Dus niet ook dronken ofzo?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:50 schreef DeZwabber het volgende:
gewoon een standaard waterpijp, en dan het water vervangen met bananenlikeur
dan rook je de wiet en smaakt hij ook ineens naar banaan
best lekker maar die waterpijp is heel moeilijk schoon te maken van binnen, t ging kleven als de neten xD
Oh?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:49 schreef ElisaB het volgende:
Ik loop achter; ik heb nog nooit ook maar iets van drugs gebruikt (als je gewone shag en een incidenteel alcoholisch drankje niet meerekent)
Op naar CULquote:Op woensdag 4 november 2009 23:48 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Is leuk hoor, kheb al vanalles gemaakt, wiet-vis, gevulde wiet-koeken, wietsaucijzenbroodjes, maar ook gewoon hasj-melk en dat soort dingen![]()
Er is in CUL ook een tijdje een topic geweest met wiet-recepten
Een koffiezetapparaat?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:51 schreef ElisaB het volgende:
Ow... ik zat in de jaren '80 op zo'n vooruitstrevend schooltje. We hadden als klas standaard een aantal dingen bij ons: een koffiezetapparaat, asbakken en een hond.
Echt, dat dat kon in die tijd...![]()
En zo had er dus ook altijd wel iemand iets van wiet bij zich. Dat mocht in de klas niet gerookt worden, maar op het schoolplein wel gewoon
Adriaan is psygopaat en Bassie zit vol kinderhaat.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:36 schreef JJH het volgende:
[..]
Trusten MrS[ afbeelding ]
[..]
Dát zijn inderdaad situaties waar je ze wel zou willen inderdaad.
[..]
Bassie en Adriaan als je dronken terugkomt van stappen.
Hier nog eens Absinth proberen.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:42 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik heb zoveel leuke recepten met wiet he, en nu kunnen we ook wiet/hasj-ijs maken![]()
ben benieuwd hoe het smaakt !![]()
had voor mn verjaardag een wiet-likeurtje gehad, maar dat viel een beetje tegen helaas.
Waterpijp vullen met whiskey, kashmir erin....quote:Op woensdag 4 november 2009 23:45 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dat moet ik nog steeds eens doen, iets eten of drinken met wiet erin![]()
het enige wat ik gehad heb met wiet erin zijn joints en een waterpijp met bananenlikeur in plaats van water
Ik begon te roken en kon er gelijk niet meer mee stoppen. Dus het leek me een goed idee van ander lekkers maar gewoon af te blijvenquote:Op woensdag 4 november 2009 23:54 schreef JJH het volgende:
Oh?
Ik ook niet bijzonder hoor, alcohol natuurlijk, heb tot afgelopen februari gerookt en rook zo af en toe een jointje. En heb ook één keer pillen geprobeerd, maar dat vond ik dus echt niks.
Ja... gingen we koffie zetten. Peukje erbij, bakje water voor de hond en dan waren wij klaar voor de lessen. Ik heb er nog foto's van. Als je het leuk vindt, wil ik ze morgen wel ff scannenquote:
Nou, die pillen blijft bij één keer, dat ging niet helemaal lekker.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik begon te roken en kon er gelijk niet meer mee stoppen. Dus het leek me een goed idee van ander lekkers maar gewoon af te blijven
Gewoon voor in de klas?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja... gingen we koffie zetten. Peukje erbij, bakje water voor de hond en dan waren wij klaar voor de lessen. Ik heb er nog foto's van. Als je het leuk vindt, wil ik ze morgen wel ff scannen
Ik heb er nooit heel goed tegengekund. Maar ik heb een issue met mijn bloedsuikerspiegel en op een of andere manier is dat met alcohol geen leuke combi.quote:Op woensdag 4 november 2009 23:56 schreef Nonneke het volgende:
alcohol kan ik een stuk minder tegen dan een kleine 10 jaar geledentoen kon ik alles door elkaar drinken en veel ! hele flessen achter elkaar, en dan de volgende dag helemaal nergens last van hebben. Dat hoef ik nu echt niet meer te proberen, als ik uberhaubt het eind van de avond al red voel ik me de volgende dag alles behalve fris en fruitig
![]()
Verstandigquote:drugs doe ik tegenwoordig alleen nog mn jointjes, de rest heb ik mezelf maar bang voor gemaakt, dat leek me beter
Ja, die sleepten we mee van klas naar klas. We hadden een klein klasje (man of 12) en we sjouwden ons een ongeluk met al die zooiquote:Op woensdag 4 november 2009 23:57 schreef JJH het volgende:
Gewoon voor in de klas?Prachtig!
Foto's zijn altijd goed.
Geen karretje ofzo? Met de hond als bewaker bovenop?quote:Op woensdag 4 november 2009 23:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, die sleepten we mee van klas naar klas. We hadden een klein klasje (man of 12) en we sjouwden ons een ongeluk met al die zooi
Mental note: foto's zoeken en scannen!
Nee, plastic tassen waren hip. En we zaten ook op de tafels en zo. Of bij elkaar op schoot.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:01 schreef JJH het volgende:
Geen karretje ofzo? Met de hond als bewaker bovenop?
Jij hebt echt op een vette school gezeten.
Prachtig. Wat hadden wij dan een brave burgerlijke school zeg. Drugs moest je bij ons echt niet mee gepakt worden. Ik herinner me nog dat er ooit een jongen om geschorst is.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Nee, plastic tassen waren hip. En we zaten ook op de tafels en zo. Of bij elkaar op schoot.
Het hondje was een opvangertje. En die kon overdag nog niet alleen thuis zijn, dus moest ie mee naar school; niets aan te doen!
oh dat ken ik, die fout maakte ik maar 1x gelukkigquote:Op donderdag 5 november 2009 00:00 schreef JJH het volgende:
Alcohol en ik zijn goede vriendjes (Néé niet zó goed)
Ik kan prima tig bier wegwerken en de volgende dag een alleen een droge mond hebben. één fles wijn heb ik helemaal niks van. Whiskey valt ook prima, ik moet alleen niet alles door elkaar drinken.
dan ben je wel heel vroeg begonnenquote:Op donderdag 5 november 2009 00:01 schreef Nonneke het volgende:
[..]
tsja daar kan ik me niet zoveel van herinneren
Kos vorig jaar de laatste keer. Dat was vrij rampzalig inderdaad.quote:Op donderdag 5 november 2009 00:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh dat ken ik, die fout maakte ik maar 1x gelukkig
quote:Op donderdag 5 november 2009 00:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
dan ben je wel heel vroeg begonnen
Even kijken of ie het doet,quote:
Dan heb je wat gemistquote:Op donderdag 5 november 2009 00:09 schreef Nonneke het volgende:
![]()
Neh ik ben veels te laat geboren(echt like 15/20 jaar telaat gewoon, Woodstock e.d had ik écht mee willen maken
)
Jep dat heb ik zeker ! Net als The Doorsquote:Op donderdag 5 november 2009 00:14 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je wat gemist
Niet dat ik Woodstock heb meegemaakt; zo vroeg ben ik nou ook weer niet geboren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |