abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 november 2009 @ 22:20:13 #101
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74588064
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:05 schreef Bhuddy het volgende:
Damn, nog twee dagen. Ik heb er steeds meer en meer zin in Schpannennddd. Overigens even heb ik even overlegd met m'n rijinstructeur over het videomateriaal, dat mag ik alleen zonder geluid (en versneld) publiceren. Dus veel nut voor jullie heeft 't niet, maar ach, toch leuk Zal 't fragment speciaal voor smk even ertussenuit knippen wanneer ik i'm yours zing
waarom persé zonder geluid en versneld?
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
ooo, it's that magic touch.
pi_74589317
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 22:20 schreef monsterd. het volgende:

[..]

waarom persé zonder geluid en versneld?
Zonder geluid omdat er anders gewoon hele rijlessen op internet staan. Best logisch. Versneld is meer een technisch probleem, 2 uur les = 8GB aan film, dat gaat nooit passen online. Dus daarom versneld Kan best fragmenten laten zien, maar zonder geluid.
  woensdag 11 november 2009 @ 14:30:59 #103
253447 Ethanolic
TOUCH UR FUKIN CHEST BRAH
pi_74604646
Zojuist geslaagd voor mijn theorie, 3 fout.
Morgen praktijk aanvragen.
Deathlift or Die.
  woensdag 11 november 2009 @ 15:29:40 #104
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_74606350
quote:
Op dinsdag 10 november 2009 19:40 schreef Irritatie100 het volgende:
Wat is er eigenlijk met het CBR in Rotterdam Noord gebeurd? Toen ik nog leste (anderhalf jaar geleden alweer ) kwam ik er elke les en was het ook altijd druk. Laatste tijd kom ik er vaak langs en elke keer is het parkeerterrein gewoon helemaal leeg
Je kan tegenwoordig ook in Barendrecht praktijkexamen doen, het is ook de bedoeling dat het daar allemaal heen gaat. Volgens mij dan.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_74612608
quote:
Op maandag 9 november 2009 17:52 schreef singlemetkids het volgende:

[..]

hoi

top dat je nu weer begonnen bent. Moet goed komen toch ? Waar moet je straks examen doen ?
hahanou ik hoop het en heb er ook wel vertrouwen in, maar toch al zenuwen hoor! en heb nog niet eens de helft van de lessen gehad!, ik woon in lelystad en doe examen in harderwijk, daar rijd ik nu elke keer ook en stukje ermelo erbij. morgen weer les!!
pi_74613067
quote:
Op woensdag 11 november 2009 15:29 schreef TC03 het volgende:

[..]

Je kan tegenwoordig ook in Barendrecht praktijkexamen doen, het is ook de bedoeling dat het daar allemaal heen gaat. Volgens mij dan.
Logisch ja, Barendrecht verkiezen boven Rotterdam Of is het CBR in Zuid nog wel open?
pi_74621746
quote:
Op woensdag 11 november 2009 19:02 schreef MelR het volgende:

[..]

hahanou ik hoop het en heb er ook wel vertrouwen in, maar toch al zenuwen hoor! en heb nog niet eens de helft van de lessen gehad!, ik woon in lelystad en doe examen in harderwijk, daar rijd ik nu elke keer ook en stukje ermelo erbij. morgen weer les!!
Is Lelystad geen examenplaats? Heb zelf ook afgereden in Harderwijk, ze zijn nu overal bezig met de weg ofniet?
[b]Op vrijdag 15 mei 2009 20:31 schreef Hyman het volgende:[/b]
Beter schamen om iets dat je wel hebt gedaan dan jezelf troosten omdat je niks geprobeerd hebt
  donderdag 12 november 2009 @ 08:19:16 #108
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74624812
Heb zo weer rjiles om 10 uur
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_74628949
net gezakt, leuke examinator, niet hoeven parkeren, alles ging goed, alleen te vroeg in zijstraatjes gekeken waar ik normaal gesproken altijd te laat ben..
pi_74629458
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef styliste het volgende:
net gezakt, leuke examinator, niet hoeven parkeren, alles ging goed, alleen te vroeg in zijstraatjes gekeken waar ik normaal gesproken altijd te laat ben..
balen zeg ! Volgende keer lukt het vast !
Single mama met 2 prachtige en lieve dochters van 5 en 11 jaar.
motto: heb je naaste lief (en lig niet dwars als een ander een andere mening of levenstijl heeft dan jezelf)
pi_74629586
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:25 schreef styliste het volgende:
Balen! Als je weet waar het nu aan lag dan komt het de volgende keer vast helemaal goed!
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
pi_74629761
He Styliste, jammer zeg! Ik voel met je mee..

De vlaggen mogen bij mij ook half stok, het feestje word afgelast..
Ik ben ook net gezakt..

En waarop? Ik moest iets meer tempo maken op sommige stukken..
Verder ging alles super, en ik had er zo'n goed gevoel over toen we terugkwamen bij het CBR..
Ik heb echt heerlijk gereden, niks fout gedaan, geen ingrepen, allebei mijn bijzondere verrichtingen gingen goed, kijken ging super, voorsorteren en voorrang verlenen, ook allemaal goed..
En dan zakken op het feit dat ik iets meer pit moet hebben qua snelheid.. En ik weet niet eens welke stukken ze nou bedoelde.. Dat bleef allemaal vaag..

Voor mijn gevoel ging het goed, meer dan goed.. En ik kon er wel een hele discussie over aangaan dat ik het er niet mee eens ben, maar ja, daar schiet ik niks mee op..

Balen hoor, maar de volgende keer beter (hoop ik)..
pi_74629808
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Angelic_Rose het volgende:

Ik ben ook net gezakt..

Verder ging alles super, en ik had er zo'n goed gevoel over toen we terugkwamen bij het CBR..
Ik heb echt heerlijk gereden, niks fout gedaan, geen ingrepen, allebei mijn bijzondere verrichtingen gingen goed, kijken ging super, voorsorteren en voorrang verlenen, ook allemaal goed..
En dan zakken op het feit dat ik iets meer pit moet hebben qua snelheid.. En ik weet niet eens welke stukken ze nou bedoelde.. Dat bleef allemaal vaag..

Voor mijn gevoel ging het goed, meer dan goed.. En ik kon er wel een hele discussie over aangaan dat ik het er niet mee eens ben, maar ja, daar schiet ik niks mee op..

Oh dat is wel echt heel erg balen ja! Ik was het met mijn examinator eens maar ik kan me goed voorstellen hoe pissig je bent als het niet terecht zou zijn. Is je instructeur wel met je mee gereden?
pi_74630063
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:53 schreef styliste het volgende:

[..]

Oh dat is wel echt heel erg balen ja! Ik was het met mijn examinator eens maar ik kan me goed voorstellen hoe pissig je bent als het niet terecht zou zijn. Is je instructeur wel met je mee gereden?
Nee dat wilde ik niet.. Hoe minder mensen in de auto, hoe fijner, maar de volgende keer gaat mijn instructrice wel mee hoor..
En ja ik ben het er niet mee helemaal mee eens, maar goed, er zijn wel meer mensen die zakken op zulk soort dingen (een pagina terug ook iemand).. En het is niet anders..
Het is gewoon zuur als je denkt het heel goed te hebben gedaan en dan toch zakken..

Ga jij ook gelijk weer een nieuw examen aanvragen?
pi_74630139
quote:
Op donderdag 12 november 2009 12:01 schreef Angelic_Rose het volgende:

[..]

Nee dat wilde ik niet.. Hoe minder mensen in de auto, hoe fijner, maar de volgende keer gaat mijn instructrice wel mee hoor..
En ja ik ben het er niet mee helemaal mee eens, maar goed, er zijn wel meer mensen die zakken op zulk soort dingen (een pagina terug ook iemand).. En het is niet anders..
Het is gewoon zuur als je denkt het heel goed te hebben gedaan en dan toch zakken..

Ga jij ook gelijk weer een nieuw examen aanvragen?
Mijn instructeur is wel meegereden en ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het soms wel fijn vond om even oogcontact met hem te hebben (nou hebben wij een hele goede klik samen dus dat zal ook wel schelen) en te weten dat als ik zou zakken hij meteen gezien heeft waarom..

Als het goed is gaat mijn instructeur straks gelijk kijken wanneer het weer kan.
pi_74630587
quote:
Op woensdag 11 november 2009 23:22 schreef Sjoegerd het volgende:

[..]

Is Lelystad geen examenplaats? Heb zelf ook afgereden in Harderwijk, ze zijn nu overal bezig met de weg ofniet?
nee lelystad niet, jammer genoeg, zal wel makkelijker zijn!. En harderwijk ligt al een tijdje plat idd, maar ja daar kan je ook van leren...
pi_74632137
Ik ben van de week geslaagd Volgendeweek lekker zelf rijden
pi_74632150
Gefeliciteerd!
pi_74635717
quote:
Op donderdag 12 november 2009 11:52 schreef Angelic_Rose het volgende:

Ik ben ook net gezakt..

Damn dat lijkt me echt zo kut.

Dat je goed gereden hebt en ze je laten zakken voor iets wat ze niet benoemen. Ik zou dan echt wel ff doorvragen en een verklaring willen.
Waarschijnlijk is het ''totaalbeeld'' bij die examinator niet gehaald, maar ik vind dat hij op z'n minst een soort verantwoording moet afleggen. Maar succes bij je volgende examen!
There are only 151 Pokémon.
pi_74639124
Als ik morgen theorieexamen aanvraag, hoelang duurt het dan tot het theorieexamen?
Children of the night. What music they make.
  donderdag 12 november 2009 @ 16:45:39 #121
222903 monsterd.
fine, beautiful, lovely
pi_74639315
quote:
Op donderdag 12 november 2009 16:39 schreef DeHovenier het volgende:
Als ik morgen theorieexamen aanvraag, hoelang duurt het dan tot het theorieexamen?
Je kunt zelf op de site van het CBR een datum reserveren waarop je graag examen wil doen. Je kunt per kantoor zien wanneer je het snelst je theorie kan afleggen.
baby you're not here
but I can feel you there
think I better body up
pi_74640205
quote:
Op donderdag 12 november 2009 13:12 schreef Tijgertje. het volgende:
Gefeliciteerd!
Dankje
pi_74645037
Morgennnnn Vanavond dikke party (morgen vrij van schooool!) en dan morgen lekker brak tijdens m'n eerste les :p lekker begin Nee hoor, ik hou 't vroeg vanavond
pi_74659568
Vanochtend GESLAAGD voor mijn rijexamen!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')