Je kan geen Nederlands, geen Engels.. welke taal wel eigenlijk?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
Kan iemand dit vertalen want we zijn in Nederland niet in USA
Ik kan Nederlands, Engels ook. Maar ik moet van de overheid aanpassen dus pas ik me aan.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:32 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Je kan geen Nederlands, geen Engels.. welke taal wel eigenlijk?
Maar United States of America mag wel?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
welke overheid?..quote:Op donderdag 5 november 2009 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan Nederlands, Engels ook. Maar ik moet van de overheid aanpassen dus pas ik me aan.
Doe jij dan hetzelfde met je ondertitel?quote:Op donderdag 5 november 2009 01:21 schreef Meki het volgende:
Touché!quote:Op donderdag 5 november 2009 01:43 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Doe jij dan hetzelfde met je ondertitel?
Omdat het vandaag 5 nov is.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
Maar waarom actueel?
Vquote:Op donderdag 5 november 2009 00:37 schreef WammesWaggel het volgende:
Heb je gisteren die nieuwe V gezien? hagedissen zijn maar wat nare dieren... wat ik je brom.
Meki, je woont toch in Amsterdam? die stad heeft Engels als officiële voertaal.quote:Op donderdag 5 november 2009 01:33 schreef Meki het volgende:
[..]
Ik kan Nederlands, Engels ook. Maar ik moet van de overheid aanpassen dus pas ik me aan.
omdat veel regimes tegenwoordig ook weer totalitaire trekjes krijgen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:50 schreef HiZ het volgende:
En waarom is het nieuws dat een paar honderd jaar geleden een terrorist faalde bij het opblazen van een parlement?
Dat komt meer doordat je erg pro-authoritaire regimes bent, vermoed ik zo.quote:Op donderdag 5 november 2009 11:18 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Toegegeven, ik vond de film helemaal niet speciaal, had meer verwacht. Kreeg zap neigingen. Maar dat had denk ik meer van doen met de hele stijl dan met het plot of achterliggende gedachte.
Ja niet zo geavanceerd als The Lord of the Rings of iets in die richting, maar wel degelijk een verhaal. Alleen een die me niet echt aansprak, vond de hele stijl van de film niet interessant, het kwam op me over als een verkapte Britse detective serie, alleen dan zonder de charisma rijke Barnaby die alles oplost.quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 11:31 schreef DustPuppy het volgende:
[..]
Dat komt meer doordat je erg pro-authoritaire regimes bent, vermoed ik zo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |