quote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Al die jaloezie en haat waar we elke dag mee te maken hebben
In before mijn voet in jouw kontjequote:
Oja!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, Biels, Otis, Griekje en Buffalo-Soldier die zichzelf waanzinnig knap vinden.
Tuurlijk, dit is een Buffalo-Soldier topicquote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Biels het volgende:
Wajooo, dit zal wel lang open blijven.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN BOOMLIKKEND LINKS!!!! DE RABOBANK!
Dit is ook geen reeks toch ?quote:
Ik doorsta de dagelijkse testen wel hoor, gewoon een eckte roughrider zijn en je door niets of niemand laten stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja!
We hebben het er maar moeilijk mee...Lelijke mensen hebben echt geen idee wat we iedere dag moeten doorstaan..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Ik heb gehoord dat de OP van het vorige deel erg goed was.
Ik ben niet de enige die dat van mij vindt hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, Biels, Otis, Griekje en Buffalo-Soldier die zichzelf waanzinnig knap vinden.
Die OP was echt ZWAAAAR overdreven. Die TS vond zichzelf helemaal de bom jonge ech nie normaal jonge.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Hmm, misschien als je van kontneukende creampieflikkers houdt, dan wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Het wekte in ieder geval een hoop emoties op.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Wat een lul, overdreven OP's maken op Fok.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Die OP was echt ZWAAAAR overdreven. Die TS vond zichzelf helemaal de bom jonge ech nie normaal jonge.
Ik zou ook wel een stukje vlees van je willen braden hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat van mij vindt hoor.
Krakersquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef zovty het volgende:
Krakers zijn het geweten van de woningmarkt. Het zijn Robin Hoods die strijden tegen de, van de woniningnood profiterende, speculanten.
Elk beetje aandacht dat je er aan besteed is al teveelquote:
Ik zou ze eerder vergelijken met luizen, vlooien, parasieten.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef zovty het volgende:
Krakers zijn het geweten van de woningmarkt. Het zijn Robin Hoods die strijden tegen de, van de woniningnood profiterende, speculanten.
Het is een gozer, halve tamme.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Griekje, waarom heb je geen duidelijke foto van jezelf in je FoBo staan, na al dat gepraat over hoe lekker je wel niet bent, maak je menig man wel nieuwsgierig.
Haha ik heb foto's gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Griekje, waarom heb je geen duidelijke foto van jezelf in je FoBo staan, na al dat gepraat over hoe lekker je wel niet bent, maak je menig man wel nieuwsgierig.
Er staat geslacht Vrouw en er staan foto's van katten op. DAT KAN GEEN MAN ZIJN JONGUH.quote:
Echte diehard KLB-ers weten hier wel hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Griekje, waarom heb je geen foto van jezelf in je FoBo staan, na al dat gepraat over hoe lekker je wel niet bent, maak je menig man wel nieuwsgierig.
Beschrijf ze anders.quote:
quote:
Laat me raden, een kut + tieten op 2 benen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echte diehard KLB-ers weten hier wel hoe ik eruit zie.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hmm, misschien als je van kontneukende creampieflikkers houdt, dan wel ja.
Jij moet vast heel intelligent zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Laat me raden, een kut + tieten op 2 benen?
Als een sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet haaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhahahahahhahahahhhahahha hooooooerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echte diehard KLB-ers weten hier wel hoe ik eruit zie.
Een lichaam dat het scheppen ervan Onze Lieve Heer zoveel inspanning kostte dat hij een rustdag inlastte. Dit in combinatie met ogen waarin Michael Phelps zou verdrinken en een uitstraling waar Maik de Boer hetero van wordt.quote:
Plichtmatige quotequote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een lichaam dat het scheppen ervan Onze Lieve Heer zoveel inspanning kostte dat hij een rustdag inlastte. Dit in combinatie met ogen waarin Michael Phelps zou verdrinken en een uitstraling waar Maik de Boer hetero van wordt.
Ben je familie van Biels?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een lichaam dat het scheppen ervan Onze Lieve Heer zoveel inspanning kostte dat hij een rustdag inlastte. Dit in combinatie met ogen waarin Michael Phelps zou verdrinken en een uitstraling waar Maik de Boer hetero van wordt.
Bijna net zo mooi als ik, zou ik willen zeggen. Bijna.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik overdrijf?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Omdat hij net als jij zo'n ster is in overdrijven.
Of misschien is het gewoon waar.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:58 schreef AlligatorNL het volgende:
Omdat hij net als jij zo'n ster is in overdrijven.
Absoluutquote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Genius-F het volgende:
Is die nieuwe Football Manager een beetje vers?
Uitgeschakeld in de 2e ronde tegen Fortuna Sittard voor de bekerquote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Genius-F het volgende:
Is die nieuwe Football Manager een beetje vers?
Dat is wel een faalquote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Biels het volgende:
[..]
Uitgeschakeld in de 2e ronde tegen Fortuna Sittard voor de beker. Met Ajax
.
Omdat mijn wijfie al aan die door jou eerder genoemde beschrijving voldoet en er onmogelijk een tweede kan bestaanquote:Op donderdag 5 november 2009 14:59 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Waar baseer jij op dat ik overdrijf?
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef zovty het volgende:
Zullen we ons allemaal verstoppen? Hihiihhiihhihihiihi.
Ik sta na 28 wedstrijden zesde met de helden uit Tilburg. Tevens heb ik zojuist de bekerfinale bereiktquote:
Jij noemt je vriendin 'mijn wijfie'? In dat geval twijfel ik aan de juistheid van deze stelling.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Omdat mijn wijfie al aan die door jou eerder genoemde beschrijving voldoet en er onmogelijk een tweede kan bestaan
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Sjibble het volgende:
kankertopic slotje..
edit: oh wacht, het biels bash topic?
hou maar open
*popcorn pakt
Optimus Prime, yo.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik vroeg me af hé, stel wij waren Transformers, wat zou er dan wel niet gebeuren als Biels, Otis en ik een robot zouden worden.
Of waren dat de Power Rangers?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Ik vroeg me af hé, stel wij waren Transformers, wat zou er dan wel niet gebeuren als Biels, Otis en ik een robot zouden worden.
Dan zou de robot offline gaan wegens onderhoud aan de database.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
Je zit er wel mee, he?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:02 schreef Sjibble het volgende:
kankertopic slotje..
edit: oh wacht, het biels bash topic?
hou maar open
*popcorn pakt
optimus faggotquote:Op donderdag 5 november 2009 15:03 schreef Skylark. het volgende:
En de Fok! robot zal pas na een paar tellen reagerenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:04 schreef zovty het volgende:
[..]
Dan zou de robot offline gaan wegens onderhoud aan de database.
Ik verveel me de pleuris en het is heerlijk om lekker af te reagerenquote:
Afreageren? Waar zit je mee, jongen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:05 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Ik verveel me de pleuris en het is heerlijk om lekker af te reageren
Er is ook geen rel.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef Garisson72 het volgende:
Ik snap de rel niet.
Net alsof jij dat niet weetquote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef Biels het volgende:
[..]
Afreageren? Waar zit je mee, jongen.
Nee, blijkbaar heeft hij zich een verhaaltje erg aangetrokken. Iets anders kan ik er niet van maken.quote:
Niet meer of minder dan een willekeurig KLB topic.quote:
Zo werkt dat nou eenmaal in de natuur. En de andere knapen kunnen dat niet uitstaan?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
Er is geen rel. Slechts een aantal jongemannen die bovenaan de voedselketen staan.
quote:
quote:
Welk verhaaltje?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:11 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, blijkbaar heeft hij zich een verhaaltje erg aangetrokken. Iets anders kan ik er niet van maken.
Zo werkt dat nou eenmaal op Fok.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo werkt dat nou eenmaal in de natuur. En de andere knapen kunnen dat niet uitstaan?
Fok is een prachtige modelweergave van de wilde natuur.quote:
Al die zwakke mannetjesquote:Op donderdag 5 november 2009 15:12 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Zo werkt dat nou eenmaal in de natuur. En de andere knapen kunnen dat niet uitstaan?
edit: deze knapen dus:
[..]
[..]
En deze jongemannen bashen knaapjes als Otis en Bielsquote:Op donderdag 5 november 2009 15:06 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Er is geen rel. Slechts een aantal jongemannen die bovenaan de voedselketen staan.
Knaapjes zegt hij danquote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En deze jongemannen bashen knaapjes als Otis en Biels
Tja, alfa mannetjes zijn nou eenmaal op z'n minst 1.80 mquote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Knaapjes zegt hij dan. Ik kan er ook niks aan doen dat ik 1.70 ben.
seriquote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Sorry, ik ben geen knaapje. Ik kom zo tussen de 180-185.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:17 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
En deze jongemannen bashen knaapjes als Otis en Biels
en een groot hoofd met een retro kapselquote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik heb voor mijn lengte gewoon wat dikkere onderarmen.
Wat een grote mond heb jij. Is dit je internet-persoonlijkheid die je verlegenheid in het dagelijks leven moet compenseren?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
en een groot hoofd met een retro kapsel
dat had Popeye ook.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:21 schreef Biels het volgende:
Ik heb voor mijn lengte gewoon wat dikkere onderarmen.
Een retrokapsel?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:24 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
en een groot hoofd met een retro kapsel
Grote jongenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, en de rest op die foto is 1.50quote:
Dit is mijn badass attitude duhquote:Op donderdag 5 november 2009 15:25 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Wat een grote mond heb jij. Is dit je internet-persoonlijkheid die je verlegenheid in het dagelijks leven moet compenseren?
Ik ook niet, maar toch is het zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Sjibble het volgende:
[..]
Grote jongen
Maar dat zie ik niet terug op de foto?
Maar wel een lekker klein dikkerdje, begreep ik.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:27 schreef Biels het volgende:
Maar dat was een tekenfilm, dan mag dat. Ik ben gewoon een klein dikkertje.
Absoluut, maar dat mag ik niet zeggen op Fok.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Maar wel een lekker klein dikkerdje, begreep ik.
Je laat je toch niet de les lezen door een bult vleesgeworden onzekerheid hè!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:29 schreef Biels het volgende:
Absoluut, maar dat mag ik niet zeggen op Fok.
Natuurlijk wel! Straks roepen ze dat ik onwaarheden neerzet! Wat moet ik dan!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Je laat je toch niet de les lezen door een bult vleesgeworden onzekerheid hè!
Je hebt pas recht van spreken als je een foto hebt staan waar je je uitspraken mee kan ondersteunen.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Natuurlijk wel! Straks roepen ze dat ik onwaarheden neerzet! Wat moet ik dan!
Ja baas. Helaas sta ik nu met allemaal dwergen van 1.50 op de foto. Sorry.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt pas recht van spreken als je een foto hebt staan waar je je uitspraken mee kan ondersteunen.
Jij hebt dus geen recht van spreken?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:34 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Je hebt pas recht van spreken als je een foto hebt staan waar je je uitspraken mee kan ondersteunen.
Je leert het welquote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja baas. Helaas sta ik nu met allemaal dwergen van 1.50 op de foto. Sorry.
:boks:quote:
Nee, je begrijpt het niet. Hij doet niet stoer op internet.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:35 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jij hebt dus geen recht van spreken?
Stoer doen is anders, iedereen doet wel eens stoer. Jij zet je beter neer op het internet dan jij daadwerkelijk bent. Dat is een ander verhaal.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:36 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee, je begrijpt het niet. Hij doet niet stoer op internet.
Dat is nog nooit vertoond op teh internets! En al helemáál niet op Fok!quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef AlligatorNL het volgende:
Stoer doen is anders, iedereen doet wel eens stoer. Jij zet je beter neer op het internet dan jij daadwerkelijk bent. Dat is een ander verhaal.
Het gebeurt zo vaak, daarom bash ik hem, want hij doet het ookquote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is nog nooit vertoond op teh internets! En al helemáál niet op Fok!
Bron?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:42 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Jij zet je beter neer op het internet dan jij daadwerkelijk bent.
En jij niet?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:44 schreef AlligatorNL het volgende:
Het gebeurt zo vaak, daarom bash ik hem, want hij doet het ook
OP van vorige post --> foto in FoBo. Conclusies zelf getrokkenquote:
Niet bewust in ieder geval.quote:
Ik beef in het aangezicht van zoveel intelligentie.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
OP van vorige post --> foto in FoBo. Conclusies zelf getrokken
Dan doe ik het voortaan ook niet bewust.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, en als Griekjeee nog in dit topic lurkt, ze zoeken nog iemand voor een videoclip van dit nummer:
Wat een tofheid!!!
Altijd van die semi interessante opmerkingenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik beef in het aangezicht van zoveel intelligentie.
Hoe is dat interessant?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Altijd van die semi interessante opmerkingenword je nou nooit moe van jezelf?
De meest hotte personen zijn al op de eerste pagina genoemd, mijn beste.quote:
Biels, terwijl die tegelijkitair ook klein en dik is, met hele dikke onderarmen.quote:
phpmystylequote:Op donderdag 5 november 2009 15:53 schreef Gupje het volgende:
Maar wie is nou hot?
Zeer zwakke relpoging.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oh, en als Griekjeee nog in dit topic lurkt, ze zoeken nog iemand voor een videoclip van dit nummer:
Wat een tofheid!!!
Semi interessant als in, je probeert interessant te doen maar je faalt weer eensch.quote:
Het is een vreemde combinatie.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:55 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Biels, terwijl die tegelijkitair ook klein en dik is, met hele dikke onderarmen.
Hoe probeer ik daar interessant te doen?quote:Op donderdag 5 november 2009 15:56 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Semi interessant als in, je probeert interessant te doen maar je faalt weer eensch.
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Altijd van die semi interessante opmerkingenword je nou nooit moe van jezelf?
Door je moeder ondersteboven op een biertap aan te sluiten. Weet ik veel, ik kan niet in jouw kop kijken.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:57 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoe probeer ik daar interessant te doen?
Wat praat je dan, kerel. Ik snap er geen flikker meer van. Eerst doe ik interessant, maar dan weet je niet precies hoe.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Door je moeder ondersteboven op een biertap aan te sluiten. Weet ik veel, ik kan niet in jouw kop kijken.
Door vaak wedervragen te stellen o.a., bijdehante onelinersquote:Op donderdag 5 november 2009 15:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Wat praat je dan, kerel. Ik snap er geen flikker meer van. Eerst doe ik interessant, maar dan weet je niet precies hoe.
quote:
We wachten nog steeds op de pics. Of is het een: "what has been seen, can not be unseen" foto? Want als je daadwerkelijk Grieks bent, is de kans groot dat je een snor hebt en een road to paradise die op je kin begint.quote:
Ja, wedervragen is interessant doen.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:02 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Door vaak wedervragen te stellen o.a., bijdehante oneliners
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:52 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wat een tofheid!!!
Jaquote:Op donderdag 5 november 2009 16:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Ja, wedervragen is interessant doen.
Ja dat is het, ga nu verder met je levenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:04 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
We wachten nog steeds op de pics. Of is het een: "what has been seen, can not be unseen" foto? Want als je daadwerkelijk Grieks bent, is de kans groot dat je een snor hebt en een road to paradise die op je kin begint.
.....ik kan niet verder met mijn leven zonder die foto van jou gezien te hebbenquote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja dat is het, ga nu verder met je leven![]()
![]()
Oh...Wacht...
Ik wil een naam horenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:54 schreef griekjeee het volgende:
[..]
De meest hotte personen zijn al op de eerste pagina genoemd, mijn beste.
Ik heb die foto van Griekjeeeee weleens gezien, uit die Ali B clip. Hoor ik er nu ook bij?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:08 schreef AlligatorNL het volgende:
.....ik kan niet verder met mijn leven zonder die foto van jou gezien te hebben
Even terug kijken wil niet lukken?quote:
Want "Ja" is een goed uitgedachte post met bergen argumenten waar ik uitgebreid op kan reageren.quote:
Ja, je bent helemaal The Man als je mijn foto gezien hebt.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:11 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik heb die foto van Griekjeeeee weleens gezien, uit die Ali B clip. Hoor ik er nu ook bij?
Je hoort nu in een traumatic coma te liggen omdat je in de veronderstelling was dat er geen road to paradise vanaf de kin bestondquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |