Jawel, maar ik erger me er dood aan als ik mensen hoor 'ik wacht nog even, want ma en pa dit en dat' etc.quote:
Gatverrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Wat een preutse hoerenquote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Cahir het volgende:
Ken zelfs een koppel die na 1 á 2 weken al van de bil gingen en hebben nu nog steeds na 3 jaar tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij zal dan ook branden in de helquote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef Biels het volgende:
Ik had wel binnen een jaar seks.
Ik geniet er ook op andere manieren van hoor? Er hoeft niet perse een pik in. En daarnaast, om maar even heel prinsesserig te doen. Het moet gewoon perfect zijn.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef Cahir het volgende:
[..]
Gebruik je vagina nou eens nu je nog jong bent en er volop van kan genieten
Mja, ik ben ook nog niet eens getrouwd. Ik walg van mezelf.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Jij zal dan ook branden in de hel
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef ynuhh het volgende:
Het hoeft van mij ook die meteen in de 1ste week.Bij jou liever de 2e date al hè?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Play hard, go pro.
Ik vind het behoorlijk naar om je vriend een jaar te laten wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik geniet er ook op andere manieren van hoor? Er hoeft niet perse een pik in. En daarnaast, om maar even heel prinsesserig te doen. Het moet gewoon perfect zijn.
Nofi, maar dat gaat echt niet gebeuren.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:45 schreef Tamashii het volgende:
En daarnaast, om maar even heel prinsesserig te doen. Het moet gewoon perfect zijn.
Pardon? Hoezo? Wat is dit voor onvolwassen reactie? Alsof een relatie alleen om seks gaat? Zeker niet als je nog geen vieze dertiger bent die liever one night stands heeft omdat ze dan geen verplichtingen hoeven aan te gaan. Sorry, maar ik ga gewoon dierbaar met mijn lichaam om. Het is niet dat iedereen het kan bekijken, het is alleen van hem. En daarom mag hij ook best even wachten voordat je seks hebt in een relatie.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naar om je vriend een jaar te laten wachten.
Nope. Daarom zal het de eerste keer zwaar kut zijn met een geweldige jongen. Maar dan heb ik er wel zelf voor gekozen en is het wel een goed moment ipv ergens in een steegje of in een enge hotelkamer.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:48 schreef zovty het volgende:
[..]
Nofi, maar dat gaat echt niet gebeuren.
Denk je dat je een perfecte taart kunt bakken als je dat nog nooit gedaan hebt?
Denk je dat perfect een liedje kunt zingen als je nog nooit geoefend hebt?
What the hell? Wat is mis met seks in bed?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:50 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Nope. Daarom zal het de eerste keer zwaar kut zijn met een geweldige jongen. Maar dan heb ik er wel zelf voor gekozen en is het wel een goed moment ipv ergens in een steegje of in een enge hotelkamer.
Je lichaam gaat niet stuk van seks, het slijt niet ofzo.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pardon? Hoezo? Wat is dit voor onvolwassen reactie? Alsof een relatie alleen om seks gaat? Zeker niet als je nog geen vieze dertiger bent die liever one night stands heeft omdat ze dan geen verplichtingen hoeven aan te gaan. Sorry, maar ik ga gewoon dierbaar met mijn lichaam om. Het is niet dat iedereen het kan bekijken, het is alleen van hem. En daarom mag hij ook best even wachten voordat je seks hebt in een relatie.
Ik kan er mee leven hoor. En geloof me dat ik weet wat ik potentieel kan missen, maar de sex is geweldig, zelfs zonderquote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof je niet dierbaar met je lichaam omgaat als je eerder seks hebt binnen een relatiequote:Op woensdag 4 november 2009 18:49 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Pardon? Hoezo? Wat is dit voor onvolwassen reactie? Alsof een relatie alleen om seks gaat? Zeker niet als je nog geen vieze dertiger bent die liever one night stands heeft omdat ze dan geen verplichtingen hoeven aan te gaan. Sorry, maar ik ga gewoon dierbaar met mijn lichaam om. Het is niet dat iedereen het kan bekijken, het is alleen van hem. En daarom mag hij ook best even wachten voordat je seks hebt in een relatie.
Er is geen seks.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef shifto het volgende:
[..]
Ik kan er mee leven hoor. En geloof me dat ik weet wat ik potentieel kan missen, maar de sex is geweldig, zelfs zonderDus ik klaag niet
De eerste maanden zijn altijd wittebroodsweken. Daarom moet je het daarna pas doen, zodat er ook geen sleur in je leven komt, maar je opnieuw wittebroodsweken beleeft. En natuurlijk gaat je lichaam niet stuk aan seks, maar je lichaam heeft wel een speciale betekenis. Althans mijn lichaam voor mij wel. Ik hou ervan, ik waardeer het. En ik besef me zeker dat ik niet achterin de rij heb gestaan met mijn lichaam en daarom wil ik niet dat er misbruik van gemaakt word, wat er in deze wereld redelijk snel wel gebeurd.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:52 schreef zovty het volgende:
[..]
Je lichaam gaat niet stuk van seks, het slijt niet ofzo.
Daarbij; hoe denk je iemand echt een beetje te leren kennen als je allebei giert van de hormonen (dat is wat verliefdheid doet, dat schopt je hormoonhouding in de war.) Je vindt alles leuk en geweldig aan de ander, maar je bent gewoon onder invloed van je eigen hormonen.
Je leer iemand pas echt een beetje kennen als die hormonen zijn uitgewerkt.
Maar hej, tis jouw lijf, jouw leven. En laat niemand je ooit wat anders vertellen.
Ik ga er toch even vanuit dat het gemiddelde stel seks heeft voordat er een 'echte' relatie ontstaat. Als je echt verliefd bent kan je sowieso niet van elkaar afblijven.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Cahir het volgende:
Ken zelfs een koppel die na 1 á 2 weken al van de bil gingen en hebben nu nog steeds na 3 jaar tijd
Lol, het is heus niet zo dat ik zeg: 'Okey, nu is het precies een jaar geleden dat we verkering kregen, nu gaan we eens even lekker neuken.' Maar het is wel zo dat ik het niet in de eerste maanden doe.quote:
Nou meidquote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Cahir het volgende:
Ik vind het behoorlijk naar mezelf zolang te laten wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:46 schreef Biels het volgende:
[..]
Das inderdaad gewoon de zwaarste straf die je kan krijgen van je ouders.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Plums het volgende:
Een héél jaar?!Damn, that's just sick.
Je moet het natuurlijk zelf weten. Maar het is gewoon zo moeilijk om te wachten omdat je die ander gewoon kapot wil maken met je katana.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Lol, het is heus niet zo dat ik zeg: 'Okey, nu is het precies een jaar geleden dat we verkering kregen, nu gaan we eens even lekker neuken.' Maar het is wel zo dat ik het niet in de eerste maanden doe.
Hoelang zou jij wachten?quote:Op woensdag 4 november 2009 18:56 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ik vind het behoorlijk naar mezelf zolang te laten wachten.
Blijkt de seks tegen te vallen na dat jaar, dan baal je ook.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:55 schreef Plums het volgende:
Een héél jaar?!Damn, that's just sick.
Een jaar is achterlijk lang.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:40 schreef Cahir het volgende:
...je seks mag hebben met je partner?
1. Als je dochter/zoon/vriend/vriendin zo dom is om haar/hem te laten gebruiken als neukmaatje, verdient hij/zij het ook gewoon
2. Alsof je relatie achteruitgaat na seks, het word juist inniger en beter. En sowieso, waarom wachten als je toch weet dat je van elkaar houd enzo?
3. We leven in 2009, niet in 1830 met geitenwollencondooms die verboden waren door de Paus.
Drie uur, max.quote:
Ik hou van- en waardeer mijn lichaam terwijl ik seks heb.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De eerste maanden zijn altijd wittebroodsweken. Daarom moet je het daarna pas doen, zodat er ook geen sleur in je leven komt, maar je opnieuw wittebroodsweken beleeft. En natuurlijk gaat je lichaam niet stuk aan seks, maar je lichaam heeft wel een speciale betekenis. Althans mijn lichaam voor mij wel. Ik hou ervan, ik waardeer het. En ik besef me zeker dat ik niet achterin de rij heb gestaan met mijn lichaam en daarom wil ik niet dat er misbruik van gemaakt word, wat er in deze wereld redelijk snel wel gebeurd.
Dan moet je dus zo snel mogelijk sex hebben, dan weet je het zeker.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:41 schreef Triggershot het volgende:
Mensen hechten waarde aan zekerheid, stabiliteit enzo?
Maar hoe weet je of je er klaar voor bent na 23 seconde al.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:59 schreef ynuhh het volgende:
Tijd maakt niet uit, het gaat er gewoon om dat beide personen er klaar voor zijn. Maakt geen reet uit of dat na 1 jaar is of 23 seconden.
Maagd.quote:
Je hebt een zwarte kijk op het leven. Jammer om dat te zien bij zo'n jong meiske.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef Tamashii het volgende:
n daarom wil ik niet dat er misbruik van gemaakt word, wat er in deze wereld redelijk snel wel gebeurd.
quote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 18:43 schreef Biels het volgende:
Ik had wel binnen een jaar seks.
Als je maar slim genoeg bent.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:00 schreef S.Seagal het volgende:
[..]
Maar hoe weet je of je er klaar voor bent na 23 seconde al.
Hoi,quote:
Schrijf nou maar je topic eensquote:
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:01 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
Een jaar![]()
![]()
![]()
!!!
1 uur en dan beginnen die bitches altijd al aan mn lul te zuigen
Alsof ik jouw bevestiging nodig hebquote:Op woensdag 4 november 2009 19:03 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Schrijf nou maar je topic eensDan kijk ik wel hoe geloofwaardig dat over komt.
quote:
Ja.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:05 schreef Biels het volgende:
[..]
Alsof ik jouw bevestiging nodig heb.
Ik had toch op een iets warmen onthaal gehooptquote:
Helaas, ik ben niet in de stemming.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:06 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik had toch op een iets warmen onthaal gehoopt
Had je corvee?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:07 schreef Biels het volgende:
[..]
Helaas, ik ben niet in de stemming.
Maar een heel fucking jaar? Kom op. Na een maand of 2 maximaal kun je wel inschatten of een persoon betrouwbaar is of niet. Daarnaast heeft het niks te maken met zelfrepect, meer met het kwellen van je partner en het hem onthouden van hetgeen waarvoor hij een relatie met je heeft.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:54 schreef Tamashii het volgende:
[..]
De eerste maanden zijn altijd wittebroodsweken. Daarom moet je het daarna pas doen, zodat er ook geen sleur in je leven komt, maar je opnieuw wittebroodsweken beleeft. En natuurlijk gaat je lichaam niet stuk aan seks, maar je lichaam heeft wel een speciale betekenis. Althans mijn lichaam voor mij wel. Ik hou ervan, ik waardeer het. En ik besef me zeker dat ik niet achterin de rij heb gestaan met mijn lichaam en daarom wil ik niet dat er misbruik van gemaakt word, wat er in deze wereld redelijk snel wel gebeurd.
Ieder zo z'n ding, sommige mensen wachten tot ze gaan trouwen. Al zie ik ook niet goed in waarom je wel een jaar zou wachten als je daar niet aan doet.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:09 schreef MASD het volgende:
[..]
Maar een heel fucking jaar? Kom op. Na een maand of 2 maximaal kun je wel inschatten of een persoon betrouwbaar is of niet. Daarnaast heeft het niks te maken met zelfrepect, meer met het kwellen van je partner en het hem onthouden van hetgeen waarvoor hij een relatie met je heeft.
Iemand die zo lang kan wachten is best wanhopig.
Ik wilde je alleen maar wat verblijden hoor.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:10 schreef Biels het volgende:
[..]
Nee. Ben je klaar met je suffe grapjes?
Wat heb je veel te goed?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik wilde je alleen maar wat verblijden hoor.
Ik heb veelte goed voor deze wereld
Ik vind 2, 3 weken, misschien een maand een mooie tijd om te wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:11 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Ieder zo z'n ding, sommige mensen wachten tot ze gaan trouwen. Al zie ik ook niet goed in waarom je wel een jaar zou wachten als je daar niet aan doet.
Oké. Ik vind dat er niet perse een tijd voor staat.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind 2, 3 weken, misschien een maand een mooie tijd om te wachten.
De 3e date regel moet sowieso in stand gehouden worden.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:14 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik vind 2, 3 weken, misschien een maand een mooie tijd om te wachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schreef Siniti het volgende
Omg wat een topic Buffalo, je flikt et em weer, zoeen kwaliteitstopic. Je bent mijn grote voorbeeld gast !
schreef stevenmac26 het volgende:
Dit is toch een pure kwaliteits topic, hoe doet die jongen dat toch ook?
HOER ~!quote:
Ik ben.quote:
Tering.quote:
Nee, dat blijkt met je 3 uur.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Oké. Ik vind dat er niet perse een tijd voor staat.
Ind je koopt toch ook niet eerst een auto zonder even een testritje te makenquote:Op woensdag 4 november 2009 19:17 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Tering.Het was de moeite waard mag ik hopen?
En, hoelang ben jij nu al aan het wachten?quote:
Ik moest precies lang genoeg wachten.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef griekjeee het volgende:
[..]
En, hoelang ben jij nu al aan het wachten?
En dat is?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:22 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moest precies lang genoeg wachten.
Alleen al dáárom: 1 à 2 weken máx.quote:Op woensdag 4 november 2009 18:57 schreef griekjeee het volgende:
Blijkt de seks tegen te vallen na dat jaar, dan baal je ook.![]()
quote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef steeg het volgende:
als ik een meisje date en ik merk dat het er een is die is opgegroeid met de disney leugens en dus lang wil wachten dan doe ik daar express aan mee. Ik gedraag me extra lief en als het dan eenmaal zo ver is dan dump ik er 24 uur later, dat zal er leren. Is het gelijk damaged goods en extra makkelijk voor de volgende bro die er overheen wil. Kom nou. In mijn hoogtijdagen had ik drie van zulke disneyprinsesjes tegelijkertijd.
jongens die zo lang willen wachten hebben geen ballen.
Wat was dat nou met die 2/3 weken dan.quote:
ëcht altruisme. Het bestaat dus wèl.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:24 schreef steeg het volgende:
Is het gelijk damaged goods en extra makkelijk voor de volgende bro die er overheen wil.
Momentje van zwakte he. En ja, daarna kan je net zo goed doorgaan.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:28 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Wat was dat nou met die 2/3 weken dan.
Jouw vriendin zal blij met je zijn .quote:Op woensdag 4 november 2009 19:31 schreef Biels het volgende:
[..]
Momentje van zwakte he. En ja, daarna kan je net zo goed doorgaan.
Dat denk ik wel.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Jouw vriendin zal blij met je zijn .
Hoeveel neukertjes heb je in die tijd versleten?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:15 schreef pessie het volgende:
Wij hebben bijna 4 jaar gewacht...
Zal ik je vriendin is laten klaarkomen?quote:
Ik betwijfel of ze jochies van 16 zou doen.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Zal ik je vriendin is laten klaarkomen?
Ze doet jou ook, dus qua standaarden moet dat lukken.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze jochies van 16 zou doen.
Nou nouquote:Ken zelfs een koppel die na 1 á 2 weken al van de bil gingen
Dat is wel waar.quote:Op woensdag 4 november 2009 19:46 schreef Banzaiaap het volgende:
[..]
Ze doet jou ook, dus qua standaarden moet dat lukken.
Anders zou ze wel mogen?quote:Op woensdag 4 november 2009 19:42 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik betwijfel of ze jochies van 16 zou doen.
Als ze hem liever heeft denk ik sowieso niet dat de relatie een lang leven beschoren zou zijn.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |