popeye is cool manquote:Op donderdag 5 november 2009 18:03 schreef Enchanter het volgende:
Toch nog wat gevonden. Namelijk Zanger Popeye Kamper![]()
Het hele repertoire van deze man is ook verschrikkelijk slecht![]()
En natuurlijk af en toe een duet
Wat slecht
"onderschijd"quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef huupia het volgende:
TS houdt er stiekem wel van gezien de tijd die hij erin steekt![]()
vind wel dat je een onderschijd moet maken tussen mensen die totaal niet kunnen zingen zoals die rinus enzo en gewoon goede artiesten zoals willem barth![]()
de slijpers van parijs van dj bomba is ook wel leuke feestmuziek voor in de kroeg.
Wat nou kroeg? Er zitten wat nummers waarvan je denkt waarom zit de top 40 vol met Engelse meuk waarvan de helft het niet allemaal begrijpt.quote:Op donderdag 10 december 2009 12:49 schreef huupia het volgende:
TS houdt er stiekem wel van gezien de tijd die hij erin steekt![]()
vind wel dat je een onderschijd moet maken tussen mensen die totaal niet kunnen zingen zoals die rinus enzo en gewoon goede artiesten zoals willem barth![]()
de slijpers van parijs van dj bomba is ook wel leuke feestmuziek voor in de kroeg.
Heel goed! Het is weer kerst op TV Oranje!quote:
Daar is dan ook alles wel mee gezegdquote:Op vrijdag 11 december 2009 22:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik zou Hilbrand Nawijn er niet tussen zetten, hij is de enige in die lijst die een opleiding genoten heeft.
Dikke teringkop heeft 'ie gekregen zegquote:Op dinsdag 15 december 2009 18:44 schreef Penisbaard het volgende:
Hij geeft het zelf al aan:quote:Op dinsdag 15 december 2009 19:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dikke teringkop heeft 'ie gekregen zeg![]()
ik verwacht wel weer zo'n Toppertje/Jordy van Loon-actie van Beelen om dit gewoon non-stop te gaan draaienquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar hulde voor de poster!
Het gaat bestwel slecht met Nederland als ik dit zo zie. Dit jongetje ziet er bestwel slim uit, prima opgevoed en lijkt ook uit een prima gezin te komen, maar zelfs in dit gezin zijn ze op het idee gekomen om dit soort rommel te gaan maken...quote:
quote:
Charlotte heeft minnetonka's (L)quote:Op woensdag 16 december 2009 12:17 schreef marcodej het volgende:
[..]
Het gaat bestwel slecht met Nederland als ik dit zo zie. Dit jongetje ziet er bestwel slim uit, prima opgevoed en lijkt ook uit een prima gezin te komen, maar zelfs in dit gezin zijn ze op het idee gekomen om dit soort rommel te gaan maken...![]()
quote:
OMG Wilbertquote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of deze al geplaatst was , maar dit is volgens mij de nieuwe van Wilbert (wie noemt z'n kind zo ?
Mocht je 2e kerstdag niks te doen hebben , dan kan je naar z'n CD presentatiequote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
OMG Wilbert![]()
![]()
En even een Relevant meegepakt
Deze is echt geweldig!!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of deze al geplaatst was , maar dit is volgens mij de nieuwe van Wilbert (wie noemt z'n kind zo ?
AAAAAAAAHquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
OMG Wilbert![]()
![]()
En even een Relevant meegepakt
Op de radio is wel een aardig nummer. Zijn kop is alleen niet om aan te zien.quote:
Arnoldquote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef TUFKAL het volgende:
Ja Wilbert is wel een nieuwe koning hoor![]()
Arnold Hofmans met chicks:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |