Onzin , boeken , CDs , DVDs en games versturen ze gewoon , helaas geen kledingquote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cristal het volgende:
Amazon stuurt helemaal niks naar nederland.
Hoe mij/ ons op de hoogte. Ik ben nu ook al een maand bezig, dacht dat ik een kerstcadeautje eindelijk eens vroeg bestelde, heb het mooi niet binnen gehad.quote:Op maandag 21 december 2009 12:24 schreef renwan het volgende:
[..]
Euro of 50 maar het duurt nu meer dan een maand en zo'n geschil moet binnen 45 dagen. Daarna weet ik niet hoe ik m'n geld terug krijg
BULLLLLLLSHIT!quote:Op vrijdag 25 december 2009 19:45 schreef Cristal het volgende:
Amazon stuurt helemaal niks naar nederland.
Rond de 40euroquote:Op woensdag 6 januari 2010 08:32 schreef Zapper het volgende:
Wat was het totale orderbedrag?
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 15:05 schreef -wtf- het volgende:
Gister parfum pakketje opgehaald kon gelijk even aftikken bij tnt20 euro waarvan 15 euro inklaringskosten.Heeft bij elkaar 6 weken geduurd.
Mijne nietquote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.
Het is afhankelijk van welke verzendpartij ze gebruik maken. Bij de ene kun je er 10% vanuit gaan dat het langs de douane gaat en je mag betalen, bij de andere verzender is de kans klein. Bij USPS is de kans redelijk groot dat het pakket niet onderschept wordt heb ik wel eens begrepen, terwijl de kans bij UPS weer levensgroot is dat je wel extra mag betalen.quote:Op woensdag 6 januari 2010 12:09 schreef korting het volgende:
Ik heb een microfoon gezien op Amazon.com die ik graag wil hebben. Hij is hier ongeveer 50 euro goedkoper dan in Nederland (het gaat om een professionele microfoon + shock mount). Waarde: Ongeveer 70-80 euro.
Ik ben gewend van Chinese webshops dat ze het versturen als gift en dat er bijna nooit gezeik is met de douane. Maar als je via Amazon besteld, moet je dan zowiezo rekening houden met inklaringskosten e.d.?
hoe bedoel je? niet interresant?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:23 schreef Lolque het volgende:
[..]
FragranceX is niet eens zo heel intressant dus, op de 1 of andere manier word het pakketje van iedereen d'r tussen uit gepikt.
Het is goedkoop, maar omdat je pakketje eruit wordt gepikt en je dus moet bijbetalen is het niet zoveel goedkoper meer, misschien zelfs duurder.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:17 schreef tongytongylickylicky het volgende:
[..]
hoe bedoel je? niet interresant?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |