Vooral ThE_ED. Ik had binnen een half uur 16 mensen die mij gingen volgen, waarvan de helft van Fokquote:
Aaah ok, thanksquote:Op dinsdag 26 januari 2010 21:33 schreef Nizno het volgende:
[..]
makkelijkste is seesmic of een ander programma te gebruiken.. op de site van twitter klik je op @jenaam om te kijken wie er naar jou ge@ heeft.
Op hun naam klikken? Of bedoel je dat niet?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:30 schreef shinydiscoball het volgende:
Oja maar ik bedoelde het eigenlijk bij andere mensen? Sorry
Nou nee gewoon als je ziet dat ze op mensen reageren, dat je dan kunt zien wat die ander heeft gezegd, Maar daarvoor klik je dan gewoon op de naam van diegene waarop ze reageren?quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:31 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Op hun naam klikken? Of bedoel je dat niet?
Ooooh, je bedoelt een soort quotefunctie, zoals hier? Nee, dat heb je niet. Daar is Twitter ook niet voor bedoeld geloof ik. Gister had ik een discussie met 3 personen en dat werkt gewoon niet echt via Twitter. Je kunt niet relaxt met een discussie meelezen ofzo (tenzij via een tool ofzo).quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:35 schreef shinydiscoball het volgende:
[..]
Nou nee gewoon als je ziet dat ze op mensen reageren, dat je dan kunt zien wat die ander heeft gezegd, Maar daarvoor klik je dan gewoon op de naam van diegene waarop ze reageren?
Pff ik verwar mezelf
Tenzij je ze alledrie volgt, dan is het gewoon makkelijk.quote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Ooooh, je bedoelt een soort quotefunctie, zoals hier? Nee, dat heb je niet. Daar is Twitter ook niet voor bedoeld geloof ik. Gister had ik een discussie met 3 personen en dat werkt gewoon niet echt via Twitter. Je kunt niet relaxt met een discussie meelezen ofzo (tenzij via een tool ofzo).
kun je ook in je profiel van fok veranderen, krijg je zo'n mooi knopje boven je postquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:40 schreef shinydiscoball het volgende:
Oke, dan is het duidelijk!
http://www.twitter.com/bumblesss trouwens
Weet ik, maar dat wil ik nietquote:Op woensdag 27 januari 2010 09:49 schreef Incolumis het volgende:
[..]
kun je ook in je profiel van fok veranderen, krijg je zo'n mooi knopje boven je post
die volg ik maar ik heb er nog steeds geen zo is twitter best saaiquote:Op dinsdag 26 januari 2010 22:26 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Vooral ThE_ED. Ik had binnen een half uur 16 mensen die mij gingen volgen, waarvan de helft van Fok.
Dan ben je blijkbaar niet interessant genoeg.quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:02 schreef Viswijfje het volgende:
[..]
die volg ik maar ik heb er nog steeds geen zo is twitter best saai
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:36 schreef Incolumis het volgende:
nou ik zie net je twitter posts, 1 advies, blijf maar lekker bij hyves
quote:Op woensdag 27 januari 2010 11:45 schreef Incolumis het volgende:
je linkje werkt trouwens niet, staat 2 keer www.twitter.com in
alleen volgenquote:Op woensdag 27 januari 2010 11:44 schreef Viswijfje het volgende:
ik heb een berichje!!! kun je ook vriendinen worden op twitter??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |