ik vertrouw hem daarin dat hij zoiets niet doet. En ik weet waar hij woont.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef On het volgende:
Je vriend licht je gewoon op volgens mij. Hij lift mee op je geld en zodra je er achter komt verlaat hij je.
17, ik had ook geen pinpas tot een half jaar geleden en ik ben nu 16.quote:
Dit dus. Was laatst nog in et nieuwsquote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef On het volgende:
Je vriend licht je gewoon op volgens mij. Hij lift mee op je geld en zodra je er achter komt verlaat hij je.
Picsquote:Op woensdag 4 november 2009 19:08 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
17, ik had ook geen pinpas tot een half jaar geleden en ik ben nu 16.
ik kreeg gewoon mijn zakgeld cash en hij als ie het nodig had
Eh? Dat is juist de holy grail man.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pics![]()
.. oh laatmaar meisjes van 16 op fok kan niet veel voorstellen
Als je als meisje 16 bent en je bent een beetje lekkah zit je niet op fokquote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Eh? Dat is juist de holy grail man.
Klopt want ze zitten allemaal bij mij onder het bureau. Woehahaquote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je als meisje 16 bent en je bent een beetje lekkah zit je niet op fok
ALLEMAALquote:Op woensdag 4 november 2009 19:18 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Klopt want ze zitten allemaal bij mij onder het bureau. Woehaha
waarom zou een lekker meisje van 16 niet op fok zitten?/quote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Als je als meisje 16 bent en je bent een beetje lekkah zit je niet op fok
Die moeten chille op straat buiten jeweettokquote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
waarom zou een lekker meisje van 16 niet op fok zitten?/
ik heb een periode gehad dat ik op de skatebaan childe ja. Ik ben niet zoals al die dozen die in steegjes 'gepaald' worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:23 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Die moeten chille op straat buiten jeweettok
Zo gaat die shit.
Gepaald worden in enge steegjes![]()
Maar kom eens met die picca dan
-Meisjes van 16 die niet minstens 50 foto's van afgelopen week van zichzelf hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:29 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ik heb een periode gehad dat ik op de skatebaan childe ja. Ik ben niet zoals al die dozen die in steegjes 'gepaald' worden.
en nee, ik heb op het moment geen goede recente foto's
nja ik moet nog steeds een beetje degelijke foto's maken. Ik heb er wel 1, maar die staat op hyves, en daar kan ik niet bij.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
-Meisjes van 16 die niet minstens 50 foto's van afgelopen week van zichzelf hebben
*check
Et wordt steeds overduidelijker zo![]()
Daar kan je niet bij?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
nja ik moet nog steeds een beetje degelijke foto's maken. Ik heb er wel 1, maar die staat op hyves, en daar kan ik niet bij.
........wat wordt overduidelijker?
ik zei niet dat hij zakgeld kreeg, gewoon geld als hij het nodig hadquote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef Biels het volgende:
Op je 17e zakgeld krijgen en nog geen pinpas hebben:.
Wij wel. Wat is je Hyves?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:37 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
nja ik moet nog steeds een beetje degelijke foto's maken. Ik heb er wel 1, maar die staat op hyves, en daar kan ik niet bij.
........wat wordt overduidelijker?
Ik dacht er ook al aan ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef On het volgende:
Faalhaas, ik kreeg mijn nieuwe pinpas én creditcard binnen een week.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik wacht al sinds half augustus op mijn nieuwe rabobank pas
stinkbank
prive rekening geen enkel probleem... dit is een zakelijke rekening, en sinds dag 1 gezeik met de rabobankquote:Op woensdag 4 november 2009 19:43 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faalhaas, ik kreeg mijn nieuwe pinpas én creditcard binnen een week.
hé weet jij veel wat ik bedoelquote:
Ah, daar heb ik geen erfahuring mit.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:44 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
prive rekening geen enkel probleem... dit is een zakelijke rekening, en sinds dag 1 gezeik met de rabobank
Zakgeld dus. Als 17 jarige nog geld krijgen van je oudersquote:Op woensdag 4 november 2009 19:39 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ik zei niet dat hij zakgeld kreeg, gewoon geld als hij het nodig had
.......juistquote:Op woensdag 4 november 2009 19:47 schreef 9611Niels het volgende:
De vriend van TS:
[ afbeelding ]
Hey psst schatje, je krijgt een bontjas van me. En schoenen. En een horloge![]()
jemig mensen wat maakt het uit. daar gaat het toch helemaal niet omquote:Op woensdag 4 november 2009 19:51 schreef Sgt.Stiglitz het volgende:
[..]
Zakgeld dus. Als 17 jarige nog geld krijgen van je oudersParasiet.
Tuurlijk wel. Waarom komt hij bij jou geld lenen als zijn ouders hem ook gewoon euro's geven, blijkbaar?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:53 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
jemig mensen wat maakt het uit. daar gaat het toch helemaal niet om
Je kan toch naar de bank en geld van je rekening halen?? je hebt echt heus niet alleen je pinpas nodig.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:55 schreef Biels het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Waarom komt hij bij jou geld lenen als zijn ouders hem ook gewoon euro's geven, blijkbaar?
Ik vond het nogal suggestief. Pas het maar gauw aan ja!quote:Op woensdag 4 november 2009 19:45 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
hé weet jij veel wat ik bedoel![]()
16 and in for ben n jerrys
16 and in for metal music
16 and in for art
Ben jij er niet in voor dan? (fruitcake)quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vond het nogal suggestief. Pas het maar gauw aan ja!
Er stond gewoon in for it, ik bedoelquote:Op woensdag 4 november 2009 19:58 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ben jij er niet in voor dan? (fruitcake)
ja he als ik er voor anderen iets neerzet wat ik niet bedoel dan verander ik het ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:57 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vond het nogal suggestief. Pas het maar gauw aan ja!
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:00 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ja he als ik er voor anderen iets neerzet wat ik niet bedoel dan verander ik het ja.
zeikwijf.
De breezahsletjes van tegenwoordig ookquote:Op woensdag 4 november 2009 19:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Er stond gewoon in for it, ik bedoel
Ja ik bedoel, hoe durven ze werkelijk.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:01 schreef Biels het volgende:
Mensen die ongespecificeerd ergens in voor zijn.
Dat dus. Ik voel me vies in dit topic.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
De breezahsletjes van tegenwoordig ook.
Mja, gelukkig ben jij niet zo.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ja ik bedoel, hoe durven ze werkelijk.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gelukkig maar dat ik de kuisheid zelve ben inderdaad.quote:
Zoeken naar naam + achternaamquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
watdefok
Hoe heb je het deze keer geflikt?
Ik dacht ik meld het even.quote:
Kijk es naar zn neusquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
waar maak je dat op uit?
...
en waarom moet je het nou hierop zetten
Zeg toch dat het een schattige foto is??? Ik kraak niemand af het lijkt alleen of je vriend een nachtje door wasquote:Op woensdag 4 november 2009 20:04 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
waar maak je dat op uit?
...
en waarom moet je het nou hierop zetten
Was niet zo moeilijk ditmaalquote:Op woensdag 4 november 2009 20:02 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
watdefok
Hoe heb je het deze keer geflikt?
quote:heey
thnx dat je me toevoegde
ik vind het wel chill nu je ook bij ketel kom
iemand waarmee ik gezellig ken kletsen
en voel me een beetje gelijk aan jou en niet minderwaardig
en ik ben mss niet altyd even slim bezig
maar vin jou zeker wel chill
ja oke maar ik wilde juist geen foto's erop hebbenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Zeg toch dat het een schattige foto is??? Ik kraak niemand af het lijkt alleen of je vriend een nachtje door was
Dan moet je je hyves beter instellen maar ik haal hem wegquote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ja oke maar ik wilde juist geen foto's erop hebben
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze voelt zich bij jou niet minderwaardig, oftewel je bent de enige die net zo kansloos als zij is![]()
jij weet misschien niet waar ze het precies over heeft. dat ligt heel andersquote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]![]()
![]()
Ze voelt zich bij jou niet minderwaardig, oftewel je bent de enige die net zo kansloos als zij is![]()
Ik vind ze anders wel relevant om goed te oordelen over je OP.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:06 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ja oke maar ik wilde juist geen foto's erop hebben
wist ik veel dat mensen van fok negatief er over zouden zijn en (daarmee bedoel ik niet jou)quote:Op woensdag 4 november 2009 20:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan moet je je hyves beter instellen maar ik haal hem weg
Backfire topicsquote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef Sapstengel het volgende:
Omg wat hou ik van fok.
Geweldige topicwending.
Dat zijn de beste topics wat mij betreft.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:09 schreef 9611Niels het volgende:
Topics waarin hyves achterhaald worden
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:12 schreef Biels het volgende:
Maakt niet uit hoor TS, hier op fok wuvvle'en we je allemaal ttly <3<3<3.
Welkom op Fokquote:Op woensdag 4 november 2009 20:10 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
wist ik veel dat mensen van fok negatief er over zouden zijn en (daarmee bedoel ik niet jou)
en dankje
Ik zou der anders wel gunnen!!!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
zullen we haar er ff buitenlaten ja?
boeie let ut groeiequote:Op woensdag 4 november 2009 20:15 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ik had zelfs een hanekam.
maar ik heb het terug late groeie.
Het is nu maar fruitcake geworden.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
En dan te bedenken dat TS 10 minuten geleden nog 'in for it' was.
oeh gaan we er nu van alles bijhalen?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:14 schreef wikwakka2 het volgende:
En dan te bedenken dat TS 10 minuten geleden nog 'in for it' was.
HAHAHAHA~!1`!1!1quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
oeh gaan we er nu van alles bijhalen?
stoer...
en ik bedoelde het grappig, niets anders
nou, lekker toch?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is nu maar fruitcake geworden.
En mijn beeld van vrouwen op FOK! is weer bevestigdquote:Op woensdag 4 november 2009 20:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Het is nu maar fruitcake geworden.
Ik was snellerquote:
Wat voor beeld is dat dan.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En mijn beeld van vrouwen op FOK! is weer bevestigd.
quote:
Nou, kijk eens naar de foto's van de TSquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:19 schreef stevenmac26 het volgende:
FF kijken of Julia nog meer leuke vriendinnetjes heeft
Oh ik dacht dat het op mijn post sloeg die je erbij quote.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:20 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, kijk eens naar de foto's van de TS. Stelletje hardcorefanaten met opgeschoren kapsels
.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:18 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
En mijn beeld van vrouwen op FOK! is weer bevestigd.
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Pics![]()
.. oh laatmaar meisjes van 16 op fok kan niet veel voorstellen
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
-Meisjes van 16 die niet minstens 50 foto's van afgelopen week van zichzelf hebben
*check
Et wordt steeds overduidelijker zo![]()
Dat zou best kunnen zijn als jouw ontmaskering gewoon een creatie van triggershot is geweestquote:Op woensdag 4 november 2009 20:21 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat het op mijn post sloeg die je erbij quote.
Dan gewoon een #2 hequote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef Kerol het volgende:
Dit topic zit over 30 min vol.
Ik geloof er nog steeds niks vanquote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen zijn als jouw ontmaskering gewoon een creatie van triggershot is geweest.
Ja daar hoopte ik ook op maar niet dusquote:
Trigger creatief? Hij is gewoon niet één van de slimsten.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:24 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen zijn als jouw ontmaskering gewoon een creatie van triggershot is geweest.
Jammer jammerquote:Op woensdag 4 november 2009 20:25 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja daar hoopte ik ook op maar niet dus
Voeg eens wat lekkere sletjes op je hyves toequote:
haha, ik ken echt geen "lekkere sletjes" deze foto's van deze meiden ken ik amper en toch voegen ze me toe op hyvesquote:Op woensdag 4 november 2009 20:29 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Voeg eens wat lekkere sletjes op je hyves toe
Dit zijn vriendinnen van de blonde, Rea ofzoquote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
haha, ik ken echt geen "lekkere sletjes" deze foto's van deze meiden ken ik amper en toch voeen ze me toe op hyves
Maar toch accepteer je ze gewoon, terwijl je ze toch 'amper kent'?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:30 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
haha, ik ken echt geen "lekkere sletjes" deze foto's van deze meiden ken ik amper en toch voegen ze me toe op hyves
Dat dus. 200- vriendjes hebben en dan nog fakes ertussen ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar toch accepteer je ze gewoon, terwijl je ze toch 'amper kent'?
pics svp!quote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Ohja en voordat ik et vergeet: Korfbal
ah dat zal het zijn, ik dacht dat ze ook bij mij stonde. voegen me toe maar blijven wel lesbo naar me roepenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:32 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dit zijn vriendinnen van de blonde, Rea ofzo
ja hoor, als ik er geen last van heb verder, waarom nietquote:Op woensdag 4 november 2009 20:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Maar toch accepteer je ze gewoon, terwijl je ze toch 'amper kent'?
Heb je anders 2 mensen in je lijst staan of zo, je 'vriend' (lees: pooier) en je moeder?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:36 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ja hoor, als ik er geen last van heb verder, waarom niet
Je heb toch een vriend?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ah dat zal het zijn, ik dacht dat ze ook bij mij stonde. voegen me toe maar blijven wel lesbo naar me roepen
ik heb een aantal vrienden ja, misschien niet 200 maar dat is niet belangrijk voor mijquote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat dus. 200- vriendjes hebben en dan nog fakes ertussen ook.
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef Silven het volgende:
[..]
Dat dus. 200- vriendjes hebben en dan nog fakes ertussen ook.
quote:Op woensdag 4 november 2009 20:35 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ah dat zal het zijn, ik dacht dat ze ook bij mij stonde. voegen me toe maar blijven wel lesbo naar me roepen
Dan ben je dus bi en dan was het geen totale onzin wat ze riepen??quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
ja maar in die tijd had ik een vriendin
Vandaar je pittige kapsel?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
En vind je een piemeltje lekkerder?quote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
I'm on itquote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Open er een topic over !
Mijn steun heb je
nope, mn oom staat er ook bijquote:Op woensdag 4 november 2009 20:37 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Heb je anders 2 mensen in je lijst staan of zo, je 'vriend' (lees: pooier) en je moeder?
dat ookquote:Op woensdag 4 november 2009 20:39 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
En vind je een piemeltje lekkerder?
technisch gezien heb je hardstikke gelijk maar leuk is andersquote:Op woensdag 4 november 2009 20:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Dan ben je dus bi en dan was het geen totale onzin wat ze riepen??
Ah joh trek het je niet aan, er zijn ergere dingenquote:Op woensdag 4 november 2009 20:42 schreef MrsTeese het volgende:
[..]
technisch gezien heb je hardstikke gelijk maar leuk is anders
Kut dan heb ik et gemistquote:
Ja topic heette douchen met kleren aan??quote:
Jaa ik zie etquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja topic heette douchen met kleren aan??
Iedereen was het met de klacht eensquote:Op woensdag 4 november 2009 20:52 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Jaa ik zie et
Goed topic![]()
Ik ga nu mijnes maken
Iedereen + 1quote:Op woensdag 4 november 2009 20:54 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Iedereen was het met de klacht eens
quote:Op woensdag 4 november 2009 21:01 schreef Adelante het volgende:
Topic opgeschoond. Alle posts met links of foto's naar/van Hyves verwijderd. De eerstvolgende die het nogmaals waagt die foto's hier te posten met doel TS te bashen, kan een ban verwachten!
Is jouw hyves hondenpage.nlquote:Op woensdag 4 november 2009 21:07 schreef stevenmac26 het volgende:
[ afbeelding ]
Dan maar een pic van mijn eigen hyves!
ben ik beheerder vanquote:Op woensdag 4 november 2009 21:08 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Is jouw hyves hondenpage.nl?
Baasquote:
Janneke is mijn bitchquote:Op woensdag 4 november 2009 21:14 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
Baas![]()
Doe de groeten aan janneke
kwaliteits topic om zeep geholpenquote:
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Zou jij geen Hossel-topic openen?
quote:Op woensdag 4 november 2009 00:58 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik zal kijken of ik morgen, misschien zelfs vanavond, inspiratie heb.
quote:Op woensdag 4 november 2009 10:59 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En, hoe staat het ervoor met de inspiratie vandaag?
DOOR DE MODS!! SLUIT NIET LANGER JE OGEN EN KOM IN OPSTAND !!!~!2@12`1 ET KAN NIET LANGER ZO!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kwaliteits topic om zeep geholpen
Ik had het door ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 22:05 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
kwaliteits topic om zeep geholpen
Ja ze heeft haar goede momenten, fotograveren is ook haar hobby samen met honden fokken enzo. In het weekend lopen we ook graag naakt door het bos samen met de 75 honden die we hebben.quote:
Het was maar eventjes leukquote:Op woensdag 4 november 2009 22:12 schreef Mr.Noodle het volgende:
FUUUUUUUU, ik heb wat gemist geloof ik
[..]
[..]
[..]
quote:Op woensdag 4 november 2009 22:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja ze heeft haar goede momenten, fotograveren is ook haar hobby samen met honden fokken enzo. In het weekend lopen we ook graag naakt door het bos samen met de 75 honden die we hebben.
Ik bedoelde niet dat ze fokken als hobby heeft maar ze heeft honden fokken als hobbyquote:
Waarom zou je als chick zijnde met kleren aan douchen..quote:Op woensdag 4 november 2009 22:14 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het was maar eventjes leuk
Als je in het gesloten topic van douchen met kleren aan?? dan tref je misschien nog een pic
Ja en al helemaal als sletterig volleybalteampje!!quote:Op woensdag 4 november 2009 22:15 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Waarom zou je als chick zijnde met kleren aan douchen..
Te laat voor wat??quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |