quote:- En iedere vatandas die ik vergeten ben,.
Je hebt wel humor gast.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:39 schreef IHVK het volgende:
De Turken op FOK! bleven natuurlijk niet stil en de één na de andere meldde zich in dit topic. Zoveel Turken op FOK!? Iedereen schrok er wel een beetje van. Het leek wel bijna een tsunami,.
Insgelijks, lover.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:54 schreef Burakius het volgende:
Ik ga hier denk ik een tijdje niet meer komen. Het niveau is enorm gedaald. En als dat al niet erg is, barst het van ruzie's en shit. En als er geen ruzie is, gaat het wel over iets nietsnuttigs. Sowieso zijn de Turken hier op Fok echt verkaasde Turken (including myself).
En eerlijk gezegd vind ik jullie echte mafketels (en dat is nog zacht uitgedrukt) ( behalve op Slayage en Magnificent na).
p.s.
IVHK = testio torsis
Is dat negatief dan?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:57 schreef Bilmiyorem het volgende:
praat je nu slecht over jezelf, omdat je verkaasd bent?
ik weet niet wat jullie verkaasd noemen, dus ik kan er ook niet over oordelen, maar hij praat er wel over alsof het slecht is, dus ook over zichzelfquote:
Google wil ook niet echt helpen, ik dek dat hij iets in het latijn wilde schrijven, maar faalde.quote:
Mwah ik ben maar een infiltrant, kennisloos over dat onderwerp.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:58 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
ik weet niet wat jullie verkaasd noemen, dus ik kan er ook niet over oordelen, maar hij praat er wel over alsof het slecht is, dus ook over zichzelf
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Niet klagen, wat een plezier zal je hebben van een torso vol met geslachtsdelen zeg.
Het mooie is dat polygamie nog redelijk wat voorkomt in Turkije! Wat een mazzelaarquote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Niet klagen, wat een plezier zal je hebben van een torso vol met geslachtsdelen zeg, het staat alleen niet charmant. De seks daarentegen..
Beetje strategisch gaan liggen en je hele harem kan tekeer gaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het mooie is dat polygamie nog redelijk wat voorkomt in Turkije! Wat een mazzelaar.
Is toch ook Turkije, of niet soms? Anders weet ik wel een ander land waar het wél mag.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:16 schreef IHVK het volgende:
Polygamie in Turkije, wat heb ik gemist?
Hoogstens in het zuid-oosten.
Zitten daar de Koerden niet?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Is toch ook Turkije, of niet soms? Anders weet ik wel een ander land waar het wél mag.
Ben je goed in aandelen? Ik heb nog 'n stapel.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:22 schreef IHVK het volgende:
Haha ik weet. Ik ging er even heel serieus op in. Komt omdat ik een heel serieus iets aan het lezen ben want ik ben eindelijk begonnen aan mijn huiswerk.
Beh die heb ik een tijd terug moeten doen, een boek waar je na een maand lezen nog niet uit bent. Ik heb sowieso een hekel ontwikkeld aan Marketing en Methodology boeken, zo langdradig en volgepropt met wetten van Porter en dat is 't dan wel weer.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:32 schreef wikwakka2 het volgende:
Ik moet nog mijn hele methodology (Business Research Methods) boek lezen, wat een kutvak zeg. Over twee weken tentamens.
Oh my.. ja dat is nog een graadmeter hoger inderdaad, moleculaire biologie.. mijn brein explodeert al bij het idee alleen.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:33 schreef IHVK het volgende:
Ik ben fotosynthese aan het analyseren op moleculair niveau dat is pas moeilijk.
Read and cry.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:35 schreef wikwakka2 het volgende:
Dat is niks vergeleken met Ideographic vs. Nomothetic Explanations.
Ah, is het ook al zo'n standaard vak (net als statistiek)?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Methodologie (en statistiek) is inderdaad kut. Tentamens zijn wel redelijk makkelijk though.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |