Bij iemand anders langsgaan... Een beetje op zijn kosten jezelf vermaken.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef guapo het volgende:
Vanavond ga ik langs een maat van me. Zit me er eigenlijk nu al op voor te bereiden. Het is zo'n gast die het niet nodig vind om de kachel aan te zetten, want het kost zo veel zegt hij.![]()
Nee dumpass, je vrienden in de kou laten zitten, dat is lekker. Wat kost dat nou, op jaarbasis misschien 100 euro extra?
Ik duik zo de kast in om een eskimotrui te pakken. Ik zal dit nodig hebben.
Centenneukers......
Weet je hoeveel snoep je daar van kunt kopen vriendquote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef guapo het volgende:
Wat kost dat nou, op jaarbasis misschien 100 euro extra?
Gosh, we hebben hier een huismusje.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Bij iemand anders langsgaan... Een beetje op zijn kosten jezelf vermaken.
Centenneuker.
5 cent per kikkertjequote:Op donderdag 5 november 2009 16:51 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Weet je hoeveel snoep je daar van kunt kopen vriend
Nee, maar ik hoef de kachel niet voor andere mensen aan te zetten! Bespaard met toch 100 euriesquote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef guapo het volgende:
[..]
Gosh, we hebben hier een huismusje.
Vertel, jij hebt geen vrienden he?
Oh god, ben jij er zó één?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Dennis101 het volgende:
Of je moet gewoon niet zo zeiken, ik zit hier met het raam open, gaan kachel aan en een T-shirt aan.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Iemand met een T-shirt aan, geen kachel aan en het raam open? Ja, dat klopt.
En dadelijk ga je ook nog een stukje fietsen in je shirt?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:59 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Iemand met een T-shirt aan, geen kachel aan en het raam open? Ja, dat klopt.
Dat is een beetje koud ehquote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dadelijk ga je ook nog een stukje fietsen in je shirt?
Zo'n malloot rijdt hier elke dag door Delfshaven.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:01 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dadelijk ga je ook nog een stukje fietsen in je shirt?
niet hoger als 19?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef Elzito het volgende:
Hoger dan 19 zet ik hem toch nooit...
Koud? Trek dan gewoon een trui aan. Of drink een lekkere borrel:)
welke oorlog? En waar?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef guapo het volgende:
[..]
niet hoger als 19?
Ben je in de oorlog geboren?
hehehe nee hoewel er vast wel een oorlog was ergensquote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef guapo het volgende:
[..]
niet hoger als 19?
Ben je in de oorlog geboren?
Precies, dan doe je je zapatos aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef Zapato het volgende:
Het enige waar ik wel is last van heb is koude voeten ofzo. Maar goed, dan kan je gewoon schoenen aan doen natuurlijk.
Blijkbaar niet. Zit hier op mn kamer met mn poten de hele tijd op vloer, en dies niet zo warm, op zn zachts gezegd. Dus daar komt het dan door denk ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:12 schreef guapo het volgende:
[..]
Precies, dan doe je je zapatos aan.
Trouwens, alleen vrouwen hebben toch last van koude voeten?
Same here.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:09 schreef Elzito het volgende:
Hoger dan 19 zet ik hem toch nooit...
Koud? Trek dan gewoon een trui aan. Of drink een lekkere borrel:)
Jij houdt je schoenen aan thuis?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:10 schreef Zapato het volgende:
Het enige waar ik wel is last van heb is koude voeten ofzo. Maar goed, dan kan je gewoon schoenen aan doen natuurlijk.
Spaanse Sloffen ftw.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij houdt je schoenen aan thuis?![]()
![]()
!
ik wil je ook wel warm houden hoor!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:56 schreef ynuhh het volgende:
Verwarming op 20 graden hier, toch lig ik lekker onder een deken op de bank.
Wtf, hoezo? Smetvrees?quote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Spaanse Sloffen ftw.
Echt waar, schoenen in huis aanhouden is echt ranzig...
EPIC FAIL!!!1111EINZZZ..quote:Op donderdag 5 november 2009 17:14 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Jij houdt je schoenen aan thuis?![]()
![]()
!
Die zijn niet hetzelfde al vroeger!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:57 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Echte bazen eten vuurballen/jawbreakers.
[ afbeelding ]
Oh ja en mn zonnebril ookquote:
Dat jaquote:
Nou niet echt, maar met je werkschoenen doorbaggeren met dit weer gaat hem ook niet worden thuis.quote:
QFT......quote:Op donderdag 5 november 2009 17:19 schreef fs180 het volgende:
[..]
Die zijn niet hetzelfde al vroeger!
quote:
werkschoenenquote:Op donderdag 5 november 2009 17:23 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Nou niet echt, maar met je werkschoenen doorbaggeren met dit weer gaat hem ook niet worden thuis.
niks ranzigs aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:15 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Spaanse Sloffen ftw.
Echt waar, schoenen in huis aanhouden is echt ranzig...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |