoals de prijzen van BeardedDragon, die heeft op basis van waarde en populariteit zijn prijzen berekend. Allthans, zo lijkt het ).

Het enige waar ik eventueel nog 10 euro voor over zou hebben is Sonic & Knuckles, maar die kun je haast nergens vinden
Weet je nog dat wij daar zo wanhopig naar aan het zoeken waren? Omdat jij die mij wou verkopen maar dat je vader 'm uiteindelijk toch nog zelf wou houden?

Sonic zou ik ook 10 euro voor vragen, dat zijn klassiekers.
De rest wordt gewoon (bijna) niet gespeeld of zijn gewoon kutspellen.
Bovendien is de helft van de keren de shit nog niet compleet ook.
Geen boekje, geen doosje, allebei niet. Dan ga ik daar echt niet veel voor uitgeven
pi_76547093
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:53 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Bovendien, als ik sommige leuke spellen voor 5 kan krijgen, waarom er dan 10 voor betalen?
Ik ben niet degene die het verkoopt
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:07:26 #142
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76547370
quote:
Op donderdag 7 januari 2010 23:59 schreef Suusje-V het volgende:

[..]

Nee, vind ik niet.
Bij sommige spellen misschien, als je echt stervende bent om 'm te hebben/krijgen/kopen.
Maar die mensen willen er toch vanaf?
Bijna niemand speelt die shit nog, en anders belandt het in de prullenbak.
Doe 't dan ook voor een redelijke prijs weg (zoals de prijzen van BeardedDragon, die heeft op basis van waarde en populariteit zijn prijzen berekend. Allthans, zo lijkt het ).

Het enige waar ik eventueel nog 10 euro voor over zou hebben is Sonic & Knuckles, maar die kun je haast nergens vinden
Weet je nog dat wij daar zo wanhopig naar aan het zoeken waren? Omdat jij die mij wou verkopen maar dat je vader 'm uiteindelijk toch nog zelf wou houden?

Sonic zou ik ook 10 euro voor vragen, dat zijn klassiekers.
De rest wordt gewoon (bijna) niet gespeeld of zijn gewoon kutspellen.
Bovendien is de helft van de keren de shit nog niet compleet ook.
Geen boekje, geen doosje, allebei niet. Dan ga ik daar echt niet veel voor uitgeven
Gaat niet om wat jij vindt, 10 euro is gewoon normaal of wij dat leuk vinden of niet.

En zo werkt de wereld natuurlijk niet hè, als ze er 10 euro voor kunnen krijgen in plaats van gaan 5 ze voor 10, want blijkbaar is het nog wel wat waard, mensen kopen het immers. Als jij ze voor 5 kunt vinden is dat mooi meegenomen, maar dat is echt niet de normale prijs.

En ik heb nog steeds een tweede Sonic & Knuckles
pi_76547419
ik heb 3 spelletjes (sonic1, sonic3, sonic and knuckles) en 1 megadrive II compleet met 2 controllers voor 45 euro in totaal verkocht vorige week in V&A aan BYM en Gonzo1979. Ik heb daar gratis 4 spelletjes (sonic2, shadowdancer, T2, Zool) bij gedaan en verdeeld tussen de 2 heren.

Overigens is 20 euro echt niet duur voor 40 games op 1 dvd met HD-kwaliteit.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 08-01-2010 00:11:42 ]
pi_76548355
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:07 schreef Harajuku. het volgende:

[..]

Gaat niet om wat jij vindt, 10 euro is gewoon normaal of wij dat leuk vinden of niet.

En zo werkt de wereld natuurlijk niet hè, als ze er 10 euro voor kunnen krijgen in plaats van gaan 5 ze voor 10, want blijkbaar is het nog wel wat waard, mensen kopen het immers. Als jij ze voor 5 kunt vinden is dat mooi meegenomen, maar dat is echt niet de normale prijs.

En ik heb nog steeds een tweede Sonic & Knuckles
Wie bepaald de normale prijs dan?

Ik baseer mijn gemiddelde uitgiften aan spelletjes op de dingen die ik al eerder ervoor betaald heb.
Dat heeft bij mij altijd rond de 5 euro gelegen.
Als dat bij jou altijd rond de 10 euro heeft gelegen, is de normale prijs voor jou 10 euro.
pi_76548405
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:08 schreef SolidasRock het volgende:
ik heb 3 spelletjes (sonic1, sonic3, sonic and knuckles) en 1 megadrive II compleet met 2 controllers voor 45 euro in totaal verkocht vorige week in V&A aan BYM en Gonzo1979. Ik heb daar gratis 4 spelletjes (sonic2, shadowdancer, T2, Zool) bij gedaan en verdeeld tussen de 2 heren.
Bohhh, chill
*jaloers is op jouw S&K die je nu verkocht hebt
quote:
Overigens is 20 euro echt niet duur voor 40 games op 1 dvd met HD-kwaliteit.
Klopt, dat zei ik ook in de spoiler. Ondanks dat ik er totaal niet in geïnteresseerd ben
  vrijdag 8 januari 2010 @ 00:37:01 #146
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76548448
Dat baseer ik op rondkijken. Als ik die andere Sonic & Knuckles gechecked heb mag die weg, maar niet voor 5 euro.
pi_76548881
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 00:37 schreef Harajuku. het volgende:
Dat baseer ik op rondkijken. Als ik die andere Sonic & Knuckles gechecked heb mag die weg, maar niet voor 5 euro.
Bwhehe, dan zijn de dingen de laatste tijd behoorlijk veranderd
Laatste keer dat ik een spel kocht is ook al wel meer dan een jaar geleden hoor

Waar komt SolidasRock eigenlijk ineens met het idee vandaan dat ik wat van 'm wil kopen?
Ik krijg ineens een opdringerend PM'etje ofzo, maar ik snap m'n god niet waar het over gaat
pi_76549180
Zucht, zal het wel weer eens voorkauwen. Suusje zoekt sonic & knuckles, en Harajuku zegt deze spel dubbel te hebben en geeft al een hint deze zeker niet voor 5 euro weg te doen. Ik zeg: kom op, bied dan een goede prijs voordat iemand anders wederom die spel voor haar neus kaapt.

Vervolgens PMt ze me terug, half slaperig met wwwwwwwat, wwwwie waar??? en dan ook nog deze post openlijk, weg verassingsbod.

En ja, waar bemoei ik me mee, ik wou alleen maar helpen sufferd omdat ik het ietsjes jammer vond dat ik dat spel al had verkocht.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 01:07:58 #149
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_76549256
pi_76549271
* SolidasRock zinkt nu dan maar liefst door de grond

Heeft iemand een aambeeld voor me te leen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')