twitter.com zelf ook, alleen telt de lange url wel voor je aantal tekens..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:37 schreef Tonio-mcdo het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja.
Overigens voor degene die vragen om url verkleinen. Clients als tweetdeck doen dat vanzelf.
idd slecht voorbeeldquote:Op zaterdag 16 januari 2010 13:42 schreef Apotheose het volgende:
[..]
www.fok.nl is korter dan http://bit.ly/7sO2f3
om dit soort berichten?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 14:39 schreef Re het volgende:
altijd leuk om een actieve #fok search op twitter te hebben
quote:Fok... kan iemand saam met my slaap vanaand???:)
Dat lijkt wel zuidafrikaans.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
om dit soort berichten?
http://twitter.com/corpseGrl303/status/7827275052
[..]
Das geen #fok searchquote:Op zaterdag 16 januari 2010 15:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
om dit soort berichten?
http://twitter.com/corpseGrl303/status/7827275052
[..]
Dat is iemand die de feed van o.a. de weblog aan zn account gekoppeld heeft. Maar als fok weer eens plat ligt is het wel grappig om alle paniekberichten te lezenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:27 schreef EchnaDarr het volgende:
[..]
En wat is daar de lol van? Tig berichtjes van hetzelfde account
BN'ers volgen?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Seven. het volgende:
Wat is de meerwaarde van twitter als iedereen zijn statussen al bijhoudt in mijn facebook?
Ik gebruik geen feesboek.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Seven. het volgende:
Wat is de meerwaarde van twitter als iedereen zijn statussen al bijhoudt in mijn facebook?
Omdat twitter meer is dan alleen maar "ik ben nu op school" e.d.?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:29 schreef Seven. het volgende:
Voor veel gebruikers niet. Facebook is ook meer trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:47 schreef qu63 het volgende:
[..]
Omdat twitter meer is dan alleen maar "ik ben nu op school" e.d.?
Voor de mensen die ik follow niet, anders volg ik ze ook niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:23 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Voor veel gebruikers niet. Facebook is ook meer trouwens.
Leuk.quote:Op maandag 9 november 2009 09:43 schreef Tijgertje. het volgende:
Ik heb een nieuwe twitter layout!
Klik.
Die heeft kuren ja..ligt niet aan jou!quote:Op woensdag 9 december 2009 09:13 schreef frame-saw het volgende:
Heeft Twitter de laatste tijd veel kuren of ligt dat aan mij?
Hij ligt er weer uit dus ik kan niet op twitterfail zoeken ofzo
Goh, meneer wordt ook eens wakkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 12:59 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Heb je het weer gesloopt? Zucht.. Prutser
Bron?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:21 schreef Bragi het volgende:
Komt door de nieuwe aardbeving op Haïti, lijkt me?
http://www.cnn.com/2010/W(...)ke/index.html?hpt=C1quote:
Common sense.quote:
Een half uur vind jij 'al lang'?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:42 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Zeg, ik was al lang wakker hoor.
Boeiend.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het was heul wel langer dan een half uur. 10u stond ik naast mijn bed hoor
Ja, normaal gesproken doen we dit via twitter, maar dat ging dus even nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend.Heeft dit met Twitter te maken?
En 5 minuten later lag je er weer in zekerquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Siegfried het volgende:
[..]
Het was heul wel langer dan een half uur. 10u stond ik naast mijn bed hoor
quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:51 schreef Bragi het volgende:
[..]
Boeiend.Heeft dit met Twitter te maken?
Dat dus.quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:52 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, normaal gesproken doen we dit via twitter, maar dat ging dus even niet
Nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 13:53 schreef qu63 het volgende:
[..]
En 5 minuten later lag je er weer in zeker
Heb je al ontbeten?quote:
Ha!quote:
Dus niet per se door Haïti...quote:Extremely high volume of whales 1 hour ago
We are experiencing an outage due to an extremely high number of whales. Our on-call team is working on a fix.
Update (5:18a): We are recovering from this incident. A sudden failure coupled with problems in switching to a backup system produced a high number of errors for around 90 minutes. This made the site largely inaccessible. No data was lost or compromised during this outage.
Tja, kinkfm zet het zelf op de site, maar nog steeds is niet duidelijk waarom geloof ik..quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:46 schreef JJH het volgende:
Zojuist weer een gevalletje dat twitter sneller was als de conventionele nieuwsbronnen. KinkFM DJ @arjengrolleman is overleden.
Bizar nieuws trouwens.
2 minuten voor 8 al ja, ik zag het.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:45 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tja, kinkfm zet het zelf op de site, maar nog steeds is niet duidelijk waarom geloof ik..
Wikipedia was ook wel erg snel met aanpassen..
Ja, veel meer dan "DJ Arjen Grolleman is overleden op 37-jarige leeftijd" was er niet van te maken.. Ideaal voor 140 tekens, niet voor een item in de krant..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:46 schreef JJH het volgende:
[..]
2 minuten voor 8 al ja, ik zag het.
Maar nu.nl en ook fok.nl kwamen er pas een half uurtje later mee.
Daar komt het wel op neer ja, maar op de site van kinkfm staat wel wat meer, en je kunt er ook altijd een klein bio'tje aan toevoegen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:49 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ja, veel meer dan "DJ Arjen Grolleman is overleden op 37-jarige leeftijd" was er niet van te maken.. Ideaal voor 140 tekens, niet voor een item in de krant..
Tja, dat is alleen een verhaal over wie hij was en wat hij gedaan heeft..quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:50 schreef JJH het volgende:
[..]
Daar komt het wel op neer ja, maar op de site van kinkfm staat wel wat meer, en je kunt er ook altijd een klein bio'tje aan toevoegen.
Ik had het gelezen ja. De echte oorzaak zal wel niet snel bovenkomen, misschien maar beter ook.quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
Tja, dat is alleen een verhaal over wie hij was en wat hij gedaan heeft..
Zelfde voor het artikel op fok.. De enige vraag die blijft is wat er nou precies gebeurt is..
Alhoewel dit wel een redelijk antwoord geeft: http://twitter.com/JeroenMarre/status/7997720564
Je kan het ook toevoegen aan je profiel (in de 'bagger'-layout), zo kan je ook bij users zien of ze twitter hebben (mits het ingesteld is)quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:05 schreef Viswijfje het volgende:
is dit het topic voor twitters te delen?
Ik ben http\www.twitter.com\viswijfje!! Heeft Yvonne ook twitter? en SL? en ladidadida en hugo?
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefsquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:12 schreef Viswijfje het volgende:
Waar staat dat dan? en is er ook een lijstje met twitters van fokmensen. wel de leuke want sommige zijn echt saaaai hiero
Omdat ze gewoon niet werken, je hoeft dus niets te installeren..quote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:21 schreef Viswijfje het volgende:
waarom werken de plaatjes niet op twitter? als iktyp krijg ik niet zon poppetje
moet je die installerene?
wat stom dat dat niet werkt is toch niet zo moeilijk? op hyves en sugababes kan je ook gewoon plaatjes kiesen ookal zijn die anders dan van fokquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:37 schreef qu63 het volgende:
[..]
http://forum.fok.nl/fok/edit_prefs
[..]
Omdat ze gewoon niet werken, je hoeft dus niets te installeren..
Omdat het meer is dan alleen een website, er zijn veel programma's waarme je kunt twitterenquote:Op zaterdag 23 januari 2010 13:45 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
wat stom dat dat niet werkt is toch niet zo moeilijk? op hyves en sugababes kan je ook gewoon plaatjes kiesen ookal zijn die anders dan van fok
Geloof er niks van..zag ik ook staan RIP Johnny Deppquote:Op zondag 24 januari 2010 13:11 schreef Re het volgende:
oh ja Johnny Depp is dood
http://www.google.co.uk/search?q=johnny+depp+RIP&hl=en&safe=off&tbs=rltm:1&tbo=u&ei=IThcS_TsGMne-Qbx4sAI&sa=X&oi=realtime_result_group_more_results_link&ct=title&resnum=5&ved=0CBwQ5QUwBA
Op twitter zag ik dat staan ja ..niet via jou link Requote:Op zondag 24 januari 2010 13:37 schreef Re het volgende:
nee hoor, de hoax is waar
http://twitter.com/#searc(...)0%22Johnny%20Depp%22
quote:Op zondag 24 januari 2010 14:19 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Op twitter zag ik dat staan ja ..niet via jou link ReMaar op twitter..geloof er niets van.
quote:
meer mensen volgenquote:Op dinsdag 26 januari 2010 15:00 schreef Viswijfje het volgende:
wat moet je doen als je op twitter nooit berichten krijgt???
makkelijkste is seesmic of een ander programma te gebruiken.. op de site van twitter klik je op @jenaam om te kijken wie er naar jou ge@ heeft.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:28 schreef shinydiscoball het volgende:
Waar kun je zien dat mensen op je gereageerd hebben? Soms klik ik op een link en dat zie ik een tweet met allemaal berichtjes eronder. Maar als ik het zelf probeer lukt het niet? *twittern00b
twitter.comquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:37 schreef Haaibaaike het volgende:
Welke site van twitter? Waar jij je account hebt.
Vooral ThE_ED. Ik had binnen een half uur 16 mensen die mij gingen volgen, waarvan de helft van Fokquote:
Aaah ok, thanksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijkste is seesmic of een ander programma te gebruiken.. op de site van twitter klik je op @jenaam om te kijken wie er naar jou ge@ heeft.
Op hun naam klikken? Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja maar ik bedoelde het eigenlijk bij andere mensen? Sorry
Nou nee gewoon als je ziet dat ze op mensen reageren, dat je dan kunt zien wat die ander heeft gezegd, Maar daarvoor klik je dan gewoon op de naam van diegene waarop ze reageren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op hun naam klikken? Of bedoel je dat niet?
Ooooh, je bedoelt een soort quotefunctie, zoals hier? Nee, dat heb je niet. Daar is Twitter ook niet voor bedoeld geloof ik. Gister had ik een discussie met 3 personen en dat werkt gewoon niet echt via Twitter. Je kunt niet relaxt met een discussie meelezen ofzo (tenzij via een tool ofzo).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou nee gewoon als je ziet dat ze op mensen reageren, dat je dan kunt zien wat die ander heeft gezegd, Maar daarvoor klik je dan gewoon op de naam van diegene waarop ze reageren?
Pff ik verwar mezelf
Tenzij je ze alledrie volgt, dan is het gewoon makkelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooh, je bedoelt een soort quotefunctie, zoals hier? Nee, dat heb je niet. Daar is Twitter ook niet voor bedoeld geloof ik. Gister had ik een discussie met 3 personen en dat werkt gewoon niet echt via Twitter. Je kunt niet relaxt met een discussie meelezen ofzo (tenzij via een tool ofzo).
kun je ook in je profiel van fok veranderen, krijg je zo'n mooi knopje boven je postquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke, dan is het duidelijk!
http://www.twitter.com/bumblesss trouwens
Weet ik, maar dat wil ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kun je ook in je profiel van fok veranderen, krijg je zo'n mooi knopje boven je post
die volg ik maar ik heb er nog steeds geen zo is twitter best saaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vooral ThE_ED. Ik had binnen een half uur 16 mensen die mij gingen volgen, waarvan de helft van Fok.
Dan ben je blijkbaar niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die volg ik maar ik heb er nog steeds geen zo is twitter best saai
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Incolumis het volgende:
nou ik zie net je twitter posts, 1 advies, blijf maar lekker bij hyves
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Incolumis het volgende:
je linkje werkt trouwens niet, staat 2 keer www.twitter.com in
alleen volgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb een berichje!!! kun je ook vriendinen worden op twitter??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |