wellicht komt er een nieuw album aan... ze hebben de laatste Krezip-tour veel in hun voorprogramma gestaanquote:Op woensdag 4 november 2009 22:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eens! maar het is ook wel stil rond Hit Me TV, jammer!
Leuk! laat maar komen hun nieuwe singlequote:Op woensdag 4 november 2009 22:38 schreef TheVulture het volgende:
[..]
wellicht komt er een nieuw album aan... ze hebben de laatste Krezip-tour veel in hun voorprogramma gestaan
Legen....wait for it....dary!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:29 schreef Barney_Stinson het volgende:
Nog even de laatste minuten van Arsenal - AZ afkijken en dan ga ik How I Met Your Mother kijken.
Ah, Timoooo in da house!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:40 schreef Timo20 het volgende:
Gooooooooooeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Benne we weer![]()
![]()
De tering, wat was het concert van The Dead Weather geweldig![]()
![]()
![]()
![]()
wat een show
![]()
en wat is Alison Mosshart een stoer wijf
![]()
![]()
![]()
Hoop dat ze tegen de tijd dat Pinkpop is hun tweede album afhebben en dan Pinkpop met een optreden komen verblijden![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ah, Timoooo in da house!. Zo te lezen een te gek concert bezocht
.
Heel avontuur dus die reisquote:Op woensdag 4 november 2009 22:47 schreef Timo20 het volgende:
[..]Zeker. En dat P+R vanaf en naar het Olympisch stadion werkte goed
Moest alleen ff zoeken welke tram lijnen ik moest pakken. Ook lekker handig dat die P+R bus & tram tickets alleen maar bij 1 van de 2 maatschappijen te gebruiken zijn
![]()
![]()
Maar goed, het is gelukt en gelukkig had ik vandaag late dienst dus kon ik uitslapen
Volgende week het concert van Arctic Monkeys & Eagles Of Death Metal in de Bijlmer Bier Hal. Dag erna moet ik om 0700uur beginnen![]()
![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:10 schreef -Hans- het volgende:
Ik zeg het BBC model erin ! Of niet Roel??
It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:51 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Heel avontuur dus die reis. Maar lekkere planning om een dag later om 07:00 te moeten beginnen. Zal je wel een partij goed gaar zijn
. Kan je net zo goed in 1x door
quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
[..]
It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!
![]()
Legend... wait for it...don't listen when your lactose intolerent... dairy!quote:Op woensdag 4 november 2009 23:10 schreef Barney_Stinson het volgende:
It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!
Die staat in mijn top5 van beste 90's albumsquote:Op donderdag 5 november 2009 00:50 schreef Sersjee het volgende:Nowhere
![]()
Freakin' goede plaat! Binnenkort Troublegum maar weer eens opzetten...
Wie was dat ook al weer?quote:Op donderdag 5 november 2009 08:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
* Roel_Jewel zapt maar weer terug naar 3FM.
Die domme kut van eenAstrid de Jong
zit op KX
.
Zat toch ook als domme sidekick bij Ruud de Wild en Wout! En deed ook iets voor de show van Giel. En ze doet af en toe AVRO Nachtdienst. Kan haar echt niet uitstaan.quote:
Oja, van Ruud. Dat was het. Hoewel ik me meer de naam herinner dan haar stem en doen en laten.quote:Op donderdag 5 november 2009 08:46 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zat toch ook als domme sidekick bij Wout! En deed ook iets voor de show van Giel. En ze doet af en toe AVRO Nachtdienst. Kan haar echt niet uitstaan.
nee, bij giel nietquote:Op donderdag 5 november 2009 08:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Kunnen artiesten ook nog eigen nummers zingen
Ik ben daarvoor al afgehaakt, houd het gewoon niet vol met die knakkerquote:Op donderdag 5 november 2009 08:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, daar was het WAUW WAUW WAUW alweer.
De jongen heeft wel smaak. Het is alleen dat hij het ook bij onmeunige bagger roept.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:07 schreef -Hans- het volgende:
Vond het wel tof dat Giel zo enthousiast is over de Temper Trap. Daarna ben ik ook weer weggezapt
Juist. En dan dit soort dingen:quote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef on_air het volgende:
[..]
De jongen heeft wel smaak. Het is alleen dat hij het ook bij onmeunige bagger roept.
Een soort the boy who cries wolf. Nooit weten wanneer het nou echt zo is.
Dat is Giel. Diep met z'n vuist op bepaalde momenten. Heel diep.quote:Dat vond hij vrijdag ook van die kiss coverband, die hij in de freaknacht vervolgens helemaal de grond in stampte, beetje jammer
Jup, en dat is wel erg jammer want vroeger... gaf hij nog eerlijk een mening over een plaat, maar tegenwoordig is zelfs de grootste bagger helemaal tof bij hem.quote:Op donderdag 5 november 2009 09:13 schreef on_air het volgende:
[..]
De jongen heeft wel smaak. Het is alleen dat hij het ook bij onmeunige bagger roept.
Een soort the boy who cries wolf. Nooit weten wanneer het nou echt zo is.
Ik dacht even zand tussen mijn tenen te voelen.quote:Op donderdag 5 november 2009 10:23 schreef Sersjee het volgende:
Met dit weer Jack Johnson draaien... Je zou toch meteen een punthekje opzoeken...
NEM moet echt dood. Kan niet. Helemaal dood gedraaid. Wat een onmeunige schijtplaat is het onderhand.quote:
quote:NEM moet echt dood. Kan niet. Helemaal dood gedraaid. Wat een onmeunige schijtplaat is het onderhand.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |