OMG Wilbertquote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of deze al geplaatst was , maar dit is volgens mij de nieuwe van Wilbert (wie noemt z'n kind zo ?
Mocht je 2e kerstdag niks te doen hebben , dan kan je naar z'n CD presentatiequote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
OMG Wilbert![]()
![]()
En even een Relevant meegepakt
Deze is echt geweldig!!quote:Op woensdag 23 december 2009 19:07 schreef Enchanter het volgende:
Ik weet niet of deze al geplaatst was , maar dit is volgens mij de nieuwe van Wilbert (wie noemt z'n kind zo ?
AAAAAAAAHquote:Op woensdag 23 december 2009 19:16 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
OMG Wilbert![]()
![]()
En even een Relevant meegepakt
Op de radio is wel een aardig nummer. Zijn kop is alleen niet om aan te zien.quote:
Arnoldquote:Op donderdag 24 december 2009 11:43 schreef TUFKAL het volgende:
Ja Wilbert is wel een nieuwe koning hoor![]()
Arnold Hofmans met chicks:
Rene Diepenbrockquote:Op vrijdag 25 december 2009 23:44 schreef tho_Omas het volgende:
Stille nacht, door iconen Wout van der Lei en Rene Diepenbrock.
Geniet ervan.
Uitvaart versiequote:
Snoeiharde clipopname tijdens je begrafenisquote:
Maar is die zanger nu dood of iemand anders?quote:Op zondag 27 december 2009 14:26 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Snoeiharde clipopname tijdens je begrafenis
Ik hoop de zangerquote:Op zondag 27 december 2009 14:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar is die zanger nu dood of iemand anders?
http://www.omroepbrabant.(...)r+Richard+Janse.aspxquote:Op zondag 27 december 2009 14:31 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Maar is die zanger nu dood of iemand anders?
Je zou je dochter maar zo laten prostituerenquote:Op maandag 28 december 2009 16:45 schreef HEvaRe het volgende:
Jaquote:Op maandag 28 december 2009 22:40 schreef IJsblock het volgende:
Zijn deze al voorbij gekomen?
*gaat kijken of er nog sterke drank is.....*![]()
![]()
Kut, ik had geen zin om 10 pagina's door te struinen.....quote:
Het getuigt van lef dat ze de eerste de beste VINEX-wijk als locatie hebben gekozen voor deze zomerse clip.quote:
Wat een opbeurend nummerquote:
ik ook.. de dubbelpunt toets is van mijn toetsenbord af.. moest uren zoeken naar beeldschermtoetsenbordquote:Op dinsdag 5 januari 2010 14:29 schreef tho_Omas het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Pieter-utd heeft er uren werk aan gehad.
quote:
---------------quote:
geen reeksen in KLBquote:Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef Fortitude het volgende:
Wat een bazen topic.![]()
Tijd voor een deel 2 met een verbeterde lijst.
Dit is al deeltje 3.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:04 schreef Fortitude het volgende:
Wat een bazen topic.![]()
Tijd voor een deel 2 met een verbeterde lijst.
Moet de OP wel aangevuld worden met de juweeltjes uit dit deel.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:39 schreef Fortitude het volgende:
Deel 4 zonder deel 4 weer te geven dan. Even nog 23 posts spammen.
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat dit de laatste is die ik doequote:Op woensdag 6 januari 2010 12:48 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Moet de OP wel aangevuld worden met de juweeltjes uit dit deel.
Waar moet ik dan voortaan mijn muziektips vandaan halen?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:31 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Met pijn in mijn hart moet ik zeggen dat dit de laatste is die ik doe. Sowieso moest de OP al in tweeen worden gepost omdat het niet in één post paste
.
Alhoewel ik wel graag Jeroen Stevens in de spotlights had gezien
Misschien als ik morgen een uurtje vrij heb kan ik er nog wel een in elkaar zettenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:32 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Waar moet ik dan voortaan mijn muziektips vandaan halen?
Er hoeft niet perse een hele grote OP te zijn, als er maar ergens een plek is waar ik goede muziek kan vinden. Desnoods in ONZ, hoewel het topic dan zo vol zit met "whahah wat een kkslegte muziek mattie:p"-flikkers zit.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:33 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Misschien als ik morgen een uurtje vrij heb kan ik er nog wel een in elkaar zetten
Ja als een modje die reacties is weg zou halen zou het topic nog veel langer door kunnen gaan. Daarom zou ik eigenlijk mod moeten wordenquote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:37 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Er hoeft niet perse een hele grote OP te zijn, als er maar ergens een plek is waar ik goede muziek kan vinden. Desnoods in ONZ, hoewel het topic dan zo vol zit met "whahah wat een kkslegte muziek mattie:p"-flikkers zit.
Mijn stem zou je hebben Pieter-utd, mijn stem zou je hebben.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:38 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja als een modje die reacties is weg zou halen zou het topic nog veel langer door kunnen gaan. Daarom zou ik eigenlijk mod moeten worden
Dan doen we dat! ik zal vanavond een nieuwe openen dan rond 9 uur, met Jeroen Stevens in de hoofdrolquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:09 schreef TUFKAL het volgende:
gewoon korte OP met links naar de andere reeksen. En een pakkende titel .
Ik doe het wel , weet niet of ie al een keer geplaatst was , maar iig MILF ALERTquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:21 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Post is muziek in plaats van tvp
Milfjequote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik doe het wel , weet niet of ie al een keer geplaatst was , maar iig MILF ALERT![]()
Hoi, leuke videoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:26 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Ik doe het wel , weet niet of ie al een keer geplaatst was , maar iig MILF ALERT![]()
Ja die zanger had een mooie stemquote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:31 schreef Penisbaard het volgende:
Zeg Pieter-utd, kerel. Weet je nog van die keer dat die goede zanger dat leuke liedje zong?
Mooie clip ook, niks op aan te merken. Alles pico bello in orde.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 21:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Ja die zanger had een mooie stem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |