Net als twitter nu dus, ongeveer?quote:Op vrijdag 29 januari 2010 12:43 schreef shinydiscoball het volgende:
Wel een grote vleeschkeuring naturlich
Je ken natuurlijk ook gewoon wat terugzeggen..quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:57 schreef Viswijfje het volgende:![]()
zoals the-ed maar dan minder saai!! hij schrijft wel lekker veel maar t boeit echt nietb
En door het ANP verneuktquote:Op zaterdag 30 januari 2010 14:35 schreef yvonne het volgende:
[..]
Schrijver van het stukje is journalist en persberichten rondgestuurd door een bekende naam wordt heus door het ANP eerder opgepikt.
er staat een of andere nerd bij de deur en je komt misschien op TV? Tsja.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef yvonne het volgende:
Ik durf niet en ik ken niemand en en en #muurbloempje
The ED ken je sowieso wel. Da's die man met dat kekke baardje.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef yvonne het volgende:
Ik durf niet en ik ken niemand en en en #muurbloempje
quote:Op maandag 8 februari 2010 23:40 schreef JJH het volgende:
[..]
The ED ken je sowieso wel. Da's die man met dat kekke baardje.
Als iedereen dezelfde kleding aan zou trekken als op z'n avatar zou het niet zo moeilijk zijn.
wel herkenbaar, dusquote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe een gele roos in mijn aars!
Ik ken verder niemandquote:Op maandag 8 februari 2010 23:39 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
er staat een of andere nerd bij de deur en je komt misschien op TV? Tsja.
Was je hem wel eerst?quote:Op maandag 8 februari 2010 23:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe een gele roos in mijn aars!
Ikke klein dik trolletje van me!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken verder niemandJij bent er, da's een, en verder?
die gele roos? Ja zeker!quote:
Hmm, nee verder weet ik ook niet...quote:Op maandag 8 februari 2010 23:47 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik ken verder niemandJij bent er, da's een, en verder?
Als @ikbendries komt, zou de opkomst wel eens bijzonder tegen kunnen vallen.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, nee verder weet ik ook niet...
Dries Roelvink?
Ik keheeeeeen je toch helemaahaal niet nohoooooooooog!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:48 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ikke klein dik trolletje van me!
Ja hoi Dries, ik ben yvonnequote:Op maandag 8 februari 2010 23:51 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Hmm, nee verder weet ik ook niet...
Dries Roelvink?
MOOI! verrassingsaanval voor al die permabans die ik van je gehad heb!quote:Op maandag 8 februari 2010 23:56 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik keheeeeeen je toch helemaahaal niet nohoooooooooog!
lol, nee volgens mij vinden veel mensen hem wel cool op twitter, hij doet het leuk in ieder geval.quote:Op maandag 8 februari 2010 23:52 schreef JJH het volgende:
[..]
Als @ikbendries komt, zou de opkomst wel eens bijzonder tegen kunnen vallen.
Lijkt me een aardige gast,quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol, nee volgens mij vinden veel mensen hem wel cool op twitter, hij doet het leuk in ieder geval.
Ik volgde hem sowieso niet, om frustraties te voorkomen. Ik zal z'n twitter eens bekijken.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:00 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
lol, nee volgens mij vinden veel mensen hem wel cool op twitter, hij doet het leuk in ieder geval.
ik sta bij de deur ja, maar ws niet de hele tijd, ophalen na afloop zal geen probleem zijn denk ik hoor. en anders ben ik er sowieso nog, natuurlijk.quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Lijkt me een aardige gast,
oh, deur, jij?
Want ooit moet iteejer me komen halen anders kom ik nooooit thuis
Moet ie nog mailen?
We vertellen 'm nu dat ie zijn haters moet afzeikenquote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:07 schreef JJH het volgende:
@ikbendries reageert wel veel zeg!
Let's give it a go.
quote:Op dinsdag 9 februari 2010 00:10 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
We vertellen 'm nu dat ie zijn haters moet afzeiken
Hij post altijd lekker mee, ja
quote:M'n grootste gayfan heeft verstand van muziek poe he! RT @MacBreQ: @ikbendries Zingen op MIDI-bestandjes is gewoon geen muziek. Klaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |