quote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Al die jaloezie en haat waar we elke dag mee te maken hebben
In before mijn voet in jouw kontjequote:
Oja!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, Biels, Otis, Griekje en Buffalo-Soldier die zichzelf waanzinnig knap vinden.
Tuurlijk, dit is een Buffalo-Soldier topicquote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Biels het volgende:
Wajooo, dit zal wel lang open blijven.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN BOOMLIKKEND LINKS!!!! DE RABOBANK!
Dit is ook geen reeks toch ?quote:
Ik doorsta de dagelijkse testen wel hoor, gewoon een eckte roughrider zijn en je door niets of niemand laten stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja!
We hebben het er maar moeilijk mee...Lelijke mensen hebben echt geen idee wat we iedere dag moeten doorstaan..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Ik heb gehoord dat de OP van het vorige deel erg goed was.
Ik ben niet de enige die dat van mij vindt hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, Biels, Otis, Griekje en Buffalo-Soldier die zichzelf waanzinnig knap vinden.
Die OP was echt ZWAAAAR overdreven. Die TS vond zichzelf helemaal de bom jonge ech nie normaal jonge.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Hmm, misschien als je van kontneukende creampieflikkers houdt, dan wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |