Slaap lekker hé, kun je dat daar een beetje?quote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef draculettetje het volgende:
Moeten jullie niet weer zo lief dan ga ik zo nog huilen!
heb internet op m'n Foon q en beneden maar daar mag ik niet heen
Misschien heeft ze gisteren na de party wat spullies meegekregen om uit te proberen en heeft ze nu even geen tijd.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:56 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Ik mis nog Cat22, Draakje (maar das logisch, haar zus gaat met haar overleggen) en Memento-Mori. Dan zijn alle email adressen compleet![]()
* Dizzy-Miss-Lizzy gaat weer film kijken
Mmmm, wiet toffees, je hebt een hele week een lach kickquote:Op woensdag 4 november 2009 23:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Is leuk hoor, kheb al vanalles gemaakt, wiet-vis, gevulde wiet-koeken, wietsaucijzenbroodjes, maar ook gewoon hasj-melk en dat soort dingen![]()
Er is in CUL ook een tijdje een topic geweest met wiet-recepten
Hier net zo, ik hou het feesten en dansen ook geen hele nacht meer vol,quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef Nonneke het volgende:![]()
alcohol kan ik een stuk minder tegen dan een kleine 10 jaar geledentoen kon ik alles door elkaar drinken en veel ! hele flessen achter elkaar, en dan de volgende dag helemaal nergens last van hebben. Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen, als ik uberhaubt het eind van de avond al red voel ik me de volgende dag alles behalve fris en fruitig
![]()
drugs doe ik tegenwoordig alleen nog mn jointjes, de rest heb ik mezelf maar bang voor gemaakt, dat leek me beter
ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik denk niet dat er in dat kleine beetje genoeg zat om mij uberhaupt dronken te krijgen, laat staat 3 mensenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:54 schreef JJH het volgende:
[..]
Dus niet ook dronken ofzo?
[..]
Oh?
Ik ook niet bijzonder hoor, alcohol natuurlijk, heb tot afgelopen februari gerookt en rook zo af en toe een jointje. En heb ook één keer pillen geprobeerd, maar dat vond ik dus echt niks.
dat gevoel ken ik, waarom was het toen zoveel tofferquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
Neh ik ben veels te laat geboren(echt like 15/20 jaar telaat gewoon, Woodstock e.d had ik écht mee willen maken
)
Nee, dan vast niet nee. Vroeg het me zomaar af.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik heb eerlijk gezegd geen idee, ik denk niet dat er in dat kleine beetje genoeg zat om mij uberhaupt dronken te krijgen, laat staat 3 mensen
quote:Op donderdag 5 november 2009 08:23 schreef Loveless85 het volgende:
Ik rook ook niet, drink niet, heb nooit drugs gebruik, en alcohol is vies
Nou ok, ik rook alleen niet, nooit gedaan ook.quote:
Sorry. Maar nu begint m'n dag wel meteen goedquote:Op donderdag 5 november 2009 08:27 schreef MrSubtle het volgende:en dan wel een
-je smiley uitlokken he?
Die dingen gebruik ik niet te pas en te onpas godmiljaar
Zwabber!!!!!quote:Op donderdag 5 november 2009 08:41 schreef Loveless85 het volgende:
Ja wie doet er nou NIET mee met dat SS-gebeuren, er moet toch wel één medestander zijn waar ik gezellig mee kan babbelen tussen het SS-geneuzel door
66,6 % is niet 'bijna allemaal'quote:Op donderdag 5 november 2009 08:48 schreef MrSubtle het volgende:
Onderzoek heeft aangetoond dat bijna alle leden van de PBP wel mee doen aan Secret SatanSanta [ afbeelding ]
Nou, eerst leek het alleen te gaan om een grote meerderheid, maar verder onderzoek wees uit dat slechts één enkel lid van de hele PBP niet mee deed.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:49 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
66,6 % is niet 'bijna allemaal'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |