Niet echt heel erg snelcursus :p 13 november eerste rijles, 16 november theorie, 30 november praktijk.quote:Op donderdag 5 november 2009 17:58 schreef GijsMF het volgende:
[..]
Wtfok, snelcurses? Heb je theorie ook al binnen? Ben rustig aan het lessen, eerst theorie maar eens binnen halen op 19 november, dan richting de praktijkexamen. Moet je nogal aardig vaak lessen in de week of niet?
Leuk man. Weet je al hoeveel rijlessen je nodig hebt? Of ga jij het gewoon bekijken tijdens de rijlessen?quote:
Heb al een intake les gehad. Die kerel zei toen rond de 38 lessen en bij de rijschool waar ik zit kan je alleen een pakket kiezen. (zit automatisch ook theorie en boeken en de hele reutemetoot bij).quote:Op donderdag 5 november 2009 21:07 schreef larry91 het volgende:
[..]
Leuk man. Weet je al hoeveel rijlessen je nodig hebt? Of ga jij het gewoon bekijken tijdens de rijlessen?
Oke, ik had ook 38 lessen. En bij mij kon ook alleen een pakket. Veel succes maandag(eerste rijles is de leukste, mag je nog mooi alles fout doenquote:Op donderdag 5 november 2009 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb al een intake les gehad. Die kerel zei toen rond de 38 lessen en bij de rijschool waar ik zit kan je alleen een pakket kiezen. (zit automatisch ook theorie en boeken en de hele reutemetoot bij).
lekker duidelijk geplanned allemaalquote:Op donderdag 5 november 2009 18:52 schreef Bhuddy het volgende:
[..]
Niet echt heel erg snelcursus :p 13 november eerste rijles, 16 november theorie, 30 november praktijk.
Lessen staan op dit moment alsvolgt gepland:
- Vrijdag 13 november (2 uur les, 12.00 uur)
- Zaterdag 14 november (1 uur les, 16.00 uur)
(hier evt aanvullende lessen)
- Donderdag 19 november (2 uur les, tijd nog niet gepland)
- Zaterdag 21 november (1 of 2 uur les in de ochtend)
(hier evt aanvullende lessen)
- Vrijdag 27 november (1 uur les om 16.30)
- Zaterdag 28 november (2 uur les rond 12.00 uur)
- Maandag 30 november (1 uur les voor praktijkexamen, 12.00 uur)
- Praktijkexamen 30 november (13.05 uur)
Dit hebben we overlegd en staat sowieso (voor zover mogelijk) vast, en dus doordeweeks nog aanvullende lessen mochten die nodig zijn. Zonder aanvullende lessen ongeveer 10/11 lessen. Krijg te horen na m'n eerste les hoeveel ik er nog extra nodig heb. Maar goed, m'n instructeur is chill, hij heeft me gewoon vertrouwd en al praktijk aangevraagd zonder me uberhaupt te hebben zien rijden
Lijkt me beetje ongeloofwaardig Bhuddy van die instructeur.quote:Op donderdag 5 november 2009 23:45 schreef Bhuddy het volgende:
Ja hoop dat maar lekkerDie gozer heeft alle tijd van de wereld (net nieuw) dus die tijden hoeven niet zo precies...
Donderdag 19 november is de tijd trouwens nog niet precies gepland omdat ik dan m'n herkansing heb ergens op die dag, nog geen tijd daarvan, en daarna wil ik meteen uit school lessen.Voor de rest zijn alle tijden nog een beetje vrij, geen probleem voor hem en voor mij
Ik kan iig in de periode 13-30 november genoeg rijlessen krijgen om iig kans te maken te slagen voor het examen!
haha veel plezier morgen! ik vind t echter nog ongeloofwaardiger dat jou rijschool 17 jarigen al laat lessen hehe :p maar tis idd een nieuwe rijschool, vriend van me lest nu ook bij hem en is tevreden. ttt doe ik niet, vind hij en ik geldverspilling omdat een normaal examen maar 20 euro duurder is.. en nee, als ik merk dat ik nog niet genoeg lessen heb gehad voor de dertigste zal ik t aantal lessen in de week ervoor zeker opschroeven. omdat ie nieuw is wil ie graag zn slagingspercentage verhogen en er absoluut voor zorgen dat ik in een keer slaag!quote:Op vrijdag 6 november 2009 00:03 schreef Gkhn het volgende:
[..]
Lijkt me beetje ongeloofwaardig Bhuddy van die instructeur.
Ik hoor ook verhalen dat rijscholen al een examen aanvragen voor een leerling ook al weten ze dat hij/zij er nog niet klaar voor is. Alleen zodat ze een extra-tje kunnen opstrijken. Je hebt ook geen TTT ingepland zie ik.
En je zegt ook nog dat die instructeur nieuw is.
Maarja, het beste.
MORGEN RIJLES![]()
GRATIS![]()
BMW E90
Netjes.quote:Op donderdag 5 november 2009 21:55 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Heb al een intake les gehad. Die kerel zei toen rond de 38 lessen en bij de rijschool waar ik zit kan je alleen een pakket kiezen. (zit automatisch ook theorie en boeken en de hele reutemetoot bij).
hoeveel lessen heb je had? hoeveel bijzondere verrichtingen moest je doen ?quote:Op vrijdag 6 november 2009 17:04 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Vanochtend TTT gedaan. Reed best slechtStopopdracht ging niet helemaal soepel, reed stukje een straat in waar je niet mocht rijden, reed bijna door rood (fietsoversteekplaats)verkeerslicht en vooral; niet genoeg kijken.
Gelukkig had ik wel mazzel, bijzondere verrichtingen hoef ik niet meer toen.
Heb er nu zo'n 45 uur opzitten, iets van 22 lessen denk dus zo. 50 uur is vrij normaal voor (mannelijke) leerlingen zei mijn instructeur overigens.quote:Op vrijdag 6 november 2009 19:51 schreef Ice-Blue het volgende:
[..]
hoeveel lessen heb je had? hoeveel bijzondere verrichtingen moest je doen ?
ik moet hem ook binnenkort doen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 6 november 2009 11:32 schreef Casparovvv het volgende:
Vanochtend geslaagd, in Arnhem. Ging heel soepel, in minder dan een half uur weer terug. Examinator had geen echte opmerkingen. Ik ben blij!
Hoe lang duren jouw lessen dan als ik vragen mag?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:01 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Heb er nu zo'n 45 uur opzitten, iets van 22 lessen denk dus zo. 50 uur is vrij normaal voor (mannelijke) leerlingen zei mijn instructeur overigens.
Qua bijzondere verrichtingen was ie wel makkelijk. 3 in totaal. 1 stopopdracht en 2 keer vooruit in een vak. Meer niet.
Slagingspercentage is 51 - 55% zie ik. Niet schrikbarend hoog dus.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Hoe lang duren jouw lessen dan als ik vragen mag?
Mijn instructrice heeft juist aangegeven dat jonge mensen (die dus nog ietsjes sneller leren) vaak aan 20 lessen van een uur genoeg hebben. Ikzelf hoop aan 30 uur genoeg te hebben. Ik vin 45 uur dus best veel als ik heel eerlijk mag zijn. Hoe staat het met het slagingspercentage van jou rijschool?
Da's zelfs ontzettend laag... Heb je daar niet van te voren even naar gekeken?quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Aardappelbeertje het volgende:
[..]
Slagingspercentage is 51 - 55% zie ik. Niet schrikbarend hoog dus.
Mijn lessen duren dus 2 uur, mijn pakket van 20 lessen zitten er nu op. Nu vraag ik me wel dus af wat klopt. Dacht zelf eigenlijk dat 40 uur vrij normaal was. Hier zeggen ze dus 50 uur, bij jou 20..
Wel boven het gemiddelde van de examenplaats. En heb daar eigenlijk niet zo op gelet, het is de grootste in de gemeente, verhalen zijn goed, net als mijn ervaringen.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:25 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Da's zelfs ontzettend laag... Heb je daar niet van te voren even naar gekeken?
En wat betaal jij dan per les?
Ja, bij mij zeggen ze dus dat een 18-20 jarige met 20 uren vaak genoeg heeft... En mijn rijschool heeft een beter slagingspercentage.
Dat is echt niet laag hoor, eerder gemiddeld. Als meer dan de helft bij de eerste poging slaagt is dat echt niet weinig....kijk maar eens in de lijst bij het CBR.quote:Op vrijdag 6 november 2009 20:16 schreef Aardappelbeertje het volgende:
Slagingspercentage is 51 - 55% zie ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |