dat heet chocopastaquote:
Slotjequote:Op donderdag 5 november 2009 11:01 schreef appelsjap het volgende:
gvd, ben nu al weer misselijk van de chocola.
Ik heb wel een hele reep op,quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 10:56 schreef tisauch het volgende:
Het vriest in de garage van Ts, woont je huis @ noordpool?
Voor de volle pondquote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bros![]()
Dat is een chocolade reep met gaatjes erin
selectief lezenquote:Op donderdag 5 november 2009 11:12 schreef Karina het volgende:
Hoe kun je trek in chocolade krijgen als je niet iets hebt gelezen over chocolade met maden
Die gaatjes komen door de maden.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bros![]()
Bros roeleert onder de Nestlé chocolaatjes. Behalve dit vind ik eigenlijk alleen Rolo lekker en Crunch wordt niet meer verkocht hier.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:11 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Bros![]()
Zit daar uberhaupt cacao in?quote:
Als ik later een kelder of garage heb doe ik dat ook hoor. Het is gewoon gemakkelijk, want nu hebben mijn ouders alles door elkaar liggen en kom je weleens eten tegen die over datum is of flessen cola/ vruchtensapquote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Tacobell het volgende:
Je eten op alfabet sorteren.
Control freak?
Ik heb het niet gesorteerd.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:29 schreef Tacobell het volgende:
Je eten op alfabet sorteren.
Control freak?
Dat is bezigen van Fok! termen.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
![]()
Lees deze zin eens na![]()
Ik begrijp dat je het woord "op" vervangt door "@" maar ik snap niet dat een huis kan wonen
Nu, snap ik hetquote:Op donderdag 5 november 2009 11:35 schreef tisauch het volgende:
[..]
Dat is bezigen van Fok! termen.
Ts geeft aan dat zijn chocolade bevroren is. In ons kikkerlandje heeft het afgezien van wat nachtvorst een poos geleden niet meer gevroren. Daarom mogelijk woonplaats Ts: Noordpool.
In ieder geval geen ABN maar daar waren we al achter.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |