quote:Helderziendheid gratis
Uw cadeau: een echte talisman die volledig uw leven veranderen!
www.Gratis-Talisman.net
quote:Op donderdag 5 november 2009 14:52 schreef thecuriousone het volgende:
Effe een update over mijn zoektocht naar een microSD. Ik heb uiteindelijk bij FP besteld. Daar houden ze me nu ook al meer dan een week aan het lijntje... nu wordt gezegd dat ze het item normaal binnen 5 dagen terug op stock zullen hebben en dan zo snel mogelijk zullen opsturen. We zullen zien...
Voor de mensen die ook een cameraatje hebben besteld nadat ik erover begon. Die van mij is ook nog steeds niet binnen.
Heeft hier iemand al zo'n digitale pocket weegschaal van DX besteld (ik zie dat DP/PB en FP er ook hebben).
Wij bakken brood met de broodbakmachine maar ons keukenweegschaal is niet precies genoeg voor het afwegen van de gist. Daarom loopt het wel eens mis. Aangezien die pocket scales tot op 0.1 g precies zijn leek me dat wel wat... Iemand ervaringen?
Het is alleen de ''refill'' naald hequote:Op donderdag 5 november 2009 15:19 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
Ik heb nieuwe (zwarte) inkt nodig voor mijn HP PSC 1410 printer. Heeft iemand weleens zoiets als dit gebruikt: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.24666
Is in ieder geval wel erg goedkoop vergeleken met een dure HP inkt jet dingetje
Welke heb je? Die van mij is namelijk harstikke goed.quote:Op donderdag 5 november 2009 15:00 schreef Skiet het volgende:
Ik heb me Benzine horloge binnen! Voelt heel erg slecht aan het bandje, ben benieuwd hoe lang die het uit gaat houden. Ga hem nu even op de juiste tijd zetten en kijken of de tijd goed blijft lopen. Hoop krassen op het klokkie zelf aan de zijkanten en de cover is volgens mij van slechte kwaliteit plastic. Maar wat kan je dan verwachten voor die prijs? Nu even testen en dan laat ik het later weten hoe hij loopt.
Sniper kogelquote:
Haha, die kogel, me vader begon al te trippen toen die hem zag. toen gebruikte ik de aansteker functie, en zijn kop van..quote:Op donderdag 5 november 2009 15:28 schreef Twizu het volgende:
[..]
Sniper kogel![]()
Die tripod is trouwens wel echt té relaxed. Dat ding heeft echt een prijs / kwalteit van 20 (schaal 1:10)
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:40 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Manchester United tenue
New era pet
vest jas van Di0r
JJ riem
Sku van die aanstekerquote:
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:22 schreef thijs1994 het volgende:
[..]
Welke heb je? Die van mij is namelijk harstikke goed.
Naam van voetbalclub omkeren? het is geen merk hoorquote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ook voetbal clubs even de naam van veranderen
Waar gebruiken mensen die tripods voor? Zie het nut er niet van in (niet dat dat altijd nodig is haha)
I knowquote:Op donderdag 5 november 2009 15:20 schreef Dionysiou het volgende:
[..]
Het is alleen de ''refill'' naald he
quote:Op donderdag 5 november 2009 15:48 schreef Semmm het volgende:
[..]
Naam van voetbalclub omkeren? het is geen merk hoor
Zo'n kleine Tripod voegt inderdaad niet heel veel toe, je kunt dan net zo goed een boek oid gebruiken. Maar hé, het kost $1. Geef eens één goede reden waarom je het voor dat geld niet zal kopenquote:Op donderdag 5 november 2009 15:43 schreef Skiet het volgende:
[..]
Ook voetbal clubs even de naam van veranderen
Waar gebruiken mensen die tripods voor? Zie het nut er niet van in (niet dat dat altijd nodig is haha)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |