abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 11 november 2009 @ 12:20:32 #51
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74600598
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:16 schreef Flammie het volgende:

[..]

Je vrouw gaat dan ook vreemd he op datzelfde moment... daar moet je toch aan denken tijdens de vrijpartij
En als jij dat doet doet die andere dat ook
Tja, ben nou eenmaal makkelijk in het accepteren van het onveranderbare, en als de dimensie 100% hetzelfde is dan betekent het dat er een grote kans bestaat dat de ziel in die persoon dezelfde is als de ziel in mijn originele dimensie, in ieder geval als een ziel interdimensionaal is en geen last heeft van 'tijd', dus overal kan zijn, interdimensionaal. Dan is het geen 'vreemdgaan' want de essentie komt vanuit dezelfde bron.

Ofzo.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_74600622
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:20 schreef jogy het volgende:

[..]

Tja, ben nou eenmaal makkelijk in het accepteren van het onveranderbare, en als de dimensie 100% hetzelfde is dan betekent het dat er een grote kans bestaat dat de ziel in die persoon dezelfde is als de ziel in mijn originele dimensie, in ieder geval als een ziel interdimensionaal is en geen last heeft van 'tijd', dus overal kan zijn, interdimensionaal. Dan is het geen 'vreemdgaan' want de essentie komt vanuit dezelfde bron.

Ofzo.
Maar toch is het iemand anders in een andere wereld
  woensdag 11 november 2009 @ 12:24:18 #53
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74600716
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:21 schreef Flammie het volgende:

[..]

Maar toch is het iemand anders in een andere wereld
True, doe je niks aan dus hoef je je ook niet druk te maken erover, het zal best raar zijn in het begin maar dat gaat wel over als je het gewoon accepteert.
Vrijheid
pi_74600747
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:24 schreef jogy het volgende:

[..]

True, doe je niks aan dus hoef je je ook niet druk te maken erover, het zal best raar zijn in het begin maar dat gaat wel over als je het gewoon accepteert.
  woensdag 11 november 2009 @ 12:33:33 #55
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_74601009
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:25 schreef Flammie het volgende:

[..]

Ik was best serieus eigenlijk . Want het komt daar wel op neer. Je hebt de kans om je leven te leiden zoals je het gedaan hebt enkel in een identieke paralelle dimensie dus het enige wat het kan verpesten is als je dus een obsessie ontwikkeld en op die manier je originele vriendin/vrouw ook ongelukkig maakt aangezien het een identieke dimensie is en wat er in jou omgaat automatisch ook in je paralelle ik omgaat dus omdat je van je vrouw/vriendin houdt ga je met de paralelle vriendin/vrouw om zoals je zou doen met origineel.

Diep huh? .
Vrijheid
pi_74601710
quote:
Op woensdag 11 november 2009 12:33 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik was best serieus eigenlijk . Want het komt daar wel op neer. Je hebt de kans om je leven te leiden zoals je het gedaan hebt enkel in een identieke paralelle dimensie dus het enige wat het kan verpesten is als je dus een obsessie ontwikkeld en op die manier je originele vriendin/vrouw ook ongelukkig maakt aangezien het een identieke dimensie is en wat er in jou omgaat automatisch ook in je paralelle ik omgaat dus omdat je van je vrouw/vriendin houdt ga je met de paralelle vriendin/vrouw om zoals je zou doen met origineel.

Diep huh? .
Het klopt natuurlijk wel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')