quote:Op donderdag 5 november 2009 14:43 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Al die jaloezie en haat waar we elke dag mee te maken hebben
In before mijn voet in jouw kontjequote:
Oja!quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, Biels, Otis, Griekje en Buffalo-Soldier die zichzelf waanzinnig knap vinden.
Tuurlijk, dit is een Buffalo-Soldier topicquote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Biels het volgende:
Wajooo, dit zal wel lang open blijven.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef Yi-Long het volgende:
HET IS DE SCHULD VAN BOOMLIKKEND LINKS!!!! DE RABOBANK!
Dit is ook geen reeks toch ?quote:
Ik doorsta de dagelijkse testen wel hoor, gewoon een eckte roughrider zijn en je door niets of niemand laten stoppen.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:46 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oja!
We hebben het er maar moeilijk mee...Lelijke mensen hebben echt geen idee wat we iedere dag moeten doorstaan..
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Ik heb gehoord dat de OP van het vorige deel erg goed was.
Ik ben niet de enige die dat van mij vindt hoor.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:45 schreef AlligatorNL het volgende:
Waar waren we gebleven? Oh ja, Biels, Otis, Griekje en Buffalo-Soldier die zichzelf waanzinnig knap vinden.
Die OP was echt ZWAAAAR overdreven. Die TS vond zichzelf helemaal de bom jonge ech nie normaal jonge.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Hmm, misschien als je van kontneukende creampieflikkers houdt, dan wel ja.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Het wekte in ieder geval een hoop emoties op.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:48 schreef Biels het volgende:
Wat een lul, overdreven OP's maken op Fok.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Genius-F het volgende:
[..]
Die OP was echt ZWAAAAR overdreven. Die TS vond zichzelf helemaal de bom jonge ech nie normaal jonge.
Ik zou ook wel een stukje vlees van je willen braden hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die dat van mij vindt hoor.
Krakersquote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef zovty het volgende:
Krakers zijn het geweten van de woningmarkt. Het zijn Robin Hoods die strijden tegen de, van de woniningnood profiterende, speculanten.
Elk beetje aandacht dat je er aan besteed is al teveelquote:
Ik zou ze eerder vergelijken met luizen, vlooien, parasieten.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef zovty het volgende:
Krakers zijn het geweten van de woningmarkt. Het zijn Robin Hoods die strijden tegen de, van de woniningnood profiterende, speculanten.
Het is een gozer, halve tamme.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Griekje, waarom heb je geen duidelijke foto van jezelf in je FoBo staan, na al dat gepraat over hoe lekker je wel niet bent, maak je menig man wel nieuwsgierig.
Haha ik heb foto's gezien.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Griekje, waarom heb je geen duidelijke foto van jezelf in je FoBo staan, na al dat gepraat over hoe lekker je wel niet bent, maak je menig man wel nieuwsgierig.
Er staat geslacht Vrouw en er staan foto's van katten op. DAT KAN GEEN MAN ZIJN JONGUH.quote:
Echte diehard KLB-ers weten hier wel hoe ik eruit zie.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:51 schreef AlligatorNL het volgende:
Griekje, waarom heb je geen foto van jezelf in je FoBo staan, na al dat gepraat over hoe lekker je wel niet bent, maak je menig man wel nieuwsgierig.
Beschrijf ze anders.quote:
quote:
Laat me raden, een kut + tieten op 2 benen?quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echte diehard KLB-ers weten hier wel hoe ik eruit zie.
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:49 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Hmm, misschien als je van kontneukende creampieflikkers houdt, dan wel ja.
Jij moet vast heel intelligent zijn.quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef AlligatorNL het volgende:
[..]
Laat me raden, een kut + tieten op 2 benen?
Als een sleeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeet haaaaaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhahahahahhahahahhhahahha hooooooerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrquote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Echte diehard KLB-ers weten hier wel hoe ik eruit zie.
Een lichaam dat het scheppen ervan Onze Lieve Heer zoveel inspanning kostte dat hij een rustdag inlastte. Dit in combinatie met ogen waarin Michael Phelps zou verdrinken en een uitstraling waar Maik de Boer hetero van wordt.quote:
Plichtmatige quotequote:Op donderdag 5 november 2009 14:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Een lichaam dat het scheppen ervan Onze Lieve Heer zoveel inspanning kostte dat hij een rustdag inlastte. Dit in combinatie met ogen waarin Michael Phelps zou verdrinken en een uitstraling waar Maik de Boer hetero van wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |