werkt nietquote:Op donderdag 5 november 2009 16:38 schreef MacorgaZ het volgende:
Een video van een DVR MD80-namaak, gekocht van eBay waar anderen heb ook van hebben gekocht:
http://www.fusionmasters.nl/md80.wmv
De echte kwaliteit is nog íets beter omdat deze in Windows Movie Maker () ff snel is bewerkt en opgeslagen, maar deze kwaliteit kan je dus verwachten.
quote:Op donderdag 5 november 2009 16:41 schreef Twizu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het filmpje te maken?
Op Ebay staan er genoeg waar je op kunt bieden, ik heb er met een bieding één gewonnen voor $10 ong ¤7quote:Op donderdag 5 november 2009 16:22 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
eBay zoeken op DVR MD80.
Hij is nu opeens helemaal populair en gaat voor 15 euro weg, ik had net mazzel dat ik op tijd was.
Nog 5 minuten!quote:Gefeliciteerd Twizu! De veiling is bijna afgelopen en je bent momenteel de hoogste bieder.
En de resolutie?quote:Op donderdag 5 november 2009 16:06 schreef MacorgaZ het volgende:
Ben ik de eerste die de camera binnen heeft?
Zal zo videootje posten, ding werkt echt héél goed voor die 6,50
Ding is klein, mooi zwart, werkt als normale camera en webcam (ook in MSN).
Hehe, die site is wel écht klasse inderdaadquote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Ja sorry, kon hem alleen opslaan in WMV! Dat is het waarschijnlijk.
De site is trouwens niet van mij, maar van wat vrienden (heb zelf geen hosting en YouTube is bagger). Ze wilden een site puur voor AdSense maken, maar na 1 dag wat doen, zijn ze ermee gestopt.
Resolutie is 720x480 @ 30FPS
Ik heb geen adres balk in wmp:Pquote:Op donderdag 5 november 2009 16:44 schreef Skiet het volgende:
Open gewoon even windows media player en doe open url en copy paste hem daar
Of opslaan als![]()
Ja, ik zit er ook op te wachten nu.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:49 schreef APPELBOOMZOR het volgende:
[..]
Ik haat eBayers die mee dan 1 minuut van te voren bieden.
Beter!quote:Op donderdag 5 november 2009 16:47 schreef MacorgaZ het volgende:
Resolutie is 720x480 @ 30FPS
Die kwaliteit vind ik wel super goed voor die 6 euro.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:50 schreef mvc het volgende:
Hier nog een tweetal filmpjes van Youtube gemaakt met de MD80:
Filmpje
Filmpje
en een instrucitfilmpje:
Filmpje
Ja was al geluktquote:Op donderdag 5 november 2009 16:52 schreef Skiet het volgende:
[..]
Gewoon doen wat ik zeg. Open WMP dan Bestand --> Url openen
Dat zou ook de originele kunnen zijn van AEE, die ik heb en op eBay stond is een namaak.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:53 schreef MagischMannetje het volgende:
[..]
Die kwaliteit vind ik wel super goed voor die 6 euro.
Nu deblokkeer je me op MSNquote:
Dan nog die namaak is ook nog van best goede kwaliteit.quote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zou ook de originele kunnen zijn van AEE, die ik heb en op eBay stond is een namaak.
Kan niet als ik je niet zie staan in mijn lijstquote:Op donderdag 5 november 2009 16:55 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Dat zou ook de originele kunnen zijn van AEE, die ik heb en op eBay stond is een namaak.
[..]
Nu deblokkeer je me op MSN
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |