Antwoord deze danquote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef skyrebel het volgende:
Snap TT niet. Wat is er zo belangerijk aan deze vraag?
Verder: schopje naar ONZ
Zweefteefquote:Op donderdag 5 november 2009 15:41 schreef Flammie het volgende:
[..]
Antwoord deze dan
Het is je vrouw, maar ook weer niet....
Als je je voorstelt zegt zequote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef BillsGate het volgende:
Zolang je jezelf vooraf netjes voorstelt niet.
Iets homofielsquote:Op donderdag 5 november 2009 15:46 schreef Dj_unkie het volgende:
met jezelf spelen krijgt dan ook een hele nieuwe dimensie
Als je iemand anders naait word ze woest op je.. de gevolgen zijn heel erg aards zeg maarquote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef 314 het volgende:
maar ze is dus precies hetzelfde als in je eigen dimensie... waarom zou je dat dan willen doen? daar is toch niks nieuws aan te beleven?
Als ik jouw vriendin dan een beurt geef, gaat zij dan vreemd?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef Flammie het volgende:
Stel je voor dat je midden in de nacht op moet staan omdat een felblauw licht je wakker houd. Langzaam maar zeker loop je de trap af en volgt je gevoel, op zoek naar de oorsprong van dit vreemde licht..
Je loopt je huis uit en bevind je in het bos dat achter je huisje ligt... volle maan en geen geluid behalve wat gekraak van de bomen... de wind veroorzaakt dit....
Langzaam maar zeker loop je het bos in om dit blauwe licht te achterhalen... niet wetende dat je steeds verder af aan het dwalen bent van je vertrouwde omgeving... 10 minuten sta je daar dan.. oog in oog met wat lijkt op een portaal naar een andere wereld... Stiekem vind je de aarde maar een saaie rotplaneet waar niks te beleven valt en je wil toch wat meer zien... maar wat ligt daar beyond die portal op je te wachten?
Je haalt nu 3x adem... sluit je ogen en besluit om je hart en gevoel de voorkeur te geven.... zodoende loop je naar die poort en dan
FLITS
En je staat op dezelfde plek... alleen zonder die poort dus... Stel nou;
- Je bent door deze poort in een andere dimensie beland dat parallel loopt aan de aarde
Dus alles wat HIER gebeurd gebeurd daar ook, alleen in een andere dimensie...
Allemaal Realtime natuurlijk...
mijn vraag is nu:
Als je nou je vrouw/vriendin een beurt geeft... ga je dan vreemd?
Als alles het zelfde gebeurd liep die andere-dimensie-ik dus ook door die poort en die zit dan in mijn dimensie waar hij hetzelfde doet als ik in de andere dimensiequote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef Muchachooo het volgende:
ja je gaat vreemd want de jij in die andere dimensie is met haar getrouwd, en niet jijzelf
dat maakt niet uit waar hij zich bevindt, diegene ben jij niet, dus ga je vreemd. en hij ookquote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als alles het zelfde gebeurd liep die andere-dimensie-ik dus ook door die poort en die zit dan in mijn dimensie waar hij hetzelfde doet als ik in de andere dimensie
dus je laat je vriendin door je andere ik pakken, om zelf eens haar andere haar te doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Flammie het volgende:
[..]
Als alles het zelfde gebeurd liep die andere-dimensie-ik dus ook door die poort en die zit dan in mijn dimensie waar hij hetzelfde doet als ik in de andere dimensie
Dat is een van de dingen die ik nooit zal kijken geloof mequote:Op donderdag 5 november 2009 16:00 schreef Muchachooo het volgende:
jij hebt teveel family guy gekeken trouwens, of niet?
zoietsquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef 314 het volgende:
[..]
dus je laat je vriendin door je andere ik pakken, om zelf eens haar andere haar te doen?
Klopt...maar toch ook weer niet...eigenlijk is het he je seks met jezelf...dus valt dat dan onder fappen?quote:
als hij niet in de huidige zit, maar jij wel daar, pak je eigenlijk je vriendin d'r andere haar in een trio met je eigen andere ik...quote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef Flammie het volgende:
[..]
Dat is een van de dingen die ik nooit zal kijken geloof me
Het voordeel is dat je geen slaag van jezelf krijgt als jezelf-van-de-andere-dimensie niet in je huidige dimensie zit though
Yeh maar hoe zou dat voelen.. de wetenschap dat het toch iemand anders is, maar ook weer nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:01 schreef 314 het volgende:
[..]
als hij niet in de huidige zit, maar jij wel daar, pak je eigenlijk je vriendin d'r andere haar in een trio met je eigen andere ik...
Wat wel zo is... op het moment dat je vreemd gaat, gaat je andere ik (die dude die je bent in de andere dimensie) met je eigen vrouw vreemd natuurlijk...quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Dj_unkie het volgende:
ja je gaat vreemd...maar ze zal het nooit weten...
[evil]Muwhahahahaha[/evil]
quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:18 schreef Dj_unkie het volgende:
als je nou uit die dimensie je vriendin meeneemt naar de volgende....kan ze met met je vriendin in die dimensie....noooohhhhhh!!!!
ja maar.....quote:Op zaterdag 7 november 2009 00:23 schreef Flammie het volgende:
[..]
Stel dat het werkt
Maar wat gebeurd er dan in de oorspronkelijke dimensie....
alles is mirrored en wat gebeurd in X gebeurd ook in Y... dus dan zijn er ineens 4 vriendinnen ofzo?
Dan is die portal dus een copymachine...
Daarna neem je 2 vriendinnen mee van dimensie Y naar X en daarna 3 van X naar Y en ga zo maar door tot je 20000000 hebtlol
Maar helaas kan dit niet want
Dat kan dus niet... want als je je vriendin meeneemt naar dimensie Y gebeurd dit ook in dimensie X en dus is dit niet merkbaar ! Dit omdat jij en je vriendin in dimensie X uitkomen en de jij en vriendin vanuit dimensie X in dimensie Y uitkomen... Switching places als het ware
is dat nu de moraal van dit verhaal?quote:Op zaterdag 7 november 2009 01:46 schreef Flammie het volgende:
Als je nou samen met je vrouw die poort in liep kun je niet vreemd gaan omdat je vrouw met je mee gegaan is
Dus mensen...
Als je ooit zo een warpgate ziet, neem dan je vrouw mee!
In een parallelle dimensie je eigen vrouw neuken.quote:- Je bent door deze poort in een andere dimensie beland dat parallel loopt aan de aarde
Dus alles wat HIER gebeurd gebeurd daar ook, alleen in een andere dimensie...
Allemaal Realtime natuurlijk...
mijn vraag is nu:
Als je nou je vrouw/vriendin een beurt geeft... ga je dan vreemd?
Doe eens een voorstelquote:Op zaterdag 7 november 2009 08:53 schreef bassos het volgende:
[..]
In een parallelle dimensie je eigen vrouw neuken.
Hoeveel vreemder kan je eigenlijk gaan ?
Ja want anders heb je geen sex meer... maar stel dat je uitkomt in een pit met monsters die je met pijnlijk maagzuur willen verschroeien... dan heb je je vrouw daar wel mooi mee naar toe genomen....quote:Op zaterdag 7 november 2009 07:58 schreef Dj_unkie het volgende:
[..]
is dat nu de moraal van dit verhaal?
Okidokie.quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:44 schreef Flammie het volgende:[..]Doe eens een voorstel![]()
quote:Op zaterdag 7 november 2009 09:58 schreef bassos het volgende:
[..]
Okidokie.
Je neemt beiden een godform aan.
Jij de mannelijke kant en zij de vrouwelijke kant.
(maar dat gaat uiteindelijk ook omgekeerd worden en vervolgens gemengd)
De mannelijke kant is de elektriciteit die de vrouwelijke kant, het meewerkend voorwerp activeert.
Hierbij is het een wisselwerking.
Zonder meewerkend lichaam is potentiaal niets.
Zonder potentiaal kan een lichaam niet meewerken.
Het is een samen zijn we meer dan we alleen kunnen doen.
Wisselwerking.
Als je het echt serieus doet, dan is het ook nog met gesynchroniseerde ademhaling.
Jij ademt in bij achteruitgang van de heup.
Zij ademt dan juist uit.
Bij die inademing gaat de energie vanuit haar weer in jou.
Bij jouw uitademing, ademt zij in.
Je gaat dan ook weer naar binnen en de energie volgt.
Zo bouw je een gesloten zelf versterkend energetisch systeem op.
Googleterm is waarschijnlijk tantra
Neequote:Op woensdag 11 november 2009 11:47 schreef jogy het volgende:
Nee, het is partnerruil, lijkt me logisch. Kan je eigenlijk wel of niet terug uiteindelijk?
In dat geval, niet meer over nadenken en doorbatsen, komt (quote:
Je vrouw gaat dan ook vreemd hequote:Op woensdag 11 november 2009 11:53 schreef jogy het volgende:
[..]
In dat geval, niet meer over nadenken en doorbatsen, komt () goed
.
Tja, ben nou eenmaal makkelijk in het accepteren van het onveranderbare, en als de dimensie 100% hetzelfde is dan betekent het dat er een grote kans bestaat dat de ziel in die persoon dezelfde is als de ziel in mijn originele dimensie, in ieder geval als een ziel interdimensionaal is en geen last heeft van 'tijd', dus overal kan zijn, interdimensionaal. Dan is het geen 'vreemdgaan' want de essentie komt vanuit dezelfde bron.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef Flammie het volgende:
[..]
Je vrouw gaat dan ook vreemd heop datzelfde moment... daar moet je toch aan denken tijdens de vrijpartij
En als jij dat doet doet die andere dat ook![]()
Maar toch is het iemand anders in een andere wereldquote:Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef jogy het volgende:
[..]
Tja, ben nou eenmaal makkelijk in het accepteren van het onveranderbare, en als de dimensie 100% hetzelfde is dan betekent het dat er een grote kans bestaat dat de ziel in die persoon dezelfde is als de ziel in mijn originele dimensie, in ieder geval als een ziel interdimensionaal is en geen last heeft van 'tijd', dus overal kan zijn, interdimensionaal. Dan is het geen 'vreemdgaan' want de essentie komt vanuit dezelfde bron.
Ofzo.
True, doe je niks aan dus hoef je je ook niet druk te maken erover, het zal best raar zijn in het begin maar dat gaat wel over als je het gewoon accepteert.quote:Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Flammie het volgende:
[..]
Maar toch is het iemand anders in een andere wereld
quote:Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef jogy het volgende:
[..]
True, doe je niks aan dus hoef je je ook niet druk te maken erover, het zal best raar zijn in het begin maar dat gaat wel over als je het gewoon accepteert.
Ik was best serieus eigenlijkquote:
Het klopt natuurlijk welquote:Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef jogy het volgende:
[..]
Ik was best serieus eigenlijk. Want het komt daar wel op neer. Je hebt de kans om je leven te leiden zoals je het gedaan hebt enkel in een identieke paralelle dimensie dus het enige wat het kan verpesten is als je dus een obsessie ontwikkeld en op die manier je originele vriendin/vrouw ook ongelukkig maakt aangezien het een identieke dimensie is en wat er in jou omgaat automatisch ook in je paralelle ik omgaat dus omdat je van je vrouw/vriendin houdt ga je met de paralelle vriendin/vrouw om zoals je zou doen met origineel.
Diep huh?.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |