Zoiets moet je toch ook gewoon zelf ontdekken. Wij weten niet wat je leuk vindt (en ik hóéf dat ook niet te weten). Ga zelf 's op zoek.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Viswijfje het volgende:
![]()
zoals the-ed maar dan minder saai!! hij schrijft wel lekker veel maar t boeit echt nietb
Nee hoor. 1 uitroepteken of vraagteken wekt aanzienlijk minder irritatie op dan veelquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:46 schreef Incolumis het volgende:
[..]
alleen volgen
en 1 uitroepteken en vraagteken heeft net zo veel werking als veel tekens.
Neuh. Dan voelen zij zich eerder gevleid van "whoei, ik ben boeiend".quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
en vinden vreemde t niet vreemd als je ze ineens gaat volgen?
http://www.tweepz.com/quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:02 schreef Viswijfje het volgende:
maar hoe ga je op zoek dan? je kan zoeken op namen maar dan moet ik al wel namen weten!
kun je niet zoeken op hobbies?
en vinden vreemde t niet vreemd als je ze ineens gaat volgen?
my point exactlyquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:04 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Nee hoor. 1 uitroepteken of vraagteken wekt aanzienlijk minder irritatie op dan veel.
Gast, blijf zeiken ofzo. Je hoeft niet te twiteren.quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:17 schreef Viswijfje het volgende:
is er geen nederlandse twitter hier staat heel veel engels op!!
sorrie hoor dat ik VRAGEN STEL!!! daar zijn topics toch voor??quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:22 schreef Bragi het volgende:
[..]
Gast, blijf zeiken ofzo. Je hoeft niet te twiteren.
maar die zijn er niet en ik weet niet hoe ik moet beginnenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Witchfynder het volgende:
Dit topic is momenteel aanzienlijk amusanter dan Twitter zelf.
Viswijfje: als er al een aantal mensen zijn die jou volgen, vraag daar dan zoiets als "Kunnen jullie nog toffe mensen aanraden om te volgen?". Wellicht komen zij met briljante suggesties.
wie dan?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:28 schreef Incolumis het volgende:
je zegt net zelf dat jouw vriendinnen twitter niet snappen, nou, ik weet er nog eentje
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:26 schreef Bragi het volgende:
Godverdomme, ik heb er genoeg van viswijfje is een kloon van
Dude, ik denk dat wij gewoon beter kunnen gaan lunchen en dit laten rustenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Incolumis het volgende:
ben je echt zo dom?
quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dude, ik denk dat wij gewoon beter kunnen gaan lunchen en dit laten rusten. Beter voor de bloeddruk
.
lunch is net voorbijquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:32 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Dude, ik denk dat wij gewoon beter kunnen gaan lunchen en dit laten rusten. Beter voor de bloeddruk
.
Je kunt Twitter met een hoop synchroniseren (Myspace, Hyves, Facebook), maar met Fok nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:42 schreef Viswijfje het volgende:
iiiiiiieeeks ik word gevolgd!!!! is t van hier?
en kun je ook aanzetten dat al je fokberichten op twitter komen?
hoe zie je dat? hij is best sexie is ie echt niet van hier??quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:55 schreef Nizno het volgende:
ja dat kan.
Net als dat je al je krabbels op twitter kan zetten.
En je volger is een spammert
heb soms cup a soup, maar da's geen echte soep vergeleken met dikke soep met ballenquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:34 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Was het lekker? Ik heb tomatensoep. Daar geldt echter niet dat 1 bal beter is dan 10
.
/tweet
oh dan ben ik datquote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
hoe zie je dat? hij is best sexie is ie echt niet van hier??
tomatensoep uit blik is het lekkerstequote:Op woensdag 27 januari 2010 12:56 schreef Incolumis het volgende:
[..]
heb soms cup a soup, maar da's geen echte soep vergeleken met dikke soep met ballen
Whut?quote:Op woensdag 27 januari 2010 12:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]![]()
.
Mensen met Yvonne citaten in hun sig vind ik sowieso al verdacht.
Wat triestquote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:30 schreef yvonne het volgende:
Op dinsdag 9 februari organiseert DeJaap.nl in samenwerking met Ted.nl en cafe Stairway to Heaven een voor Nederland uniek evenement: twittershizzle. Een meeting voor uitsluitend twittergebruikers, in een échte goede kroeg, om te netwerken, te meeten of om offline bier te drinken met gelijkgestemden.
Er is live muziek en optredens van onder anderen: Propria Cures, Peter Pannekoek, Ebru Umar, Jurg van Ginkel, Henk van Straten en een live interview met HP/DeTijd en algemeen Audax-hoofdredacteur Jan Dijkgraaf. Tim den Besten zal verslag doen via de livestream van Ted.nl.
Nagenoeg alle gasten zijn actief op twitter en reeds 300 twitteraars hebben zich aangemeld. Het maximum aantal gasten is 500. Aanmelding en toegang zijn gratis, het bier niet. Vol = vol.
Op de Twittershizzle zijn grote schermen aanwezig zodat er live kan worden getwitterd Tevens zullen de nu al legendarische Paint-cartoons van Bas Paternotte worden vertoond.
Twittershizzle, dinsdag 9 februari, Stairway to Heaven, Mariaplaats, Utrecht.
Deuren open: 18:00 uur. Aanvang programma: 19:00 uur.
Online info zie: http://www.twittershizzle.nl
Zelfs één der organisatie zei tegen mij dat het niet uniek (wat het voor hen niet minder leuk maakt).quote:Op vrijdag 29 januari 2010 11:37 schreef Bragi het volgende:
"Een voor Nederland uniek evenement"
Yeah no.
En Nico Dijkshoorn haakte af, omdat hij het een te groot stuif es in-gehalte vond hebben.
Schrijver van het stukje is journalist en persberichten rondgestuurd door een bekende naam wordt heus door het ANP eerder opgepikt.quote:Op zaterdag 30 januari 2010 12:11 schreef Dr_Flash het volgende:
http://www.nu.nl/internet(...)n-utrechts-cafe.html
Ziek. Iedere zaterdag is er wel ergens een subforum van Fok wat een meet heeft in de stairway. Nu beweert Twitter een community te zijn (onzin natuurlijk) en een IRL meet haalt de nationale nieuwskanalenDroevig.
Dat wilde ik net gaan doen.quote:Dit topic is niet bedoeld om Twitter af te zeiken!
Net als twitter nu dus, ongeveer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Wel een grote vleeschkeuring naturlich
Je ken natuurlijk ook gewoon wat terugzeggen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Viswijfje het volgende:![]()
zoals the-ed maar dan minder saai!! hij schrijft wel lekker veel maar t boeit echt nietb
En door het ANP verneuktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schrijver van het stukje is journalist en persberichten rondgestuurd door een bekende naam wordt heus door het ANP eerder opgepikt.
er staat een of andere nerd bij de deur en je komt misschien op TV? Tsja.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef yvonne het volgende:
Ik durf niet en ik ken niemand en en en #muurbloempje
The ED ken je sowieso wel. Da's die man met dat kekke baardje.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef yvonne het volgende:
Ik durf niet en ik ken niemand en en en #muurbloempje
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
The ED ken je sowieso wel. Da's die man met dat kekke baardje.
Als iedereen dezelfde kleding aan zou trekken als op z'n avatar zou het niet zo moeilijk zijn.
wel herkenbaar, dusquote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe een gele roos in mijn aars!
Ik ken verder niemandquote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
er staat een of andere nerd bij de deur en je komt misschien op TV? Tsja.
Was je hem wel eerst?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe een gele roos in mijn aars!
Ikke klein dik trolletje van me!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken verder niemandJij bent er, da's een, en verder?
die gele roos? Ja zeker!quote:
Hmm, nee verder weet ik ook niet...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken verder niemandJij bent er, da's een, en verder?
Als @ikbendries komt, zou de opkomst wel eens bijzonder tegen kunnen vallen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, nee verder weet ik ook niet...
Dries Roelvink?
Ik keheeeeeen je toch helemaahaal niet nohoooooooooog!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ikke klein dik trolletje van me!
Ja hoi Dries, ik ben yvonnequote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, nee verder weet ik ook niet...
Dries Roelvink?
MOOI! verrassingsaanval voor al die permabans die ik van je gehad heb!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik keheeeeeen je toch helemaahaal niet nohoooooooooog!
lol, nee volgens mij vinden veel mensen hem wel cool op twitter, hij doet het leuk in ieder geval.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Als @ikbendries komt, zou de opkomst wel eens bijzonder tegen kunnen vallen.
Lijkt me een aardige gast,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol, nee volgens mij vinden veel mensen hem wel cool op twitter, hij doet het leuk in ieder geval.
Ik volgde hem sowieso niet, om frustraties te voorkomen. Ik zal z'n twitter eens bekijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol, nee volgens mij vinden veel mensen hem wel cool op twitter, hij doet het leuk in ieder geval.
ik sta bij de deur ja, maar ws niet de hele tijd, ophalen na afloop zal geen probleem zijn denk ik hoor. en anders ben ik er sowieso nog, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige gast,
oh, deur, jij?
Want ooit moet iteejer me komen halen anders kom ik nooooit thuis
Moet ie nog mailen?
We vertellen 'm nu dat ie zijn haters moet afzeikenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:07 schreef JJH het volgende:
@ikbendries reageert wel veel zeg!
Let's give it a go.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
We vertellen 'm nu dat ie zijn haters moet afzeiken
Hij post altijd lekker mee, ja
quote:M'n grootste gayfan heeft verstand van muziek poe he! RT @MacBreQ: @ikbendries Zingen op MIDI-bestandjes is gewoon geen muziek. Klaar.
Vanavond maar even netwerk kijkenn dan.quote:Op woensdag 10 februari 2010 10:24 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben nog aan het bijkomen van al het praten, handjes schudden, knuffelen en bier drinken man!
Interview met BNR en Netwerk en nog een krant gehad, misschien hoor of zie je daar iets terug..
ik weet niet zeker of er vanavond al iets over is, ik meen "donderdag waarschijnlijk" gehoord te hebben. Ook geen idee of ze mij er niet uitknippen.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Vanavond maar even netwerk kijkenn dan.
Een item over een social network in netwerk.
Vooruit dan maarquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
ook maar eens melden hier:
http://twitter.com/ceased2be
*vereert is*quote:
Ja, had ik ook al langs zien komen idd.ook wel een fijn idee.quote:Op woensdag 10 februari 2010 11:47 schreef EchnaDarr het volgende:
In Eindhoven is op 2 april een volledig gecrowsource twitterfeest. Effenaar levert de zaal, de bandjes melden zichzelf aan en vervolgens wordt door de bezoekers geselecteerd. Geniaal idee!
http://www.twitterfeest.com/
Dan kom je toch niet?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef Incolumis het volgende:
gezellig, afspreken vanwege het twitteren, om vervolgens daar ook continue tweets te plaatsen
Ik heb je niet gezien!quote:
Says who?quote:Op woensdag 10 februari 2010 12:52 schreef Incolumis het volgende:
gezellig, afspreken vanwege het twitteren, om vervolgens daar ook continue tweets te plaatsen
Ja, maar dat zou niet de enige reden moeten zijnquote:Op woensdag 10 februari 2010 14:49 schreef ThE_ED het volgende:
Er werd overigens relatief weinig getweet door een netwerkstoring bij Vodafone.
Ben benieuwd of mijn "ik tweet eigenlijk niet in de kroeg" nog bij Netwerk terug komt.quote:Op woensdag 10 februari 2010 15:45 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ja, maar dat zou niet de enige reden moeten zijn.
Ik zag dat nr 26 zich weer had afgemeld... dus ik meld me wel weer aanquote:Op woensdag 10 februari 2010 10:57 schreef Ceased2Be het volgende:
ook maar eens melden hier:
http://twitter.com/ceased2be
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |