werkt nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Een video van een DVR MD80-namaak, gekocht van eBay waar anderen heb ook van hebben gekocht:
http://www.fusionmasters.nl/md80.wmv
De echte kwaliteit is nog íets beter omdat deze in Windows Movie Maker () ff snel is bewerkt en opgeslagen, maar deze kwaliteit kan je dus verwachten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het filmpje te maken?
Op Ebay staan er genoeg waar je op kunt bieden, ik heb er met een bieding één gewonnen voor $10 ong ¤7quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
eBay zoeken op DVR MD80.
Hij is nu opeens helemaal populair en gaat voor 15 euro weg, ik had net mazzel dat ik op tijd was.
Nog 5 minuten!quote:Gefeliciteerd Twizu! De veiling is bijna afgelopen en je bent momenteel de hoogste bieder.
En de resolutie?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben ik de eerste die de camera binnen heeft?
Zal zo videootje posten, ding werkt echt héél goed voor die 6,50
Ding is klein, mooi zwart, werkt als normale camera en webcam (ook in MSN).
Hehe, die site is wel écht klasse inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja sorry, kon hem alleen opslaan in WMV! Dat is het waarschijnlijk.
De site is trouwens niet van mij, maar van wat vrienden (heb zelf geen hosting en YouTube is bagger). Ze wilden een site puur voor AdSense maken, maar na 1 dag wat doen, zijn ze ermee gestopt.
Resolutie is 720x480 @ 30FPS
Ik heb geen adres balk in wmp:Pquote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef Skiet het volgende:
Open gewoon even windows media player en doe open url en copy paste hem daar
Of opslaan als![]()
Ja, ik zit er ook op te wachten nu.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik haat eBayers die mee dan 1 minuut van te voren bieden.
Beter!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Resolutie is 720x480 @ 30FPS
Die kwaliteit vind ik wel super goed voor die 6 euro.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:50 schreef mvc het volgende:
Hier nog een tweetal filmpjes van Youtube gemaakt met de MD80:
Filmpje
Filmpje
en een instrucitfilmpje:
Filmpje
Ja was al geluktquote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik zeg. Open WMP dan Bestand --> Url openen
Dat zou ook de originele kunnen zijn van AEE, die ik heb en op eBay stond is een namaak.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:53 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die kwaliteit vind ik wel super goed voor die 6 euro.
Nu deblokkeer je me op MSNquote:
Dan nog die namaak is ook nog van best goede kwaliteit.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zou ook de originele kunnen zijn van AEE, die ik heb en op eBay stond is een namaak.
Kan niet als ik je niet zie staan in mijn lijstquote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zou ook de originele kunnen zijn van AEE, die ik heb en op eBay stond is een namaak.
[..]
Nu deblokkeer je me op MSN
quote:Op donderdag 5 november 2009 17:48 schreef Metalfreak het volgende:
Waarom moet er eigenlijk altijd voor pakketjes van Dealextreme getekend worden? Moet ik morgen weer kijken dat ik op tijd bij het postkantoor ben, anders kan ik pas weer volgende week een keer terecht (als ik geluk heb om op tijd thuis te zijn van het werk...) Als er niet getekend hoefde te worden, konden ze het mooi bij mijn buurman afgeven die al lang met pensioen is.
26 oktober, had hem iets eerder verwacht, maar toch nog mooi op tijdquote:Op donderdag 5 november 2009 17:50 schreef GuitarJJ het volgende:
Nice MacorgaZ! Wanneer was jouw camera verzonden?
Mijn pakketje kwam aan in 34 dagen. Best snelquote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
26 oktober, had hem iets eerder verwacht, maar toch nog mooi op tijd.
quote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Mijn pakketje kwam aan in 34 dagen. Best snelZe hebben hem gelukkig in 2en gesplitst. Zodat ik minstens nog een maand kan wachten
Where is the sarcasmquote:Op donderdag 5 november 2009 18:35 schreef RhytmicalRemedy het volgende:
[..]
Mijn pakketje kwam aan in 34 dagen. Best snelZe hebben hem gelukkig in 2en gesplitst. Zodat ik minstens nog een maand kan wachten
Werkt lampen olie ook in die Nep Zippo's ? of kan ik beter die zippo fuel kopen?quote:
Ik gebruikte vroeger wasbenzine in mijn (nep) zippo.quote:Op donderdag 5 november 2009 18:37 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
Where is the sarcasm
[..]
Werkt lampen olie ook in die Nep Zippo's ? of kan ik beter die zippo fuel kopen?
Oke! Die van mij is ook 26 oktober verzonden! Zal deze week ook wel komen dan!quote:Op donderdag 5 november 2009 18:29 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
26 oktober, had hem iets eerder verwacht, maar toch nog mooi op tijd.
En dat gewoon in dat wol gieten?quote:Op donderdag 5 november 2009 18:41 schreef GuitarJJ het volgende:
[..]
Ik gebruikte vroeger wasbenzine in mijn (nep) zippo.
Jahquote:Op donderdag 5 november 2009 18:42 schreef Tazar_Yoot het volgende:
[..]
En dat gewoon in dat wol gieten?
Denk dat het met de 12 volt meer bedoeld is voor in de auto en zo..quote:Op donderdag 5 november 2009 19:56 schreef mstr het volgende:
1M RGB Flash 5050 SMD 60-LED Strip Light with IR Remote
1M RGB Flash 5050 SMD 60-LED Strip Light
Besteld.
Voor onder m'n bed.
Input: 100-240V, 0.5Aquote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Denk dat het met de 12 volt meer bedoeld is voor in de auto en zo..
Je telefoon laad je ook op op 230V?quote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Input: 100-240V, 0.5Aquote:Op donderdag 5 november 2009 20:21 schreef neo2000 het volgende:
[..]
Als je kijkt, zie je 2 stekkertjes zitten, waarbij je dus 2 strips aan kan sluiten.quote:Op donderdag 5 november 2009 20:26 schreef XyS het volgende:
[..]
Input: 100-240V, 0.5A
Nûh,
Maar hoezo 2 van die strips?
Kun je ze doorverbinden ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |