Dat mag gewoon hoor! Als het product functioneert maar is teruggebracht, mag hij weer als nieuw de schappen in. Vraag maar bij de mediamarktquote:Op donderdag 5 november 2009 20:45 schreef g0dz0r het volgende:
De 2 spycams 8GB ook binnen maar daar staat bij eentje nog een filmpje op.![]()
Wel grappig maar het is verkocht alszijnde nieuw dus daar gaan we nog even achteraan.
Ook als het niet meer in de originele verpakking zit? Nou ja mocht iemand interesse hebben, ik heb er eentje over.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:49 schreef Tarabass het volgende:
[..]
Dat mag gewoon hoor! Als het product functioneert maar is teruggebracht, mag hij weer als nieuw de schappen in. Vraag maar bij de mediamarkt
Hoeveel kost hij?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:53 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Ook als het niet meer in de originele verpakking zit? Nou ja mocht iemand interesse hebben, ik heb er eentje over.
[ afbeelding ]
20,- Zit trouwens ook een metalen ring bij waarmee je hem aan en uit kan zetten. Dingetje heeft een aan en uit knop waarmee je ook het filmen start en een schuifknopje om te kiezen tussen foto (1280x1024) of film (640x480), lekker simpel dus. ;-)quote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 21:57 schreef gers het volgende:
zit nog te twijfelen om een kanen te kopen maar welke een km-830 of 820 of en md52 iemand advies
Waarom niet? Achterkant er af, batterij er uit, achterkant er weer op?quote:Op donderdag 5 november 2009 22:01 schreef Skiet het volgende:
[..]
Alleen met MD52 ervaring. Dingen doen het prima, me vriendin heeft ze nu in gebruik en is tevreden. Ze had normaal Sennheisers maar die zijn stuk gegaan. Dus ze is wel wat gewend qua kwaliteit.
Trouwens.. over de benzine horloges van Budgetgadgets, ze zijn quartz alleen volgens mij kan je de batterij niet vervangen
quote:Op donderdag 5 november 2009 22:09 schreef veda het volgende:
[..]
Waarom niet? Achterkant er af, batterij er uit, achterkant er weer op?
Een beetje handige Harrie roflpantoffellollerpwnt dan natuurlijk gewoon een nieuw horloge bij de niet-lokale Chinees.quote:Op donderdag 5 november 2009 22:17 schreef Skiet het volgende:
[..]
Horlogekast zit op het bandje. Je kan niet bij de achterkant komen... bandje is 1 geheel
En waar is de link naar youtubequote:Op donderdag 5 november 2009 20:45 schreef g0dz0r het volgende:
De 2 spycams 8GB ook binnen maar daar staat bij eentje nog een filmpje op.![]()
Wel grappig ................
USB sloffen voor 7.50 euriquote:Op vrijdag 6 november 2009 00:34 schreef veda het volgende:
Op ibood nu magnetronsloffen voor 25 euro. Waren die hier niet goedkoper voorbij gekomen?
Ik weet het ook niet..quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:21 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
En waar is de link naar youtube![]()
Ik weet het wel, als je het leuk vind om naar een donker beeld te kijken en gebabbel over koetjes en kalfjes aan te horen in het chinees...... Niks bijzonders, waarschijnlijk tijdens het ompakken per ongeluk aangezet.quote:
Wtf, ik heb de zelfde, maar dan in zwart. Ik vind 't een super ding bij mij ging die een keer los omdat ik d'r aan zat te prutsen maar ik klikte er gewoon in en verder geen problemen mee gehad. Is alleen voor 's weekends en avondgelegenheden..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:45 schreef Skiet het volgende:
[..]
http://www.budgetgadgets.(...)st-watch-p-4782.html
In het wit... welke heb jij?
Inderdaad, maar geen terpetine gebruiken. Want dan overlijd hij.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik gebruikte vroeger wasbenzine in mijn (nep) zippo.
Ebay, gisteren eentje gekocht daar!quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:29 schreef groggy het volgende:
weet iemand waar ik de spycam MD80 of MD91 goedkoop kan krijgen?
voor hoeveel als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 6 november 2009 12:34 schreef Twizu het volgende:
[..]
Ebay, gisteren eentje gekocht daar!![]()
Ik moet trouwens echt niet teveel in dit topic kijken, jullie maken mij veelste materialistisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |